Θέλουν να αγοράσουν τη ΔΕΠΑ... την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και το λιμάνι της Θεσσαλονίκης
Με σύντομο σχόλιό τους στο ΑΠΕ-ΜΠΕ πηγές της Γκαζπρόμ-Έξπορτ ανέφεραν ότι «οι συνομιλίες της Γκαζπρόμ και της ΔΕΠΑ διεξάγονται σε εποικοδομητικό κλίμα και διάθεση αμοιβαίας κατανόησης και οι δύο πλευρές ελπίζουν ότι θα καταλήξουν μέσω των διαβουλεύσεων σε συμφωνία».
Καλά ενημερωμένες για την αγορά του ρωσικού φυσικού αερίου πηγές εκτιμούν, πάντως, ότι πρακτικά η διαπραγματευτική διαδικασία «δεν σταματά ποτέ», καθώς...
μπορεί να επαναλαμβάνεται ανά τακτά διαστήματα όταν κάποια από τις πλευρές θέτει οποιοδήποτε ζήτημα, συμπεριλαμβανομένης της τιμής, που διαμορφώνεται από συμφωνημένο μαθηματικό τύπο και είναι κατά κανόνα μακρόχρονη, μπορεί, δε, να διαρκέσει κάθε φορά «αρκετούς μήνες, ως και ένα εξάμηνο ή χρόνο».Ρωσικό ενδιαφέρον για ΤΡΑΙΝΟΣΕ, Rosco, ΟΛΘ
Το ενδιαφέρον των ρωσικών σιδηροδρόμων για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, την Rosco και το λιμάνι της Θεσσαλονίκης επιβεβαίωσε σήμερα ο πρόεδρός τους, κ. Βλαντίμιρ Γιακούνιν.
Οι ρωσικοί σιδηρόδρομοι ενδιαφέρονται να αγοράσουν την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, την επισκευαστική εταιρεία Rosco και το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, για αυτό και κατέθεσαν την αρχική αίτηση ενδιαφέροντος στο πλαίσιο των προβλεπόμενων διαδικασιών, δήλωσε ο κ. Γιακούνιν στο ρωσικό πρακτορείο «Ιντερφάξ».
«Και τώρα θα δούμε υπό ποιους όρους και τί εξελίσσεται εκεί. Στον βαθμό που καταλαβαίνω, η Ελλάδα ετοιμαζόταν να λήξει αυτό το ζήτημα έως το τέλος του έτους», πρόσθεσε ο κ. Γιακούνιν.
Όπως αναφέρει το πρακτορείο, σύμφωνα με τους όρους της διαδικασίας ιδιωτικοποίησης, οι αιτήσεις έπρεπε να κατατεθούν έως το τέλος Σεπτεμβρίου, ενώ «το λιμάνι της Θεσσαλονίκης είναι ένα από τα δύο βασικά λιμάνια της χώρας, το 2012 είχε διακινήσει 4,4 εκατ. τόνους εμπορευμάτων και 317.000 TEU (εμπορευματοκιβώτια) με καθαρά κέρδη 5,13 εκατ. ευρώ. Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ μεταφέρει ετησίως περίπου 4,5 εκατ. τόνους φορτίων και 15 εκατ. επιβάτες και είχε το 2012 έσοδα 140,7 εκατ. ευρώ και κέρδη 1,3 εκατ. ευρώ».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου