Ο 59χρονος σταθμάρχης της Λάρισας γνώριζε να χειριστεί το σύστημα τηλεδιοίκησης, σε αντίθεση με τα όσα δήλωσε ενώπιον της ανακρίτριας κατά την απολογία του.
Στο έγγραφο-ντοκουμέντο που φέρνει στη δημοσιότητα ο ΣΚΑΪ, είναι καταγεγραμμένες όλες οι κινήσεις του 59χρονου σταθμάρχη που έκανε όσες μέρες πραγματοποίησε τη βάρδια του στο σταθμαρχείο της Λάρισας αλλά και τι ακριβώς συνέβη το μοιραίο βράδυ του δυστυχήματος στα Τέμπη...
Στις 24 προς 25 Φεβρουαρίου, λίγες μόνο ημέρες πριν το δυστύχημα, ο 59χρονος πραγματοποίησε 13 κινήσεις τις οποίες έκανε από την κονσόλα του σταθμαρχείου της Λάρισας. Από τις 13, οι 4 είναι αυτόματης χάραξης καθώς χρησιμοποιεί τα ηλεκτρονικά συστήματα που διαθέτει ο σταθμός. Πρόκειται για κινήσεις που φανερώνουν πως ο 59χρονος γνώριζε να χειριστεί το σύστημα τηλεδιοίκησης του σταθμού, σε αντίθεση με το επιχείρημα που προέβαλε ενώπιον της ανακρίτριας ότι δηλαδή δε γνώριζε να το χρησιμοποιεί.
Παράλληλα, στις 25 προς 26 Φεβρουαρίου, ο 59χρονος σταθμάρχης πραγματοποίησε 18 κινήσεις που αφορούν την κίνηση των συρμών.
Ακόμα, στις 26 προς 27 Φεβρουαρίου έχει καταγραφεί στη διάρκεια της βάρδιάς του 23 κινήσεις εκ των οποίων οι 5 είναι κινήσεις αυτόματης χάραξης, καθώς οι κινήσεις του σταθμάρχη διαρκούν μερικά δευτερόλεπτα, από 18 έως 39.
Την 27η Φεβρουαρίου, ο 59χρονος πραγματοποίησε κινήσεις που αφορούν την είσοδο κυρίως εμπορικών αμαξοστοιχιών. Όσον αφορά το μοιραίο βράδυ του δυστυχήματος, στις 28 Φεβρουαρίου δηλαδή, αποκαλύπτεται πως από τις 22:12, από την στιγμή δηλαδή που έμεινε μόνος του ο 59χρονος σταθμάρχης μέχρι και τις 01:39π.μ όπου και είχε γίνει το δυστύχημα δεν καταγράφεται καμία κίνηση αφού όπως φαίνεται ο 59χρονος δεν χρησιμοποίησε καθόλου την κονσόλα.
Σύμφωνα με τον ΣΚΑΪ, ο 59χρονος σταθμάρχης τις περισσότερες μέρες του Φεβρουάριου εργαζόταν στο σταθμαρχείο της Καλαμπάκας. Έπειτα για δύο μέρες κάνει την μαθητεία του στο σταθμαρχείο της Λάρισας και για τις πέντε τελευταίες νύχτες του Φεβρουαρίου αναλαμβάνει να δουλέψει στη νυχτερινή βάρδια της Λάρισας όπου στις 28 Φεβρουαρίου γίνεται και το τραγικό δυστύχημα.
Δείτε τα Βίντεο ΕΔΩ, ΕΔΩ και ΕΔΩ μαζί με τα σχόλια!
Στο έγγραφο-ντοκουμέντο που φέρνει στη δημοσιότητα ο ΣΚΑΪ, είναι καταγεγραμμένες όλες οι κινήσεις του 59χρονου σταθμάρχη που έκανε όσες μέρες πραγματοποίησε τη βάρδια του στο σταθμαρχείο της Λάρισας αλλά και τι ακριβώς συνέβη το μοιραίο βράδυ του δυστυχήματος στα Τέμπη...
Στις 24 προς 25 Φεβρουαρίου, λίγες μόνο ημέρες πριν το δυστύχημα, ο 59χρονος πραγματοποίησε 13 κινήσεις τις οποίες έκανε από την κονσόλα του σταθμαρχείου της Λάρισας. Από τις 13, οι 4 είναι αυτόματης χάραξης καθώς χρησιμοποιεί τα ηλεκτρονικά συστήματα που διαθέτει ο σταθμός. Πρόκειται για κινήσεις που φανερώνουν πως ο 59χρονος γνώριζε να χειριστεί το σύστημα τηλεδιοίκησης του σταθμού, σε αντίθεση με το επιχείρημα που προέβαλε ενώπιον της ανακρίτριας ότι δηλαδή δε γνώριζε να το χρησιμοποιεί.
Παράλληλα, στις 25 προς 26 Φεβρουαρίου, ο 59χρονος σταθμάρχης πραγματοποίησε 18 κινήσεις που αφορούν την κίνηση των συρμών.
Ακόμα, στις 26 προς 27 Φεβρουαρίου έχει καταγραφεί στη διάρκεια της βάρδιάς του 23 κινήσεις εκ των οποίων οι 5 είναι κινήσεις αυτόματης χάραξης, καθώς οι κινήσεις του σταθμάρχη διαρκούν μερικά δευτερόλεπτα, από 18 έως 39.
Την 27η Φεβρουαρίου, ο 59χρονος πραγματοποίησε κινήσεις που αφορούν την είσοδο κυρίως εμπορικών αμαξοστοιχιών. Όσον αφορά το μοιραίο βράδυ του δυστυχήματος, στις 28 Φεβρουαρίου δηλαδή, αποκαλύπτεται πως από τις 22:12, από την στιγμή δηλαδή που έμεινε μόνος του ο 59χρονος σταθμάρχης μέχρι και τις 01:39π.μ όπου και είχε γίνει το δυστύχημα δεν καταγράφεται καμία κίνηση αφού όπως φαίνεται ο 59χρονος δεν χρησιμοποίησε καθόλου την κονσόλα.
Σύμφωνα με τον ΣΚΑΪ, ο 59χρονος σταθμάρχης τις περισσότερες μέρες του Φεβρουάριου εργαζόταν στο σταθμαρχείο της Καλαμπάκας. Έπειτα για δύο μέρες κάνει την μαθητεία του στο σταθμαρχείο της Λάρισας και για τις πέντε τελευταίες νύχτες του Φεβρουαρίου αναλαμβάνει να δουλέψει στη νυχτερινή βάρδια της Λάρισας όπου στις 28 Φεβρουαρίου γίνεται και το τραγικό δυστύχημα.
Δείτε τα Βίντεο ΕΔΩ, ΕΔΩ και ΕΔΩ μαζί με τα σχόλια!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου