Στο στόχαστρο, σύμφωνα με ρεπορτάζ της τηλεόρασης του ΣΚΑΪ, είναι η διαφήμιση στα υπουργεία Ανάπτυξης και Αγροτικής Ανάπτυξης, καθώς επίσης σε ΔΕΗ και ΟΠΑΠ, στα οποία ο προϋπολογισμός ξεπερνά τα 20 εκατομμύρια ευρώ.
«Στόχος της ΝΔ είναι να γίνουν οι διαγωνισμοί με διαφάνεια και από διακομματικές επιτροπές» είπε σε...
Στο μεταξύ, το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης απαντά ότι οι διαδικασίες που ακολουθούνται στα μπάτζετ της διαφήμισης είναι απολύτως νόμιμες.
Ο ΟΠΑΠ τονίζει ότι ο διαγωνισμός θα προχωρήσει καθώς λήγει η προθεσμία έως το τέλος Δεκεμβρίου και τα παιχνίδια του ΟΠΑΠ κινδυνεύουν να μείνουν χωρίς διαφήμιση.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου