Παρασκευή 20 Νοεμβρίου 2009

Aπορία


Γράφει ο Φραγκίσκος Σολδάτος

Με λύπη μου πληροφορήθηκα χθες, ότι ο κ. Σαμαράς απέρριψε το αίτημα της κ. Μπακογιάννη για debate των υποψηφίων λέγοντας : «ακούω και κάποιους να θέλουν debate. Καλά, τι θέλουν; Δεν ακούν τη φωνή της βάσης; Δεν θα επιτρέψω να γίνουν τα εσωτερικά μας τηλεοπτικό θέαμα, όπου εμείς θα τσακωνόμαστε και θα χαίρονται μόνο οι αντίπαλοί μας».

Απορία 1η:
Ποια θεωρεί «βάση» ο κ. Σαμαράς; Τις κάποιες χιλιάδες κόσμου που παρακολουθούν εκείνον και την κα Μπακογιάννη στις προεκλογικές τους ομιλίες ανά την επικράτεια;
Στις εκλογές της 4ης Οκτωβρίου περίπου 2.000.000 Έλληνες ψήφισαν τη Νέα Δημοκρατία. Γιατί λοιπόν όλοι αυτοί οι ψηφοφόροι να μην πληροφορηθούν τις θέσεις των υποψηφίων αρχηγών τους από την τηλεόραση;
Απορία 2η:
Αυτοί δεν είναι η...
ευρύτερη «βάση» της Νέας Δημοκρατίας;
Απορία 3η;
Η κα Μπακογιάννη που δέχεται όλο αυτό τον καιρό επιθέσεις για την παύση της οικογενειοκρατίας και τα «τζάκια», προτείνει την δημόσια έκθεση των απόψεών και θέσεών της σε ένα debate. Τι μπορεί να είναι αυτό που εμποδίζει «πραγματικά» τον κ. Σαμαρά από το να συμφωνήσει με την κα Μπακογιάννη αφού ούτως ή άλλως όσο θα εκτεθεί εκείνη άλλο τόσο θα εκτεθεί κι αυτός.
Απορία 4η:
Γιατί θεωρεί ότι θα «τσακωθούν»…. Σε ένα debate ο καθένας απλά εκφράζει τις θέσεις του πάνω σε καίρια ερωτήματα που αφορούν την παράταξη και την κοινωνία, και ο κάθε υποψήφιος θέτει τα πολιτικά του επιχειρήματα.
Απορία 5η:
Ο κ. Αβραμόπουλος και ο κ. Σαμαράς δεν πρότειναν ένα κόμμα ανοικτό στην κοινωνία και διήμερο συνέδριο του κόμματος στις 7 & 8 Νοέμβρη; Ως μέλος της Νέας Δημοκρατίας, και συγκεκριμένα ως μέλος της βάσης της παράταξης παραβρέθηκα στο συνέδριο του κόμματος και τις δύο ημέρες…
Ο κ. Σαμαράς όμως ΟΧΙ , και προκάλεσε μεγάλη δυσαρέσκεια το γεγονός ότι ομιλητές από όλη την Ελλάδα έθεταν θέματα και προβληματισμούς εν τη απουσία του….
Τώρα που η κα Μπακογιάννη πρότεινε το debate ενστερνιζόμενη την άποψη για ανοικτό κόμμα στη βάση, ο κ. Σαμαράς αρνείται για μια ακόμη φορά να φανεί συνεπής στις ίδιες του τις δεσμεύσεις.
Κλείνοντας… θεωρώ ότι ο Έλληνας έχει πάψει προ πολλού να είναι έρμαιο πληρωμένων διαφημιστικών εκπομπών και προβολών…. και έχει την δυνατότητα της επιλογής και της σκέψη.

Fimotro

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου