Δευτέρα 27 Φεβρουαρίου 2012

Οι 20 κορυφαίες ευρωπαϊκές εταιρείες



Η Interbrand δημοσίευσε τον κατάλογο με τις 100 κορυφαίες εταιρείες του κόσμου. 
Όπως ήταν αναμενόμενο, η Αμερική κυριάρχησε στην πρώτη δεκάδα. 
Η κορυφαία Ευρωπαϊκή εταιρεία ήταν στην 12η θέση του καταλόγου.
Συνολικά 37 από τις 100 εταιρείες του καταλόγου, είναι από την Ευρώπη.
Οι 7 από τις 20 κορυφαίες ευρωπαικές εταιρείες είναι Γερμανικές.
Ελληνική συμμετοχή, όπως ήταν αναμενόμενο, δεν υπάρχει ούτε στην συνολική λίστα …

# 20 Hermes, Γαλλία

# 20 Ερμής, Γαλλία
Θέση στην συνολική βαθμολογία: 66
Αξία (εκατομμύρια δολάρια): 5.356
Ποσοστιαία μεταβολή στην αξία του εμπορικού σήματος από το 2010: 12 τοις εκατό

# 19 Adidas, Γερμανία

# 19 Adidas, Γερμανία
Θέση στην συνολική βαθμολογία: 60
Αξία (εκατομμύρια δολάρια): 6.154
Ποσοστιαία μεταβολή στην αξία του εμπορικού σήματος από το 2010: 12%

# 18 Audi, Γερμανία

# 18 Audi, Γερμανία
Θέση στην συνολική βαθμολογία: 59
Αξία (εκατομμύρια δολάρια): 6.171
Ποσοστιαία μεταβολή στην αξία του εμπορικού σήματος από το 2010: 13%

# 17 Nestle, Ελβετία

# 17 Nestle, η Ελβετία
Θέση στην συνολική βαθμολογία: 55
Αξία (εκατομμύρια δολάρια): 6.613
Ποσοστιαία μεταβολή στην αξία του εμπορικού σήματος από το 2010: 1%

# 16 AXA, Γαλλία

# 16 AXA, Γαλλία
Θέση στην συνολική βαθμολογία:53
Αξία (εκατομμύρια δολάρια): 6.694
Ποσοστιαία μεταβολή στην αξία του εμπορικού σήματος από το 2010: 0

# 15 Danone, Γαλλία

# 15 Danone, Γαλλία
Θέση στην συνολική βαθμολογία: 52
Αξία (εκατομμύρια δολάρια): 6.936
Ποσοστιαία μεταβολή στην αξία του εμπορικού σήματος από το 2010: 9%

# 14 Volkswagen, Γερμανία

# 14 Η Volkswagen, η Γερμανία
Θέση στην συνολική βαθμολογία: 47
Αξία (εκατομμύρια δολάρια): 7.857
Ποσοστιαία μεταβολή στην αξία του εμπορικού σήματος από το 2010: 14%

# 13 Siemens, Γερμανία

# 13 Siemens, Γερμανία
Θέση στην συνολική βαθμολογία: 46
Αξία (εκατομμύρια δολάρια): 7.900
Ποσοστιαία μεταβολή στην αξία του εμπορικού σήματος από το 2010: 8%

# 12 Zara, Ισπανία

# 12 Zara, Ισπανία
Θέση στην συνολική βαθμολογία: 44
Αξία (εκατομμύρια δολάρια): 8.065
Ποσοστιαία μεταβολή στην αξία του εμπορικού σήματος από το 2010: 8%

# 11 L’Oreal, Γαλλία

# 11 L'Oreal, Γαλλία
Θέση στην συνολική βαθμολογία: 40
Αξία (εκατομμύρια δολάρια): 8.699
Ποσοστιαία μεταβολή στην αξία του εμπορικού σήματος από το 2010: 9%

# 10 Gucci, Ιταλία

# 10 Gucci, Ιταλία
Θέση στην συνολική βαθμολογία: 39
Αξία (εκατομμύρια δολάρια): 8.763
Ποσοστιαία μεταβολή στην αξία του εμπορικού σήματος από το 2010: 5%

# 9 HSBC, Ηνωμένο Βασίλειο

# 9 HSBC, Ηνωμένο Βασίλειο
Θέση στην συνολική βαθμολογία: 32
Αξία (εκατομμύρια δολάρια): 11.792
Ποσοστιαία μεταβολή στην αξία του εμπορικού σήματος από το 2010: 2%

# 8 Ikea, Σουηδία

# 8 Ikea, Σουηδία
Θέση στην συνολική βαθμολογία: 31
Αξία (εκατομμύρια δολάρια): 11.863
Ποσοστιαία μεταβολή στην αξία του εμπορικού σήματος από το 2010: -5%

# 7 Nescafe, Ελβετία

# 7 Nescafe, Ελβετία
Θέση στην συνολική βαθμολογία: 30
Αξία (εκατομμύρια δολάρια): 12.155
Ποσοστιαία μεταβολή στην αξία του εμπορικού σήματος από το 2010: -5%

# 6 SAP, Γερμανία

# 6 SAP, Γερμανία
Θέση στην συνολική βαθμολογία: 24
Αξία (εκατομμύρια δολάρια): 14.542
Ποσοστιαία μεταβολή στην αξία του εμπορικού σήματος από το 2010: 14%

# 5 H&M, Σουηδία

# 5 Η H & M, Σουηδία
Θέση στην συνολική βαθμολογία: 21
Αξία (εκατομμύρια δολάρια): 16.459
Ποσοστιαία μεταβολή στην αξία του εμπορικού σήματος από το 2010: 2%

# 4 Louis Vuitton, Γαλλία

# 4 Louis Vuitton, Γαλλία
Θέση στην συνολική βαθμολογία: 18
Αξία (εκατομμύρια δολάρια): 23.172
Ποσοστιαία μεταβολή στην αξία του εμπορικού σήματος από το 2010: 6%

# 3  BMW, Γερμανία

# 3 της BMW, η Γερμανία
Θέση στην συνολική βαθμολογία: 15
Αξία (εκατομμύρια δολάρια): 24.554
Ποσοστιαία μεταβολή στην αξία του εμπορικού σήματος από το 2010: 10%

# 2 Nokia, Φινλανδία

# 2 Nokia, Φινλανδία
Θέση στην συνολική βαθμολογία: 14
Αξία (εκατομμύρια δολάρια): 25.071
Ποσοστιαία μεταβολή στην αξία του εμπορικού σήματος από το 2010: -15%

Και στο # 1 … Mercedes, Γερμανία

Και στο # 1 ... Mercedes, Γερμανία
Θέση στην συνολική βαθμολογία: 12
Αξία (εκατομμύρια δολάρια): 27.445
Ποσοστιαία μεταβολή στην αξία του εμπορικού σήματος από το 2010: 9%
__
Πηγή: Interbrand
by Αντικλείδι , http://antikleidi.wordpress.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: