Σάββατο 28 Απριλίου 2012

Πως τα σούπερ μάρκετ μας κάνουν να ξοδεύουμε περισσότερα

Κάθε τμήμα ενός σούπερ μάρκετ από το πάρκινγκ μέχρι το ταμείο,είναι σχεδιασμένο έτσι ώστε να σας κάνει να δαπανήσετε περισσότερα χρήματα και να αγοράσετε περισσότερα προϊόντα από ό, τι χρειάζεστε. 

Κάποιες από τις πρακτικές marketing που χρησιμοποιούν είναι οι εξής :

Θα ξεκινήσουμε με το καρότσι αγορών

Εφευρέθηκε το 1938 και σχεδιάστηκε με τέτοιο τρόπο ώστε να παρακινεί τους πελάτες να κάνουν περισσότερες αγορές πιο εύκολα.

Θα ξεκινήσουμε με το καλάθι αγορών.  Αυτή η εφεύρεση 1938 σχεδιάστηκε για να αφήσει τους πελάτες να κάνουν μεγαλύτερες αγορές πιο εύκολα

___

Τα περισσότερα σούπερ μάρκετ έχουν κοντά στην είσοδο, μαγαζιά που δουλεύουν με υψηλό περιθώριο κέρδους, όπως ανθοπωλεία και αρτοποιεία, έτσι ώστε να τα συναντήσουν οι πελάτες όταν είναι ακόμα χαλαροί και το καλάθι  είναι άδειο.

Τα περισσότερα σούπερ μάρκετ θέσει υψηλούς τμήματα περιθώριο, όπως λουλούδια και φρέσκα ψημένα αγαθά κοντά στην μπροστινή πόρτα, έτσι ώστε να τα αντιμετωπίσετε όταν καλάθι σας είναι άδειο και τα αλκοολούχα ποτά σας είναι υψηλό.

___

Ένας άλλος λόγος ώστε να υπάρχουν ανθοπωλεία και αρτοποιεία κοντά στην είσοδο, είναι οι ευχάριστες μυρωδιές. Ενεργοποιούν τους σιελογόνους αδένες, το οποίο έχει αποδειχτεί ότι οδηγεί τους πελάτες σε περισσότερες παρορμητικές αγορές. Επίσης αυτά τα μαγαζιά έχουν ευχάριστο περιβάλλον, και συνεισφέρουν στην δημιουργία καλής διάθεσης.

Ένας άλλος λόγος για να ξεκινήσει με τα λουλούδια και τα ψημένα αγαθά είναι η μυρωδιά, η οποία ενεργοποιεί τους σιελογόνους αδένες σας και σας κάνει πιο πιθανό να κάνουν παρορμητικές αγορές.  Επίσης αυτά τα τμήματα ευχάριστο να σας φέρει σε μια καλή διάθεση και να σας κάνει πιο πρόθυμοι να δαπανήσουν

___

Tα σούπερ μάρκετ τοποθετούν τα γαλακτοκομικά προϊόντα και τα άλλα είδη πρώτης ανάγκης σε απομακρυσμένα σημεία, έτσι ώστε να χρειάζεται κάποιος να διασχίσει όλο το κατάστημα για να τα φτάσει.

Υπεραγορές απόκρυψη γαλακτοκομικά προϊόντα και άλλα είδη πρώτης ανάγκης στον πίσω τοίχο ώστε να έχετε να πάτε σε όλο το κατάστημα για να έχετε πρόσβαση σε αυτά.

___

Στα περισσότερα καταστήματα οι πελάτες μετακινούνται από τα δεξιά προς τα αριστερά. Επειδή οι πελάτες βρίσκονται κυρίως στη δεξιά πλευρά του διαδρόμου, τα αντικείμενα που είναι πιο πιθανό να αγοράσουν, τοποθετούνται και αυτά στη δεξιά πλευρά του διαδρόμου.

Τα περισσότερα καταστήματα οι πελάτες μετακινούνται από τα δεξιά προς τα αριστερά.  Λόγω αυτής της ροής και της πρακτικής και της οδήγησης στη δεξιά πλευρά του δρόμου, τα αντικείμενα που είναι πιο πιθανό να αγοράσουν τείνουν να είναι στη δεξιά πλευρά του διαδρόμου.

___

Τα προϊόντα που το κατάστημα επιδιώκει να αγοράζουν οι καταναλωτές τοποθετούνται στο ύψος των ματιών.

Τα στοιχεία του καταστήματος θέλει πραγματικά να αγοράζουν οι καταναλωτές είναι στο ύψος των ματιών.  Στο διάδρομο των δημητριακών, για παράδειγμα, των δημητριακών χύμα τοποθετείται στο κάτω μέρος.  Υγιείς δημητριακών τοποθετείται στην κορυφή.  Ακριβά δημητριακών επωνυμία πηγαίνει δεξιά στο ύψος των ματιών.  Ευνοούνται, επίσης, στοιχεία που τοποθετείται στο τέλος του κλίτη.

___

Υπάρχει και το ύψος των ματιών των παιδιών … Εκεί θα βρείτε όλα τα προϊόντα που ένα παιδί θα θελήσει να αρπάξει και να παρακαλέσει τους γονείς του να τα αγοράσουν.

Και έπειτα υπάρχει παιδί το ύψος των ματιών.  Αυτό είναι όπου θα βρείτε τα ζαχαρούχα δημητριακά, Εύκολη Mac και άλλα αντικείμενα από ένα παιδί θα αρπάξει και ικετεύουν τους γονείς του για να αγοράσει.

___

Δειγματισμοί προϊόντων και οθόνες παρουσίασης χρησιμοποιούνται και για να επιβραδύνουν τον καταναλωτή.

Δείγμα σταθμοί και άλλες οθόνες σας επιβραδύνει, ενώ μπορείτε να εκθέτουν νέα προϊόντα.

___

Το μέγεθος του καταστήματος μετράει. Σε μικρά και κατάμεστα καταστήματα, οι καταναλωτές  αφιερώνουν λιγότερο χρόνο για ψώνια, κάνουν λιγότερες αυθόρμητες αγορές, αγοράζουν γενικά  λιγότερα προϊόντα, και είναι περισσότερο νευρικοί.

Το μέγεθος μετράει.  Στην κατάμεστη καταστήματα άνθρωποι αφιερώνουν λιγότερο χρόνο ψωνίζοντας, κάνουμε λιγότερα ψώνια ώθηση, αγοράζουν λιγότερα στοιχεία, είναι λιγότερο κοινωνικές και περισσότερο νευρικοί.  Αξίζει να σημειωθεί ότι οι Ασιάτες είναι πιο ανεκτικοί ο συνωστισμός, ενώ οι Βρετανοί είναι οι λιγότερο ανεκτικοί.

 ___

Ζεστά χρώματα (κόκκινο-πορτοκαλί, εκρού, σομόν, λαχανί, λαδί, ο μπρονζέ, χρυσό) προσελκύουν περισσότερο κόσμο. Σοφιστικέ χρώματα ενθαρρύνουν τις αγορές.

Ζεστά χρώματα προσελκύουν τους ανθρώπους σε ένα κατάστημα.  Εντυπωσιακά χρώματα για να ενθαρρύνουν περισσότερο στοχασμό και υψηλότερες πωλήσεις.  Προτείνουμε εξωτερικό τούβλο και δροσερό εσωτερικό μπλε

___

Ακούτε τη μουσική; Μελέτες έχουν δείξει ότι η σιγανή μουσική κάνει τους ανθρώπους να μην βιάζονται και να ξοδεύουν περισσότερα χρήματα. Η δυνατή μουσική τους παρακινεί να κινούνται γρήγορα, και δεν έχει θετική επίπτωση στις πωλήσεις. Η κλασική μουσική βοηθάει για αγορές ακριβότερων προϊόντων.

Ακούστε ότι η μουσική;  Μελέτες έχουν δείξει ότι η αργή μουσική κάνει τους ανθρώπους να πάρουν το χρόνο τους και ξοδεύουν περισσότερα χρήματα.  Δυνατή μουσική κάνει να κινηθούν μέσω του καταστήματος γρήγορα χωρίς να επηρεάζει τις πωλήσεις.  Και κλασική μουσική οδηγεί τους ανθρώπους να αγοράζουν ακριβότερα εμπορεύματα.

___

Η πιο κερδοφόρα περιοχή του καταστήματος είναι ο χώρος γύρω από τα ταμεία. Είναι εκεί όπου μετά από λίγα λεπτά αναμονής, ο καταναλωτής θα υποκύψει στον πειρασμό μιας καραμέλας  ή μιας σοκολάτας.

Η πιο κερδοφόρα περιοχή του καταστήματος είναι η γραμμή παραγγελίας.  Αυτό είναι όπου μετά από λίγα λεπτά στη γραμμή θα υποκύψει στον πειρασμό της σχάρας καραμέλα και ένα περιοδικό που έχετε ξεφυλλίζει.

___

Η κάρτα αγορών του καταστήματος είναι πολύ σημαντική. Δίνοντας στον κάτοχο της περιστασιακά κάποια παροχή,  βοηθάει στο να συνεχίσει να είναι τακτικός πελάτης. Επίσης, παρέχει πολύτιμα στατιστικά δεδομένα.

Ώρα να παρουσιάσει Πολύτιμες Shopper σας κάρτα.  Ενώ δίνοντας σας την περιστασιακή συμφωνία, αυτή η κάρτα σας κρατά ως τακτικός πελάτης του καταστήματος.  Επίσης, παρέχει πολύτιμα δεδομένα παρακολούθησης.
by Αντικλείδι , http://antikleidi.wordpress.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου