Δευτέρα 26 Μαρτίου 2012

Όταν ο ιδιωτικός τομέας, υποκαθιστά το ανύπαρκτο Κράτος

Ένα τεράστιο billboard

που προσκαλεί τουρίστες να επισκεφθούν την Ελλάδα εμφανίζεται από την Παρασκευή 23 Μαρτίου σε περίοπτη θέση στην Times Square στην Νέα Υόρκη. 
Η υπαίθρια διαφήμιση σχεδιάστηκε για να προβάλλει την ομορφιά της Ελλάδας και οργανώθηκε
από την πρωτοβουλία εθελοντών «Up Greek Tourism» .
 
Αν και ο αρχικός στόχος ήταν η συγκέντρωση 15.000 δολαρίων, μέσα σε 20, μόλις μέρες,...
(από τις 12 Φεβρουαρίου έως τις 4 Μαρτίου) ξεπεράστηκε καθώς από προσφορές πολιτών συγκεντρώθηκαν 20.352 δολάρια, τα οποία επιτρέπουν την εμφάνιση του billboard σε συγκεκριμένο διαφημιστικό χώρο στην Times Square για 30 συνεχόμενες μέρες.
Περίπου το 50% των δωρεών προήλθαν από την Ελλάδα ενώ τα υπόλοιπα από Αυστραλία, Βέλγιο, Βουλγαρία, Κύπρο, Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, Ολλανδία, Κατάρ, Ρωσία, Σιγκαπούρη, Ισπανία, Ελβετία, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Μεγάλη Βρετανία και ΗΠΑ. 
Η διαφήμιση φέρει την υπογραφή του βραβευμένου Έλληνα Designer (γνωστού για τα πορτρέτα του Steve Jobs) Xάρη Τσέβη και σε αυτήν εμφανίζονται περίπου 400 φωτογραφίες ανθρώπων, που εμπλέκονται στην καμπάνια.
 
Στην πρωτοβουλία «Up Greek Tourism» πρωτοστατούν οι Γιώργος Κλειβοκιώτης, Ονίκ Παλατζιάν και Στάθης Χαϊκάλης ενώ θα πρέπει να σημειωθεί πως η θέση για το billboard φαίνεται πως ανήκει σε Ελληνοαμερικάνο επιχειρηματία, ο οποίος συνδράμει την προσπάθεια παραχωρώντας την σε ειδική τιμή. 
Όλ αυτά βεβαίως ενώ το Κράτος λάμπει δια της απουσίας του σε όλες τις μεγάλες πρωτεύουσες του πλανήτη. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου