Σάββατο 7 Φεβρουαρίου 2015

Μόνο ο Γιούνκερ μπορεί να σώσει την Ελλάδα

Ναι, ο Jean-Claude Juncker μπορεί να σώσει την Ελλάδα, σε λιγότερο από ένα χρόνο, χωρίς να υπάρχουν χρήματα στο τραπέζι και χωρίς τη βοήθεια κανενός.

Είναι απλό, γρήγορο, εύκολο και νόμιμο. 
Η Ελλάδα είναι το οικονομικό παράδοξο στον κόσμο.
Πέντε χρόνια μετά από βαθιά ύφεση με τους μισθούς και τις συντάξεις να κόβονται στο μισό, οι τιμές καταναλωτή εξακολουθούν να αυξάνονται.
Γιατί;
Επειδή η ελληνική αγορά είναι η πιο...
cartelised αγορά στην Ευρώπη.

Πώς να το κάνουμε;
Με την αποστολή στην Ελλάδα μια ισχυρής ομάδας της ΓΔ Ανταγωνισμού για ένα μήνα και ζητώντας τους να κάνουν τη δουλειά τους.
Αυτό θα μειώσει τις τιμές καταναλωτή πάνω από 30%, με ανάλογη αύξηση του διαθεσίμου εισοδήματος των πολιτών, που ήταν χαμένο, λόγω των αυξημένων τιμών.

Τα ενοίκια μειώνονται ήδη στο ένα τρίτο (η αγορά δεν είναι cartelised), αυτό σημαίνει και αύξηση των μισθών και των συντάξεων πάνω από 30%.

Στην Ελλάδα, ένα λίτρο καυσίμου ντίζελ πωλείται για € 1,30.
Στις Βρυξέλλες, αυτό είναι € 1,05. 
Η τιμή του αργού πετρελαίου είναι η ίδια και για τις δύο χώρες και το μέσο κόστος εργασίας σε ελληνικά διυλιστήρια είναι μικρότερη από 1.000 € ανά μήνα (όλα τα έξοδα συμπεριλαμβάνονται), ενώ στο Βέλγιο είναι άνω των € 4.000 ανά μήνα.  
Η Ενέργεια στην Ελλάδα είναι ένα καρτέλ.

Ομοίως, υπάρχουν τουλάχιστον τέσσερις άλλοι τομείς της οικονομίας που είναι κλειδωμένοι και cartelised.

Οι Έλληνες πληρώνουν διόδια αυτοκινητόδρομων σε ιδιώτες εργολάβους σε τιμές πολύ υψηλότερες από αυτές της Γαλλίας και της Ιταλίας.
Πληρώνουν για αυτοκινητόδρομους που σήμερα δεν υπάρχουν, αλλά θα κατασκευαστούν στο μέλλον.
Πότε;
Μετά από αυτή την απόφαση, οι ανάδοχοι θα εισπράττουν τα έξοδα κατασκευής από τα διόδια!
Ότι έχει ήδη καταβληθεί το κόστος από το ελληνικό κράτος (και το Ταμείο Συνοχής), που αφορούσε τις δαπάνες κατασκευής τους, δεν έχει σημασία.
Κατά παρόμοιο τρόπο, τα τέλη επιβατών στο κύριο αεροδρόμιο της χώρας (λειτουργεί από ιδιωτική εταιρεία) είναι τα υψηλότερα στην Ευρώπη, μόνο και μόνο επειδή ληστεύουν τους επιβάτες.

Τα Σούπερ μάρκετ είναι επίσης cartelised, το γάλα και τα γαλακτοκομικά προϊόντα είναι καρτέλ, τα υλικά κατασκευής, αρχής γενομένης από τσιμέντο όλα είναι cartelised.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου