Τρίτη 14 Φεβρουαρίου 2012

Πως κατέστρεψαν τη χώρα και γιατί έφτασε η Ελλάδα εδώ πού έφτασε, αλλά καί πώς θα φτάσει εκεί πού τής αξίζει...

Τό λιμάνι τού Πειραιά. 
Μιά κλασσική ιστορία πού μάς δείχνει πώς οι αριστερής φρασεολογίας οργανωμένες συμμορίες κατέστρεψαν τη χώρα!
Οταν ο Καραμανλής είχε φέρει τόν κινέζο πρόεδρο γιά επίσημη επίσκεψη στη χώρα οι συμμορίες πού με πρόσχημα την αριστερή φρασεολογία κατέστρεψαν κατακλέβοντας την Ελλάδα, προσπάθησαν (και πέτυχαν) να υποβαθμίσουν και να αντιστρέψουν τό νόημά της...
Στην πετυχημένη αυτή προσπάθεια συμμετείχαν τόσο τα ξεφτιλισμένα αριστερής φρασεολογίας αλλά πλούσια (με κρατικά  λεφτά) ΜΜΕ όσο και οι υπόλοιπες οργανωμένες συμμορίες που παριστάνουν τούς προστάτες τού λαού ενώ είναι οι ξεδιάντροποι νταβατζήδες του, φροντίζοντας να τον κρατάνε απληροφόρητο ώστε να λυμαίνονται αυτοί , οι οργανωμένοι, τα μέλη τής συμμορίας δηλαδή, τον πλούτο του...
Μιλάμε ασφαλώς για την ιδιωτικοποίηση τού λιμανιού...
Χωρίς να ντρέπονται συκοφάντησαν τόν Καραμανλή και την ΝΔ και κατόρθωσαν να πείσουν τον κόσμο ότι μιά προφανής προσπάθεια ανάπτυξης και παραγωγής πλούτου ήταν ξεπούλημα...
Επίσης χωρίς να ντρέπονται υποσχέθηκαν προεκλογικά ότι η ιδιωτικοποίση αυτή δέν θα προχωρούσε...
Ευτυχώς - λόγω τής κρίσης - δέν ολοκλήρωσαν τό καταστροφικό τους έργο και η ιδιωτικοποίση προχώρησε...

Τώρα στό λιμάνι γράφεται μιά ιστορία επιτυχίας (ΚΛΙΚ) απο αυτές πού θα μπορούσε να ήταν γεμάτη η Ελλάδα εάν έλειπαν αυτές οι αριστερής φρασεολογίας συμμορίας πού αυτές και μόνο αυτές κατέστρεψαν τη χώρα για να βάλουν στό χέρι οι ημέτεροι (μερικές δεκάδες χιλιάδες) τόν πλούτο της...
ΟΙ αδήλωτες πισίνες και τα σπίτια και οι καταθέσεις στό εξωτερικό τών μελών τής αριστερής συμμορίας κόστισαν στη χώρα την καταστροφή της...
Τά ξεφτιλισμένα, αριστερής φρασεολογίας κρατικοδίαιτα ΜΜΕ, υπήρξαν το μακρύ χέρι τής συμμορίας αυτής....

Διοαβάστε τα τού λιμανιού ...
Αντιγράφουμε απο τό e-go

Ανέκαμψε το εμπορευματικό λιμάνι του Πειραιά το 2011
Το 2011 τόσο από την προβλήτα Ι του οργανισμού όσο και από την προβλήτα ΙΙ της Cosco, διακινήθηκαν συνολικά 1.680.133 εμπορευματοκιβώτια έναντι 878.083 το 2010

Ανέκαμψε το εμπορευματικό λιμάνι του Πειραιά το 2011
Της Αγγελικής Καλλή

Το εμπορευματικό λιμάνι του Πειραιά ύστερα από μία περίοδο απομόνωσής του από τις διεθνείς ναυτιλιακές τακτικές γραμμές -λόγω των εκτεταμένων περιόδων κινητοποιήσεων των εργαζομένων του- το 2011 ανέκαμψε πλήρως και όπως έγινε χθες γνωστό από τον ΟΛΠ επέστρεψε στη χρονιά-ρεκόρ του 2003. Με βάση τα στοιχεία που δημοσιοποίησε, το 2011 τόσο από την προβλήτα Ι του οργανισμού όσο και από την προβλήτα ΙΙ της Cosco, διακινήθηκαν συνολικά 1.680.133 εμπορευματοκιβώτια έναντι 878.083 το 2010.
Ο ΟΛΠ διακίνησε 500.133 εμπορευματοκιβώτια και η Cosco 1.180.00 έναντι 194.083 και 684.000 αντίστοιχα το 2010. Ειδικά όσον αφορά την Cosco τα στοιχεία του οργανισμού επιβεβαιώνουν πλήρως το δημοσίευμα της «Η», τη Δευτέρα 23 Ιανουαρίου, ότι ο Πειραιάς αναδείχθηκε το 2011 στο μεγαλύτερο κοντέινερ τέρμιναλ των Κινέζων στην Ευρώπη και το δεύτερο μετά το Σουέζ μεταξύ των υπερπόντιων τέρμιναλ της εταιρείας.

Ο Γ. Ανωμερίτης
Σχολιάζοντας αυτές τις επιδόσεις ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΠ, Γιώργος Ανωμερίτης σημείωσε ότι το λιμάνι του Πειραιά παρά τη διεθνή οικονομική κρίση ξαναβρίσκει τους παλιούς ρυθμούς του και επανέρχεται στη χρονιά - ρεκόρ του 2003. Ο ίδιος εκτίμησε ότι το 2012 τα νούμερα θα είναι πολύ καλύτερα, καθώς εμφανίζονται τάσεις ανόδου τόσο στην προβλήτα του ΟΛΠ όσο και στην προβλήτα ΙΙ της Cosco.

Σύμφωνα με τα στοιχεία τα οποία ανακοίνωσε ο ΟΛΠ, το 2011 ο συνολικός όγκος των πωλήσεων σε teus ανήλθε σε 500.133 εμπορευματοκιβώτια. Καθώς το ΣΕΜΠΟ του οργανισμού άρχισε να λειτουργεί τον Ιούνιο του 2010, συγκρίσιμα στοιχεία υπάρχουν μόνο για το διάστημα Ιουνίου - Δεκεμβρίου.

Η αύξηση μεταξύ 2011 και 2010 σε teus ήταν 54,5%. Το transit φορτίο teus για το ίδιο διάστημα αυξήθηκε κατά 88,2%, δηλαδή από 135.418 εμπορευματοκιβώτια το 2010 σε 254.336 εμπορευματοκιβώτια το 2011. Σε επίπεδο πωλήσεων εμπορευματοκιβωτίων καταγράφηκε αύξηση 64% στο γενικό και 97,3% στο transit φορτίο. Η παραγωγικότητα της προβλήτας Ι του ΟΛΠ τη χρονιά που πέρασε αυξήθηκε κατά 34,6% σε σχέση με το ίδιο διάστημα του 2010 καθώς οι κινήσεις από 104,1 έφθασαν τις 140,4. Ο χρόνος αναμονής για τα 265 πλοία που προσέγγισαν την προβλήτα Ι στο δεύτερο εξάμηνο του 2011, μειώθηκε κατά μία ώρα και επτά λεπτά, ενώ ο αντίστοιχος χρόνος το 2010 ήταν τρεις ώρες.
http://www.e-go.gr/news/article.asp?catid=17826&subid=2&pubid=128934832

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου