Σάββατο 25 Φεβρουαρίου 2012

Το κίνημα της πατάτας. Το Ίντερνετ, αντίδοτο στην κρίση

Είναι τόσο απλό. Το διαδίκτυο, σύνθετη λέξη δια-δίκτυο, φέρνει σε επικοινωνία δίκτυα.
Συγκεκριμένα, τον παραγωγό και τον καταναλωτή. Καταρχήν της πατάτας.
Σε μια εικονική λαική αγορά γίνεται η προσφορά. Και όποιος θέλει μπαίνει και αγοράζει. Εικονικά δεσμεύεται.
Όταν όλα συμφωνηθούν βρίσκεται ένας τόπος όπου το εικονικό θα γίνει πραγματικό.

Γίνεται στην Ισπανία για αυτοκίνητα, όπου όπως και στην Ελλάδα η ζήτηση έχει περιορισθεί.
Στην Πορτογαλία για κρασί.
Στο Λος Άντζελες , μετά το 2008, συμβαίνει σχεδόν κάθε εβδομάδα για πάμπολλα είδη.
Η πρωτοβουλία της ομάδας εθελοντών Πιερίας θα βρει ανταπόκριση. Γιατί συμφέρει όλους.
Ήδη στους Μολάους , έξω από τη Σπάρτη, έχει γίνει κάτι ανάλογο με το λάδι.
Τρία θετικά στοιχεία...

Το πιο γενικό, το πιο πολύτιμο
Πολίτες χρησιμοποιούν την ενέργειά τους , για να σκεφτούν λύσεις. Επινοητικότητα και κοινός νους συστρατεύονται, για να παράγουν αποτελέσματα αμοιβαίου οφέλους, άρα λύσεις βιώσιμες.
Το πιο πρακτικό και οικονομικό
Οι τιμές στα δημοπρατούμενα είδη θα μειωθούν και στον ανταγωνισμό, χωρίς να χρειασθούν δελτία τιμών και τα υπόλοιπα.
Τα εναλλακτικά δίκτυα, με πολλές μορφές αν εξαπλωθούν, θα βοηθήσουν στην “εσωτερική υποτίμηση”. Όχι των μισθών αλλά των τιμών.
Το πιο αναπτυξιακό και λειτουργικό
Θα μπει μαζικά το διαδίκτυο στην οικονομία της καθημερινότητας. Ανυπολόγιστη αξία σε παραγωγικότητα και οικονομία.
Και μια αναγκαία βελτίωση. Η πιστοποίηση του προιόντος, σήμερα πατάτα , αύριο ρύζι ή κάτι άλλο, που φθηνά και εύκολα γίνεται γιατί υπάρχουν αγροτικά πρωτόκολλα και μέθοδοι ελέγχου.

Όπως άλλωστε και στην Ισπανία, στις αγορές αυτοκινήτων από το Ίντερνετ , τις Κυριακές που πραγματοποιούνται έξω από τη Μαδρίτη, υπάρχει πιστοποιητικό με 25 Ευρώ, για το αμάξι που αγοράζεις.

Βελτίωση ώστε η προσπάθεια και η κίνηση να αναπτυχθεί και να σταθεί.
Γιατί πολλά κυκλώματα θα θελήσουν να το δυσφημήσουν για να το εξαφανίσουν
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου