Αυτό το τελεσίγραφο έφτασε ως μήνυμα στα τηλέφωνα παιδιών που φοιτούν σε σχολείο της Αττικής.
Αποστολέας, ένας από τους καθηγητές τους.
Είναι ένας από τους πολλούς εκπαιδευτικούς, που με το έτσι θέλω και παράλογο σκεπτικό στερούν από μαθητές τους, την εναλλακτική της τηλεκπαίδευσης.
Έτσι γουστάρουν έτσι κάνουν. Δεν θα περάσει ο φασισμός της τεχνολογίας και της Κεραμέως στα ελληνικά σχολεία. Δεν θα υποχρεώσει κανείς τον εκπαιδευτικό να κάνει τη δουλειά του. Εδώ είναι το δύσκολο να ορίσουμε ποια είναι η δουλειά του... Άλλη συζήτηση για άλλη ώρα.
Σύμφωνα ωστόσο με τα στοιχεία τη Δευτέρα και Τρίτη της κακοκαιρίας η συμμετοχή των σχολείων στην τηλεκπαίδευση άγγιξε το 90%.
Έτσι γουστάρουν έτσι κάνουν. Δεν θα περάσει ο φασισμός της τεχνολογίας και της Κεραμέως στα ελληνικά σχολεία. Δεν θα υποχρεώσει κανείς τον εκπαιδευτικό να κάνει τη δουλειά του. Εδώ είναι το δύσκολο να ορίσουμε ποια είναι η δουλειά του... Άλλη συζήτηση για άλλη ώρα.
Σύμφωνα ωστόσο με τα στοιχεία τη Δευτέρα και Τρίτη της κακοκαιρίας η συμμετοχή των σχολείων στην τηλεκπαίδευση άγγιξε το 90%.
Το υπόλοιπο 10%;
Το υπουργείο Παιδείας είναι υποχρεωμένο να κάνει μια ποιοτική έρευνα και να απαντήσει με στοιχεία γιατί στο 10% των σχολικών τάξεων η τηλεκπαίδευση δεν λειτούργησε.
Την απάντηση την περιγράφουν τα συνδικαλιστικά όργανα των εκπαιδευτικών. Που είτε απορρίπτουν συλλήβδην την τηλεκπαίδευση - όπως κάποιοι παπάδες τα εμβόλια και τις μάσκες – είτε με απερίγραπτα σχήματα υποστηρίζουν ότι αυτή δεν μπορεί να είναι υποχρεωτική για τους καθηγητές με δικό τους εξοπλισμό από το σπίτι.
Επιμέρους όργανα τους ισχυρίζονται ότι δεν υπάρχει καμία νομιμοποιητική βάση για τηλεκπαίδευση στην κακοκαιρία και ότι θα βρουν τρόπο να καλύψουν το όποιο χαμένο έδαφος όταν με το καλό επιστρέψουν «υγιής» στα σχολεία. Η ανορθογραφία οφείλεται στο ότι έχουν πάρει 'κόπι πάστε' το κομμάτι ανακοίνωσης που είχαν βγάλει όταν υποχρεώθηκαν σε τηλεκπαίδευση λόγω πανδημίας.
Ασχολούμαστε και άριστα πράττουμε για να διαπιστώσουμε γιατί η Αττική Οδός, μια ιδιωτική επιχείρηση, δεν τήρησε τις συμβατικές της υποχρεώσεις απέναντι στους πολίτες - χρήστες της και σφυράμε αδιάφορα ενώ μισθοδοτούμενοι υπάλληλοι της ελληνικής πολιτείας, εν προκειμένω ορισμένοι εκπαιδευτικοί, αρνούνται να παρέχουν την υπηρεσία για την οποία πληρώνονται.
Να τεθεί το ζήτημα σε αυτή τη νομιμοποιητική βάση. Για να κοπεί μαχαίρι και η κυνική αυθαιρεσία τους σε βάρος των παιδιών.
Αν βρίσκουν ως φυσιολογική εξέλιξη που συμβαίνει κάθε χρόνο το κλείσιμο των σχολείων λόγω κακοκαιρίας θα μας επιτρέψουν να θεωρούμε φυσιολογική εξέλιξη να μην πληρώνονται για τις μέρες που αρνούνται να παρέχουν τηλεκπαίδευση με φαιδρές δικαιολογίες που γεμίζουν τις συνδικαλιστικές τους ανακοινώσεις.
Όσο φυσιολογικό θεωρούν τον ισχυρισμό τους ότι κανείς διευθυντής δεν νομιμοποιείται να ζητάει από εκπαιδευτικό που δεν διαθέτει τον κατάλληλο εξοπλισμό να πηγαίνει στο σχολείο για τηλεκπαίδευση άλλο τόσο θεωρούμε και εμείς ότι εκπαιδευτικός που δεν διαθέτει πλέον λάπτοπ ή υπολογιστή ή σύνδεση ίντερνετ δεν έχει θέση στο ελληνικό σχολείο.
Να φύγουν από τα σχολεία να πάνε να κάνουν άλλη δουλίτσα.
Την απάντηση την περιγράφουν τα συνδικαλιστικά όργανα των εκπαιδευτικών. Που είτε απορρίπτουν συλλήβδην την τηλεκπαίδευση - όπως κάποιοι παπάδες τα εμβόλια και τις μάσκες – είτε με απερίγραπτα σχήματα υποστηρίζουν ότι αυτή δεν μπορεί να είναι υποχρεωτική για τους καθηγητές με δικό τους εξοπλισμό από το σπίτι.
Επιμέρους όργανα τους ισχυρίζονται ότι δεν υπάρχει καμία νομιμοποιητική βάση για τηλεκπαίδευση στην κακοκαιρία και ότι θα βρουν τρόπο να καλύψουν το όποιο χαμένο έδαφος όταν με το καλό επιστρέψουν «υγιής» στα σχολεία. Η ανορθογραφία οφείλεται στο ότι έχουν πάρει 'κόπι πάστε' το κομμάτι ανακοίνωσης που είχαν βγάλει όταν υποχρεώθηκαν σε τηλεκπαίδευση λόγω πανδημίας.
Ασχολούμαστε και άριστα πράττουμε για να διαπιστώσουμε γιατί η Αττική Οδός, μια ιδιωτική επιχείρηση, δεν τήρησε τις συμβατικές της υποχρεώσεις απέναντι στους πολίτες - χρήστες της και σφυράμε αδιάφορα ενώ μισθοδοτούμενοι υπάλληλοι της ελληνικής πολιτείας, εν προκειμένω ορισμένοι εκπαιδευτικοί, αρνούνται να παρέχουν την υπηρεσία για την οποία πληρώνονται.
Να τεθεί το ζήτημα σε αυτή τη νομιμοποιητική βάση. Για να κοπεί μαχαίρι και η κυνική αυθαιρεσία τους σε βάρος των παιδιών.
Αν βρίσκουν ως φυσιολογική εξέλιξη που συμβαίνει κάθε χρόνο το κλείσιμο των σχολείων λόγω κακοκαιρίας θα μας επιτρέψουν να θεωρούμε φυσιολογική εξέλιξη να μην πληρώνονται για τις μέρες που αρνούνται να παρέχουν τηλεκπαίδευση με φαιδρές δικαιολογίες που γεμίζουν τις συνδικαλιστικές τους ανακοινώσεις.
Όσο φυσιολογικό θεωρούν τον ισχυρισμό τους ότι κανείς διευθυντής δεν νομιμοποιείται να ζητάει από εκπαιδευτικό που δεν διαθέτει τον κατάλληλο εξοπλισμό να πηγαίνει στο σχολείο για τηλεκπαίδευση άλλο τόσο θεωρούμε και εμείς ότι εκπαιδευτικός που δεν διαθέτει πλέον λάπτοπ ή υπολογιστή ή σύνδεση ίντερνετ δεν έχει θέση στο ελληνικό σχολείο.
Να φύγουν από τα σχολεία να πάνε να κάνουν άλλη δουλίτσα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου