Δευτέρα 28 Δεκεμβρίου 2015

«Άγιε Βασίλη δώσε μια δουλειά στον μπαμπά μου»

ΑΓΙΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ
Συγκλονιστικά γράμματα μικρών ελληνόπουλων που μεγαλώνουν μέσα στην κρίση 
Στον αγαπημένο τους Άγιο Βασίλη έχουν εναποθέσει τις λιγοστές ελπίδες τους για ένα καλύτερο αύριο τα μικρά παιδιά, στον οποίον στέλνουν γράμματα απογοήτευσης απελπισίας ή απόγνωσης ζητώντας του να κάνει το… θαύμα του το 2016.
Όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος στα ΕΛΤΑ φτάνουν καθημερινά χιλιάδες επιστολές από παιδιά...
άπορων οικογενειών, που έχουν μεγαλώσει απότομα λόγω της οικονομικής κρίσης και έχουν τραυματιστεί ψυχικά εξαιτίας της ανέχειας αλλά δεν χάνουν την πίστη και το κουράγιο τους.
«Σε παρακαλώ, θέλω να φέρεις ειρήνη στον κόσμο, όχι τζιχαντιστές, όχι μπούλινγκ στα σχολεία, όχι πείνα, ανεργία, κακία. Δώσε και μια δουλειά στον μπαμπά μου», γράφει ένα μικρό αγόρι στο πρώτο γράμμα που έφτασε φέτος στα Ελληνικά Ταχυδρομεία.
«Αγαπητέ Άγιε Βασίλη για τα Χριστούγεννα θέλω να μου πάρεις ό, τι θέλεις εκτός από χρήματα. Δεν με νοιάζει ό, τι και να είναι αυτό, αρκεί να είναι ξεχωριστό. Υ.Γ. Ήμουν καλό παιδί γι' αυτό μη με ξεχάσεις», αναφέρει ένας πεντάχρονος από το Ρέθυμνο.
Ένα μικρό κορίτσι από το Κιλκίς, επηρεασμένο από την φετινή έκρηξη της προσφυγικής κρίσης, λέει μεταξύ άλλων: «Άγιε μου Βασίλη φέτος είμαι πολύ ευχαριστημένη από τους γονείς μου. Άρα θέλω να πας ρούχα και φαγητό στα παιδάκια που η χώρα του έχει πόλεμο. Αυτό θα με ευχαριστούσε πολύ».
Τα παιδιά δεν ζητούν παιχνίδια όπως παλιά, παρά μόνο καλύτερες ημέρες για τους άνεργους γονείς τους και μια αξιοπρεπή ζωή για την οικογένειά τους, χωρίς χρέη και απλήρωτους λογαριασμούς.
Ακόμη και αν τα ίδια προέρχονται από πιο ευκατάστατα σπιτικά, δεν μπορούν να αγνοήσουν ότι πολλοί φίλοι τους δεν έχουν να πιουν ούτε ένα ποτήρι γάλα.
«Σου στέλνω την αγάπη μου και τα φιλιά μου να τα μοιράσεις σε όλα τα παιδιά του κόσμου που το έχουν ανάγκη», γράφει η μικρή Τάνια.
Στον γενναιόδωρο παππούλη, πάντως, απευθύνονται και πολλοί ενήλικες σε μια απέλπιδα προσπάθεια να εισακουστούν οι προσευχές τους. Όπως μια 45χρονη άνεργη που ομολογεί στην επιστολή της πως «έχω ανάγκη να πιστέψω ότι μπορείς κάτι να αλλάξεις στην τύχη όλων μας. Είσαι η τελευταία μας ελπίδα».
Κάθε Δεκέμβριο τα ΕΛΤΑ κατακλύζονται από χιλιάδες τέτοια γράμματα με προορισμό την Καππαδοκία ή τον Βόρειο Πόλο, ενώ παρατηρείται μεγάλη αύξηση των εκκλήσεων προς τον δημοφιλή Άγιο ξεπερνώντας κατά πολύ τις 100.000 τα τελευταία χρόνια.

Δεν υπάρχουν σχόλια: