Πέμπτη 5 Ιανουαρίου 2012

Μεταξύ Ελληνικού και Airbus: Από φιάσκο σε φιάσκο...

Μεταξύ Ελληνικού και Airbus: Από φιάσκο σε φιάσκο...
Προ τριών εβδομάδων ο Γ. Παπακωνσταντίνου και το Ταμείο Αποκρατικοποιήσεων (Κ. Μητρόπουλος) προχώρησαν σε ανοιχτή πρόσκληση ενδιαφέροντος (με καταχωρήσεις σε τρεις ξένες εφημερίδες) για το «επενδυτικό πρόγραμμα» του Ελληνικού.
Σήμερα αποκαλύπτεται ότι οι Δήμαρχοι των όμορων περιοχών εκφράζουν την «κάθετη αντίθεση» του στην «τσιμεντοποίηση» του χώρου. Και δηλώνουν, πως κανείς δεν ήρθε σε επικοινωνία, επαφή μαζί τους. Προφανώς και δεν τους ρώτησε για το τι θα γίνει εν τέλει με τον σχεδιασμό. 
Τόση πρεμούρα είχε πιάσει τους... Παπακωνσταντίνου, Μητρόπουλο και τους 22 υψηλότατα αμειβόμενους συμβούλους και παρασυμβούλους, που έσπευσαν να επανεκκινήσουν την διαδικασία έτσι για τα… μάτια του κόσμου. Και συνεχίζεται η κοροϊδία από τους κυρίους.   
Υπάρχει βέβαια και το άλλο!  
Παρουσιάστηκε από το οικονομικό επιτελείο ο αγοραστής των τεσσάρων Airbus A340 της παλιάς Ολυμπιακής. Στην αρχή δεν μπήκαν στον κόπο να ανακοινώσουν το τίμημα. Μετά το… κράξιμο αποκάλυψαν το ποσό, που βρίσκεται στο 1 /3 της προηγούμενης προσφοράς (ο σχετικός διαγωνισμός ακυρώθηκε τότε ως άγονος), και στο… 1/6 της αρχικής εκτίμησης του δημοσίου. Άψογα. Μεγάλη επιτυχία.

Δεν μας είπαν όμως λεπτομέρειες για την σύνθεση και στις σχέσεις της Apollo Aviation Holdings. Δηλαδή για την εταιρεία, που συστάθηκε στις 02.03.2007 στα Νησιά Βερμούδες.
(Η διεύθυνση της έδρας της εταιρίας είναι Thistle House 4 Burnaby Street Hamilton, HM11 Bermuda. Η Apollo διατηρεί γραφεία στις Η.Π.Α., την Ιρλανδία και τη Γαλλία και δραστηριοποιείται στη διαχείριση και εµπορία περιουσιακών στοιχείων του τοµέα αεροµεταφορών).

Αυτά σύμφωνα με την επίσημη ιστοσελίδα τους. Όμως από το ενημερωτικό δελτίο αύξησης μ.κ της Sciens προκύπτει, πως η Apollo ανήκει κατά 50% στην Sciens International Holdings- που είναι 100% θυγατρική της εισηγμένης στο ΧΑ Sciens.

Εταιρεία, που ελέγχεται κατά 59% από τον Γιάννη Ρήγα και κατά 28% από την Πειραιώς.
Αν πάμε παρακάτω… όμως, βλέπουμε ότι ο επιχειρηματίας Γιάννης Ρήγας υπέβαλλε στις 2/1/2012 δημόσια πρόταση για την αγορά του συνόλου των μετοχών της Sciens και την έξοδό της από το Χρηματιστήριο Αθηνών.    

Μην ξεχνάμε δε πως το όνομα του επιχειρηματία και της Sciens αναφέρονται στο πόρισμα της Τράπεζας της Ελλάδος για την Proton Bank (η οποία επί Λ. Λαυρεντιάδη  χορήγησε δάνεια σε εταιρείες του ομίλου Sciens, με τα οποία αγοράστηκαν σε υψηλή τιμή ακίνητα  των εταιρειών του ομίλου Alapis-Λ. Λαυρεντιάδη). 
Ο Γ. Ρήγας είναι επίσης επικεφαλής της εταιρείας Μακεδονική Εκδοτική-Εκτυπωτική Α.Ε. που εκδίδει τις εφημερίδες Μακεδονία, Θεσσαλονίκη και Σπορ του Βορρά.

Μη χειρότερα...

Joffrey Postman

Σχόλιο Ε Μ ΠΡΟ Σ :  Φίλες & Φίλοι... Το πάρτυ ξεκίνησε.
1. Πούλησαν κρατική περιουσία. Δείγμα για το τι πρόκειται ν' ακολουθήσει!
Τέσσερα Airbus Α340-300 χαρίστηκαν κυριολεκτικά αντί 31 εκατ.ευρώ.
Αποθηκεύθηκαν δεόντως...
Απαξιώθηκαν καταλλήλως...
Ξεπουλήθηκαν αναλόγως...
Οι Λύκοι της συγκυβέρνησης Papaδήμου που υπέγραψαν δωρεά (!!) άρχισαν τις διαρροές, προκειμένου να ελαχιστοποιήσουν τις βαρύτατες ευθύνες τους.
Κάτι για "ενοίκια", κάτι για συνεχή "απαξίωση", κάτι για "κόστη"... για να δικαιολογήσουν το πρώτο έγκλημά τους.
Ο δρόμος άνοιξε... Οι Φύλακες έπιασαν δουλειά.
Γιατί τα πουλήσατε, παιδιά;
Καλύτερα να τα... ανατινάζατε!

2. Είναι ψεύτες και απατεώνες. Πούλησαν και καινούργιους κινητήρες μαζί με τα Α 340 - 300
Δεν είναι μόνον εξευτελιστική η τιμή πώλησης των 4 αεροσκαφών τύπου Α 340 - 300 (31 εκατομμύρια ευρώ, μόνον).

Στην τιμή περιλαμβάνονται και 8 τελείως αμεταχείριστοι κινητήρες
των αεροσκαφών Α340 , οι οποίοι κοστίζουν σήμερα σχεδόν 8 εκατομμύρια ευρώ .

Άρα η τιμή των α/φ Α340 είναι στην πραγματικότητα 23 εκατομμύρια ευρώ μόνον ..!
ιχνος
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου