Παρασκευή 10 Μαΐου 2013

Διαχείριση κρίσεων με τα social media


crisis management image 300x225 crisis management with social mediaCrisis management ονομάζουμε την στρατηγική εκείνη που περιλαμβάνει συγκεκριμένο σχέδιο, οργάνωση, καθοδήγηση και έλεγχο κατά την σημαντική περίοδο ακριβώς πριν, κατά τη διάρκεια, και μετά από μία καταστροφή, ώστε να ελαχιστοποιηθούν οι τυχόν απώλειες. 
Ο στόχος του crisis and issue management είναι να επιβιώσει η εταιρεία έπειτα από μία ενδεχόμενη κρίση με την φήμη της άσπιλη και όλα τα στοιχεία της εταιρείας ανέπαφα...

Το Σχέδιο Διαχείρισης Κρίσεων περιλαμβάνει την αναγνώριση των κινδύνων, την εκτίμηση του κινδύνου, την κατάστρωση του σχεδίου, την άμεση αντίδραση, την “ανάρρωση” και τον έλεγχο του σχεδίου.

Όλο και περισσότερες μελέτες αναδύονται στην επιφάνεια για εταιρείες που αρχίζουν να συνειδητοποιούν όλο και περισσότερο τη σημασία των social media σε περίπτωση κρίσης.

Είναι σίγουρα ενθαρρυντικό το γεγονός ότι τόσοι πολλοί επαγγελματίες υποστηρίζουνε την χρήση των social media εκ των προτέρων, αντί να περιμένουνε την κρίση  να τους χτυπήσει, αλλά και πάλι φαίνεται να υπάρχει σύγχυση για το πώς μπορούν να χρησιμοποιήσουν αποτελεσματικά τα εργαλεία των social media για τον έλεγχο μιας επικείμενης  κρίσης. Με βάση τις τελευταίες μελέτες, αλλά και την δικιά μου εμπειρία  θα ήθελα να σας παρουσιάσω ορισμένες κατευθυντήριες γραμμές για τη βελτίωση και τη σωστή χρησιμοποίηση των social media στη διαχείριση κρίσεων.

how to select project management software objectives 1 300x225 crisis management with social mediaΑυτό που θέλω να πω εδώ, είναι ότι αυτή τη στιγμή η Google που μπορεί να αφήνει τα προσωπικά δεδομένα σας ελεύθερα στον οποιοδήποτε, πρόκειται να γίνει το μεγαλύτερο προτέρημά σας κατά τη διάρκεια μιας κρίσης. Ενώ ένα μεγάλο μέρος του κοινού θα πάει κατευθείαν στην Facebook σελίδα μιας εταιρείας ή στο Twitter λογαριασμό για να μάθει περισσότερες πληροφορίες κατά τη διάρκεια μιας κρίσης, η Google θα εξακολουθήσει να αποτελεί τον κύριο προορισμό για όσους αναζητούν περισσότερες πληροφορίες σε περίπτωση κρίσης. Θα συμβάλει στη διασφάλιση όταν κάποιοι θα  αναζητήσουν για το brand σας στη σωστή πληροφόρηση.

Θα πρέπει να βεβαιωθείτε ότι έχετε δημιουργήσει μια καλή social media πρακτική εκ των προτέρων, έτσι ώστε όταν πληκτρολογείτε το brand σας στο Google, να βλέπετε  τα αποτελέσματα για το site, blog της εταιρείας σας, την Facebook Page, τα Youtube video σας κλπ. . . Αυτό βέβαια είναι κάτι που πρέπει να εφαρμοστεί πριν από την κρίση.

Επίσης μπορείτε να το κάνετε αυτό, είναι με το άνοιγμα προς το δίκτυό σας και την εξασφάλιση του δικαιώματος πληροφόρησης. Έτσι, εάν έχετε ένα δελτίο τύπου, βεβαιωθείτε ότι το στέλνετε στους σωστούς marketers ,Newswires, bloggers κλπ.. και ότι έχετε τα άτομα στην ομάδα  σας που βάζουν τις σωστές πληροφορίες στο σωστό μέρος. Εν μέσω μιας κρίσης, θέλετε να βεβαιωθείτε ότι το κοινό σας παίρνει τις σωστές πληροφορίες γρήγορα  και η Google είναι το πιο κατάλληλο μέρος για να το κάνετε αυτό.

Πηγή:  aboutu.gr
primeconomy

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου