Τελευταία φορά, ο κ. Κολλάτος εμφανίστηκε σήμερα στο παλιό κέντρο τηλεδιοίκησης στη Λάρισα, κατά την επίσκεψη του προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ Αλέξη Τσίπρα.
Εντύπωση πάντως προκαλεί το γεγονός ότι παρότι το τελευταίο διάστημα ο κ. Κολλάτος διατυπώνει σειρά κρίσεων για το δυστύχημα, στην πραγματικότητα έχει αποχωρήσει οριστικά από την ΕΔΙΣΥΑ Α.Ε. την 1η Οκτωβρίου 2010 και έκτοτε διαμένει μόνιμα στην Ξάνθη...
Ειδικότερα, απόφαση της 27.9.2010 που υπογράφει ο τότε διευθύνων σύμβουλος του Εθνικού Διαχειριστή Σιδηροδρομικής Υποδομής (ΕΔΙΣΥΑ Α.Ε.) Βασίλειος Τσιαμάντης, αναφέρει: «αποδεχόμαστε την παραίτησή σας, ορίζοντας ως ημερομηνία αποχωρήσεώς σας την 01 Οκτωβρίου 2010, λύνοντας από την ημερομηνία αυτή την εργασιακή σας σχέση με την ΕΔΙΣΥΑ Α.Ε. Σας ευχαριστούμε για τις υπηρεσίες που προσφέρατε στο Σιδηρόδρομο, ευχόμενοι κάθε επιτυχία στη νέα φάση της ζωής σας». Η αίτηση παραίτησης, όπως προκύπτει από το ίδιο έγγραφο κατατέθηκε από πλευράς του κ. Κολλάτου στις 4.8.2010.
Παρά την αποχώρησή του από τους σιδηροδρόμους και παρά τη μόνιμη διαμονή του στην Ξάνθη, τα τελευταία τουλάχιστον 12 χρόνια, ο κ. Κολλάτος επιμένει να μιλά για τα διαχειριστικά ζητήματα του σταθμαρχείου αλλά και για τον μοιραίο σταθμάρχη Λάρισας Βασίλη Σαμαρά, για τον οποίο υποστήριξε ότι πήγε στη θέση του «φυτευτός και με ρουσφέτι», για το εάν λειτουργούσε ή όχι το σύστημα τηλεδιοίκησης, αλλά και την κατάσταση στον ΟΣΕ, ενημερώνοντας μάλιστα και τον αρχηγό της αξιωματικής αντιπολίτευσης.
Το έγγραφο του ΕΣΙΔΥ από το οποίο προκύπτει ότι ο πρώην σταθμάρχης Ιωάννης Κολλάτος έχει αποχωρήσει από τους σιδηροδρόμους ήδη από το 2010
Μέλος της Νομαρχιακής Επιτροπής ΣΥΡΙΖΑ Ξάνθης...
Ο πιο γελοίος πολιτικός που έχει περάσει από την Ελληνική Βουλή.
Πήγε στο κτίριο-γιαπί της κεντρικής τηλεδιοίκησης που θα είναι έτοιμο τον Σεπτέμβριο και όχι στο χώρό της τοπικής τηλεδιοίκησης που λειτουργούσε το βράδυ του δυστυχήματος.
Όλα για το σόου και τις εντυπώσεις.
Αλέξη συγνώμη που θα σου το χαλάσω αλλά πήγες σε λάθος κτίριο.... Δίπλα είναι το σωστό....
Ίδιος και απαράλλαχτος, δεν έχει αλλάξει κάτι από τις παραστάσεις που έδινες στο Μάτι...
Η αλήθεια για την τηλεδιοικηση στη ΛΑΡΙΣΑ.
Το 2010-2012 σταδιακά έβγαινε εκτός λειτουργίας και τέλος το 2016 έσβησαν όλα.
Από το 2017 έως 2021 η ΛΑΡΙΣΑ δεν είχε ούτε αυτόματο τοπικό χειρισμό.
Από Νοέμβριο 22 η αυτόματη τηλεδιοίκηση ΛΑΡΙΣΑΣ ήταν ok. Αν ο σταθμάρχης έκανε χρήση δεν θα υπήρχε δυστύχημα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου