Στην εποχή που ζούμε, τα ΜΜΕ δεν μεταφέρουν πια το ‘‘μήνυμα’’, δεν μεταφέρουν πια την είδηση.
Στην εποχή που ζούμε, τα ΜΜΕ κατασκευάζουν το μήνυμα που θέλουν, όπως ακριβώς το θέλουν, διογκώνουν ή θάβουν την είδηση που επιθυμούν. Ο Μεγάλος Αδελφός σίγουρα ζει ανάμεσα μας και ο Γκαιμπελς δικαιώνεται.
Γι’αυτό, στην μάχη για την σωτηρία της πατρίδας από την χρεοκοπία και τον δοσιλογισμό, η οποία πρόκειται να λάβει γιγαντιαίες διαστάσεις τον επόμενο καιρό, η Νέα Δημοκρατία πρέπει να αποκτήσει τα δικά της ΜΜΕ.
Ήταν πάντα προφανές, πως πολεμήθηκε η ΝΔ στον χώρο την μέσων και πως διαστρεβλώνονται οι ειδήσεις που την αφορούν ή οι απόψεις που εκφράζει. Τελευταίο παράδειγμα, ο ‘‘καημός’’ των δημοσιογράφων – εκατομμυριούχων – υπαλληλίσκων της Νέας Τάξης να μας πείσουν ότι ο Σαμαράς, ντε και καλά, εγκαταλείπει την... αντιμνημονιακη στάση του.
Οι μόνες περίοδοι που η Νέα Δημοκρατία προβλήθηκε από τα ΜΜΕ, ήταν όταν η διαπλοκή αβανταρε τον Μητσοτάκη το 1989 (για να πάρουν τις ραδιοτηλεοπτικές άδειες και γιατί ο Ανδρέας τόλμησε να προσπαθήσει να τους γονατίσει με έναν ‘‘δικό του’’, τον Κοσκωτα) και το 2004, όταν η ΝΔ σάρωνε σε όλη την χώρα και ήθελαν να πάνε με τον ισχυρό της στιγμής, κατά το αξίωμα Ο.Φ.Α. (όπου φυσαει ο άνεμος). Και τα δυο κράτησαν πολύ λίγο.
Φυσικά, η ΝΔ έχει τεράστιες ευθύνες γιατί δεν ασχολήθηκε ποτέ πραγματικά με την στήριξη των δικών της μέσων, ούτε καν με τις δικες της εφημερίδες, οι οποίες κλείνουν η μια μετά την άλλη. Εξίσου ευθύνεται ο κόσμος της Κεντροδεξιάς που προτιμάει να διαβάζει Ελευθεροτυπία ή Βήμα (να μου κοπεί το χέρι καλύτερα).
Αν λοιπόν η ΝΔ επιθυμεί να περάσει το μήνυμα της στον λαό, να δείξει ότι αλλάζει, ότι έχει μια εναλλακτική πρόταση διακυβέρνησης και σωτηρίας από την χρεοκοπία και την υποταγή, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΑΜΕΣΑ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΗΣ ΜΜΕ. Για αρχή, τουλάχιστον μια free-press (αν είναι δυνατόν για όλη την Ελλάδα) και έναν ραδιοφωνικό σταθμό. Με τις κατάλληλες εμπορικές κινήσεις, το κόστος δεν θα επιβαρύνει το ταμείο του κόμματος, αλλά θα καλυφθει από τα διαφημιστικά έσοδα. Και το σίγουρο είναι ότι πολύς κόσμος θα στηρίξει την προσπάθεια αυτή.
Κόσμος αηδιασμένος από την προπαγάνδα, τον δοσιλογισμό και την ιδιοτέλεια των ΜΜΕ που κυριαρχούν αυτή την στιγμή. Και ο κόσμος αυτός θα φέρει κι άλλους κοντά μας. Γιατί οι πολλοί δεν ξέρουν. Δεν ξέρουν τίποτα. Απλά ακούνε ότι τους λένε τα κανάλια ή τα ραδιόφωνα και τα καταπίνουν αμάσητα. Είναι απίστευτο το πώς κάποιοι λένε ότι ‘‘ήταν μονόδρομος το μνημόνιο για να σωθούμε’’ ή ότι ‘‘απέχω γιατί είναι όλοι ίδιοι κι έτσι κι αλλιώς ο Καραμανλής κατέστρεψε την οικονομία’’, και δεν τα λένε αυτά γιατί είναι φανατισμένα κομματόσκυλα του ΠΑΣΟΚ. Τα λένε γιατί είναι ΠΡΟΒΑΤΑ. Και το μυαλό τους έχει κολλήσει κι έχει υποβαθμιστεί εξαιτίας της φτώχιας και της ημιμάθειας που έχει επιβάλλει η ‘‘προοδευτική παράταξη’’ στην χώρα μας.
Όσοι έχουν ξυπνήσει σ’αυτή την χώρα, ξυπνησανε λογω βιβλίων ή λογω του διαδικτύου. Στο διαδίκτυο, οι πατριωτικές δυνάμεις τα πάνε πολύ καλά, έχοντας κατατροπώσει τα σάπια μίσθαρνα όργανα της Νέας Τάξης και του ΔΝΤ, και στέλνουν καλά το μήνυμα εκεί που πρέπει. Οι ταλιμπαν-bloggers ουτως ή άλλως δεν πρόκειται ποτέ να γονατίσουν. Αλλά δυστυχώς, δεν έχει όλος ο κόσμος internet στην διάθεση του κι ούτε την ευχέρεια να σοφάρει όπως π.χ. εμείς. Υπάρχουν άνθρωποι άνεργοι, αγράμματοι, φτωχοί, ηλικιωμένοι που ανοίγουν την τηλεόραση και απλά κατευθύνονται από τις πρωινές, μεσημεριανές και βραδινές εκπομπές. Σε αυτούς λοιπόν πρέπει να φτάσει το μήνυμα ότι υπάρχει ακόμα Ελπίδα.
Αν λοιπόν ο Αντώνης Σαμαράς επιθυμεί πραγματικά να σώσει την χώρα από τον όλεθρο στον οποίο οδηγείται, πρέπει άμεσα να χτυπήσει δυνατά στον χώρο της επικοινωνίας. Αρχικά με τους τρόπους που προανέφερα, και στην συνέχεια, ει δυνατόν, και με τηλεοπτικό σταθμό, συσπειρώνοντας γύρω του ευρύτερες πατριωτικές φωνές που μάχονται για την αλήθεια. Γιατί αν περιμένουμε τον συμβιβασμό και την υποταγή στην διαπλοκή των ΜΜΕ – εργολάβων για να μας ‘‘παίξουν’’ λίγο, τότε αύριο θα ξαναγίνουμε κυβέρνηση με την τακτική του ώριμου φρούτου και θα έχουμε μια από τα ίδια της απογοητευτικής περιόδου 2004-2009. Αλλά η Ελλάς δεν αντέχει άλλες αποτυχίες πια.
Καλά είναι τα ΜΜΕ, αλλά προϋποθέτουν άποψη. Ο κόσμος βαρέθηκε τα παχιά λόγια, τις αοριστίες, τα κενά και χωρίς κόστος αντιπολιτευτικά συνθήματα και υποσχέσεις και τα σοβαροφανή καλαμπούρια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ συνεχής πτώση της επιρροής του κ. Σαμαρά, δείχνει ότι δεν έχει αυτός επιχειρήματα. Κατά πόσο αυτό είναι ηθελημένο, στα πλαίσια της προγραμμνατισμένης διάλυσης του δικομματισμού, δεν γνωρίζω.
Με αυτήν την παρατήρηση δεν αποσκοπώ να υποβιβάσω τις ικανότητες του κ. Σαμαρά και του επιτελείου του. Εγφόσον δεν υπάρχουν στόχοι, οι οποίοι να είναι δυνατόν με ειλικρίνια να αναλυθούν, είναι λογική συνέπεια να μην υπάρχουν και επιχειρήματα.