Οι εκλογές και η ακατάσχετη εκλογολογία πέρασαν στο παρελθόν.
Παρόν και μέλλον είναι το ξεφύσημα.
Ξεφύσημα από ανακούφιση του υποψηφίου που κατόρθωσε να εκλεγεί εν μέσω πλήρους πολιτικής απαξίωσης.
Ξεφύσημα από στενοχώρια του υποψηφίου που ο αγώνας του δεν είχε αίσιο τέλος, παρά μόνο αγωνίες και έξοδα.
Ο κοινός παρανομαστής και του νικητή και του ηττημένου, είναι ότι το ξεφύσημά τους «θολώνει» το τζάμι και δεν τους επιτρέπει να δουν ξεκάθαρα τις - απλές κατά τα άλλα - κινήσεις της επόμενης μέρας.
Ο μεν ηττημένος αν θέλει να έχει πιθανότητες να κερδίσει την επόμενη εκλογική αναμέτρηση πρέπει να ...δημιουργήσει από νωρίς ένα δικό του «στρατό» υποστηρικτών, ο οποίος θα ξεκινήσει να «πριονίζει» σιγά σιγά την καρέκλα του νέου Δημάρχου και ταυτόχρονα θα προβάλει τον υποψήφιο στην τοπική κοινωνία.
Οι δε κερδισμένοι των εκλογών, οι πρώτοι «Καλλικρατικοί» Δήμαρχοι, δεν πρέπει να πέσουν στην παγίδα να αμελήσουν την επικοινωνία τους με τους πολίτες, ιδιαίτερα τώρα που οι Δήμοι έγιναν μεγάλες πολιτείες. Δεν πρέπει να θεωρήσουν την επικοινωνία απλή «πολυτέλεια» της προεκλογικής περιόδου με τη δικαιολογία ότι καταπιάστηκαν κάνοντας έργο. Και τα έργα σας και το χαρακτήρα σας πρέπει να τα επικοινωνήσετε στους πολίτες.
Χωρίς αποτελεσματική επικοινωνία, ακόμη και το πιο μεγάλο έργο, ακόμα και ο καλύτερος ηγέτης, είναι απλώς ανύπαρκτα.
Ιδιαίτερα για τα επόμενα 3,5 χρόνια, η προεκλογική σας εκστρατεία θα πρέπει να αρχίσει από σήμερα κιόλας.
Ο κοινός παρανομαστής και του νικητή και του ηττημένου, είναι ότι το ξεφύσημά τους «θολώνει» το τζάμι και δεν τους επιτρέπει να δουν ξεκάθαρα τις - απλές κατά τα άλλα - κινήσεις της επόμενης μέρας.
Ο μεν ηττημένος αν θέλει να έχει πιθανότητες να κερδίσει την επόμενη εκλογική αναμέτρηση πρέπει να ...δημιουργήσει από νωρίς ένα δικό του «στρατό» υποστηρικτών, ο οποίος θα ξεκινήσει να «πριονίζει» σιγά σιγά την καρέκλα του νέου Δημάρχου και ταυτόχρονα θα προβάλει τον υποψήφιο στην τοπική κοινωνία.
Οι δε κερδισμένοι των εκλογών, οι πρώτοι «Καλλικρατικοί» Δήμαρχοι, δεν πρέπει να πέσουν στην παγίδα να αμελήσουν την επικοινωνία τους με τους πολίτες, ιδιαίτερα τώρα που οι Δήμοι έγιναν μεγάλες πολιτείες. Δεν πρέπει να θεωρήσουν την επικοινωνία απλή «πολυτέλεια» της προεκλογικής περιόδου με τη δικαιολογία ότι καταπιάστηκαν κάνοντας έργο. Και τα έργα σας και το χαρακτήρα σας πρέπει να τα επικοινωνήσετε στους πολίτες.
Χωρίς αποτελεσματική επικοινωνία, ακόμη και το πιο μεγάλο έργο, ακόμα και ο καλύτερος ηγέτης, είναι απλώς ανύπαρκτα.
Ιδιαίτερα για τα επόμενα 3,5 χρόνια, η προεκλογική σας εκστρατεία θα πρέπει να αρχίσει από σήμερα κιόλας.
Της Αναστασίας Δουκάκη,
Συμβούλου Επικοινωνίας της Think Politics
Συμβούλου Επικοινωνίας της Think Politics
Δεν είμαι επικοινωνιολόγος, εργάζομαι σε γιαπιά. Αλλά επειδή και εκεί τα χρονοδιάγραμματα εκπονούν άλλοι, δεν βιάζομαι για το πόσο θα δουλέψει η βρεγμένη σανίδα. Ας αποφασίσουν οι θιγόμενοι: Θέλουν να κοκκινίσει, θέλουν να μαυρίσει, θέλουν να βγάλει καρούμπαλα, δικαίωμά τους. Ας λάβουν υπ' όψει τους μόνο αυτό: Το τσίγκινο σωβρακάκι αυτή τη φορά δε θα τους σώσει.
ΑπάντησηΔιαγραφή