Δευτέρα 28 Δεκεμβρίου 2009

Τι Ασπασία, τι Σία


Του Ρεπόρτερ
H μόδα των «call girls» ξεκίνησε, στο Παρίσι την δεκαετία του ‘60 και μεσουράνησε τη δεκαετία του ‘80 με τn διάσημη «μαντάμ Κλωντ». Πανέμορφα – και κuρίως καλλιεργημένα – τα κορίτσια της μαντάμ («τσατσά» θα την αποκαλούσαν κάποιοι ανυποψίαστοι ή κακεντρεχείς Έλληνες) μπορούσαν να σταθούν άνετα δίπλα σε πρωθυπουργούς και ζάπλουτους επιχειρηματίες; και να ικανοποιήσουν όλες τους τις ανάγκες, ενίοτε δε και τις πνευματικές.
Εκτός από την ομορφιά. κοινό χαρακτηριστικό όλων ήταν ότι αποτελούσαν τον ιδανικό τύπο της ερωμένης, που προσφέρει συναισθηματική και σεξουαλική ικανοποίηση στο σύντροφό της, χωρίς να ζητά τίποτα περισσότερο από ...
χρήματα. Όχι μόνο «ένα στα γρήγορα», αλλά και συναίσθημα. Στο book της «μαντάμ» υπήρχαν οι φωτογραφίες μερικών από τα πιο διάσημα top models της εποχής.
Τα … ιστορικά προηγούμενα αυτού του είδους «call girls» αποδεικνύουν του λόγου το αληθές: Η
Ασπασία έγινε το ίδιο γνωστή με τον Περικλή και τον Σωκράτη. Η Θαϊς μεθούσε δίπλα στον Μέγα Αλέξανδρο πριν γίνει Βασίλισσα της Αιγύπτου. Η Φρύνη με το ωχρό πρόσωπο είχε εραστή το
Πραξιτέλη που φιλοτέχνησε το άγαλμα της Αφροδίτης με την μορφή της. Και τι να πούμε για την πανέμορφη Λάμια! Γιο να …«γλύψουν» τον Δημήτριο τον Πολιορκητή οι Αθηναίοι του πρόσφεραν
250 τάλαντα κι εκείνος τα έδωσε στην Λάμια για να καλλωπιστεί. «Τα ‘παιξαν» οι Αθηναίοι μπροστά στην πανέμορφη εταίρα και έκτισαν ναό προς τιμήν της. Η Λάμια αγαπούσε τις Καλές Τέχνες τόσο που έκτισε την Σικυώνα Πινακοθήκη και την Ποικίλο Στοά.

Άλλαξαν πολλά από τότε στη Αθήνα. Πόσες από τις σημερινές εταίρες της Αθήνας, γνωρίζουν
πού Βρίσκεται n Εθνική Πινακοθήκη; Όλες όμως γνωρίζουν πότε ακριβώς βγαίνει στο χαζοκούτι ο Ψινάκης.
Η Ασπασία της εποχής του Περικλή έγινε Σία στην εποχή των νταβατζήδων.
Οι Ναοί της Αφροδίτης έγινα «στούντιο» εισαγόμενων καλλονών, πασαρέλες αμφιλεγόμενων
«ντεφιλέ» και ντεκόρ (κοινώς γλάστρες) σε τηλεοπτικά shows. Σπανίως θα θρέψεις το πνεύμα σου με μια «βίζιτα» στην σημερινή Αθήνα. Και φυσικά δεν μπορείς, πλέον, να ικανοποιήσεις τις  φαντασιώσεις σου με λiyα  τάλαντα. Τώρα πια, πρέπει να γνωρίζεις τον κατάλληλο «καλλιτεχνικό πράκτορα» και να είσαι διατεθειμένος να αποχωριστείς ένα ποσόν που αρχίζει απ’150 ευρώ και μπορεί να φθάσει και τα 20.000. Σαν αντάλλαγμα θα έχεις το προνόμιο να κοιμηθείς, δίπλα, πάνω, ή κάτω (ανάλογα όπου δύναται ο καθείς) από μια εγχώρια καλλονή ,την οποία μέχρι τώρα μπορούσε να απολαύσεις μόνο στις κοσμικές στήλες.
«Γιατί να παντρευτώ από τώρα έναν γέρο µε λεφτά που θα γκρινιάζει συνέχεια, αφού βρίσκω όσους θέλω και όπως τους θέλω και κυρίως στην τιμή που τους θέλω», διαλογίζεται ανερχόμενο
μοντέλο µε άνετο σπίτι, πολυτελές αυτοκίνητο «κάµπριο» και επώνυµα ρούχα. Όλα αποκτήματα
της ανόδου της … δια της οριζοντίου οδού στο στερέωμα της ελληνικής µόδας. Ξέρει ασφαλώς τι λέει n κοπέλα. Πόσες φωτογράφησες και ντεφιλέ γίνονται το χρόνο και πόσο πληρώνονται; Απλή αριθμητική …
και άσε τους ανυποψίαστους να πιστεύουν ότι βιοπορίζεται από την πασαρέλα, που έχει να την
περπατήσει χρόνια.
Άλλωστε, ποια είναι n ιδανική σύζυγος για έναν κουρασμένο, μεγαλούτσικο και φαλακρό μεγαλοεπιχειρηματία; Μια «παεζάν» που δεν ξέρει «πού πάνε τα τέσσερα», n μια έμπειρη καλλιτέχνις που ξέρει και πώς να ντυθεί και  το κυριότερο, πώς να φερθεί στο κρεβάτι και στο σαλόνι;  Κι αν δεν καταφέρουν να τον οδηγήσουν στην εκκλησία, δεν χάθηκε ο κόσμος. Στην Ελλάδα ευδοκιμεί πάντα ο θεσμός της μόνιμης γκόμενας – ένας θεσμός με μεγάλη κοινωνική προσφορά.
Ανατολικοευρωπαϊκή μαγιονέζα


Η πτώση των καθεστώτων του λεγόμενου υπαρκτού σοσιαλισμού έλυσε αρκετά από τα σεξουαλικά
προβλήματα των Νεοελλήνων και μάλιστα σε τιμές αρκούντως λογικές, προσφέροντας αντί για χυλόπιτες, εύκολη και κυρίως γρήγορη «ηδονή». Το κόστος του αμπαλάζ υποβαθμίστηκε βέβαια, αλλά δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα σ’ αυτόν τον κόσμο. Δεν χρειάζεται παρά ένα τηλεφώνημα για να ανοίξεις την πόρτα του ανατολικοευρωπαϊκού παραδείσου. Θα σου απαντήσει πιθανότατα η φωνή ενός Τσετσένου, μαφιόζου, που σε σπασμένα ελληνικά θα σε ρωτήσει για τις προτιμήσεις; σου. Λίγη ώρα μετά θα καταφτάσει στο σπίτι σου ή το ξενοδοχείο κάποια Ουκρανέζα, ή Ρωσίδα που συνήθως δεν ξέρει λέξη ελληνικά, αλλά μαθαίνει αμέσως την γλώσσα του κορμιού σου. Η περίπτωση στοιχίζει φτηνά  μόνο ένα  κατοστάρικο (150 αν σου αρέσουν οι διπλέτες)  αλλά μην περιμένετε να σας τα πούμε όλα. Διαβάστε και καμιά ροζ αγγελία.
Επόμενη κατηγορία στο μικρόκοσμο της βίζιτας είναι οι free lance Ασπασίες που δουλεύουν
μόνες τους με τα κινητά τηλέφωνα. Αυτές περιορίζουν τον κύκλο των εργασιών τους σε λίγους αλλά τακτικούς πελάτες των οποίων γνωρίζουν όλες τις προτιμήσεις. Σε αυτές τις περιπτώσεις το κόστος της ωριαίας εκτόνωσης κοστίζει από 150 – 200 ευρώ, όμως το αμπαλάζ και το αποτέλεσμα είναι συνήθως άνω του μετρίου
Το πολύ καλό είναι και πολύ ακριβό
Προχωράμε σε περισσότερο οργανωμένες και γκλάμουρ καταστάσεις, με ατζέντηδες κύρους που σε ξέρουν καλά και σε προσέχουν ακόμα καλύτερα, έναντι αδράς αμοιβής βεβαίως. Τηλεφωνείς και αφού πληροφορηθείς τα κουτσομπολιά της ημέρας ζητάς το μενού. Σε λίγες ώρες το αντικείμενο των πόθων σου και της τσέπης σου κτυπά το κουδούνι. Επώνυμο ντύσιμο, ακριβό άρωμα και κυρίως μεγάλη προθυμία στο κρεβάτι, χωρίς μικροαστικές προκαταλήψεις.
Στην κατηγορία αυτή οι αμοιβές ξεκινούν από 1.000 ευρώ και φτάνουν στα 5.000. Η προσφορά υπηρεσιών δεν γίνεται μόνο οριζοντίως. Μπορεί να σε συνοδέψει σε dinner για να δουν όλοι τι παίκτης είσαι, ή στην Μύκονο το Σαββατοκύριακο. Μπορεί να σε συνοδέψει ακόμα και σε επιχειρηματικό ταξίδι στο εξωτερικό για να χαλαρώνεις τα βράδια, ή να συμμετάσχει με φίλες της σε bachelor parties.
Στη συνέχεια  ξεφεύγουμε από την καθημερινή μιζέρια. (Πουτάνα κοινωνία είσαι άδικη κλπ κλπ). Μέχρι και στο Ρίο της Βραζιλίας πήγε  Έλληνα μεγαλοεπιχειρηματία εγχώρια καλλονή για να απολαύσει τα κάλλη της σε πανάκριβο ξενοδοχείο. Δεν μάθαμε το κόστος, αλλά είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε ότι αν την κατάφερνε να τον πάει μόνο μέχρι τη Μύκονο θα πλήρωνε μόνο εκατό ψωροχιλιάδες ευρώπουλα. Άλλος μεγαλοεπιχειρηματίας λέγεται ότι κατέβαλε 300.000 ευρώ (ναι τριακόσιες χιλιάδες !!!) για να απολαύσει το θεσπέσιο κορμί μελαχρινής καλλονής του μόντελλινγκ. Εκείνος πέρασε καλά κι εκείνη έκανε δυο εβδομάδες να φορέσει εξώπλατο.

Το έκανα για το παιδί μου
Δεν λείπουν βέβαια  οι μελό ιστορίες. «Έχω ένα παιδί να μεγαλώσω, θα κάθομαι να το κάνω τζάμπα» μας εξομολογήθηκε με αφοπλιστική ειλικρίνεια κατά την διάρκεια αυτού του ρεπορτάζ ξανθιά αοιδός που δε κατάφερε ποτέ να ξεφύγει από το επίπεδο της τρίτης φωνής. Ευτυχώς βρήκε την λύση των οικονομικών προβλημάτων της σε μεσήλικα βιομήχανο οπότε το παιδάκι δεν αποκλείεται να σπουδάσει στο Βερολίνο.
«Να πληρώσω για να πηδήξω;»
Γιατί όχι; Αφού δεν υπάρχει περίπτωση να ρίξεις με την γοητεία σου τα αντικείμενα των πόθων σου που βλέπεις σε φωτογραφίες. Εκτός κι αν προτιμάς το συναίσθημα οπότε το τίμημα θα είναι ίσως κυτταρίτιδα ως τον αστράγαλο, όρκοι αιώνιας πίστης και θερμότητα μαρμάρου.
«Αν δεν υπήρχαν οι βίζιτες θα είχα πεθάνει από μελαγχολία και κατάθλιψη. Τώρα θα ζήσω 100 χρόνια». De profundis εξομολόγηση γνωστού Αθηναίου επιχειρηματία λάτρη του ωραίου. «Δεν είμαι πια νέος για να κάνω καμάκι, να προσπαθώ να ψήσω την γκόμενα και να είμαι και σίγουρος ότι στο τέλος θα έχω αποτέλεσμα. Ενώ με αυτές είμαι εκατό τοις εκατό σίγουρος εκ των προτέρων ότι και καλά θα περάσω και ότι το αποτέλεσμα είναι εκατό τοις εκατό εγγυημένο
Έρχεται μια κοπέλα σαν τα κρύα τα νερά, σε χαλαρώνει επί δύο ώρες, αραχτός εσύ δίνεις εντολές, της δίνεις στο τέλος και το χαρτζιλικάκι της και δεν τρέχει τίποτα. Τι σημασία έχει ρε παιδί μου που πληρώνεις; Για έρωτες είμαστε εμείς τώρα; Και σου΄ρχεται και πιο φτηνά αν το καλοσκεφθείς…».
Χωρίς τα ποτά και τα φαγητά της προθέρμανσης. Χωρίς πρώτα τραπέζια στα μπουζούκια και ανθοδέσμες καθημερινά. Χωρίς να πρέπει να την παραλάβεις με το αυτοκίνητο και να πρέπει να βρεις να παρκάρεις για να κατέβεις να κτυπήσεις το κουδούνι. Σου κάνει το κρεβάτι χωρίς να της κάνεις το τραπέζι. Και το σημαντικότερο χωρίς να κινδυνεύεις να πληροφορηθεί η πιάτσα ότι για να αποδείξεις τον ανδρισμό σου πρέπει να φοράς ζαρτιέρες και μαύρα εσώρουχα.
Από Factorx

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου