Δευτέρα 2 Νοεμβρίου 2009

Καταργείται η απόσυρση. Τα νέα τέλη κυκλοφορίας

Μετά τη συνάντηση του Γ. Παπακωσταντίνου με την κ Τίνα Μπιρμπίλη ανακοινώθηκε ότι «παγώνει» το μέτρο της απόσυρσης , επειδή το κόστος είναι πολύ μεγάλο για τον κρατικό προϋπολογισμό που υπολογίστηκε σε περίπου 400 εκατ. ευρώ..


Όσοι έχουν ήδη αποσύρει το αυτοκίνητο τους, θα εισπράξουν κανονικά την αποζημίωση κα εναλλακτικά θα μπορούν να πάρουν ένα τμήμα σε κάρτες απεριορίστων διαδρομών για τα μέσα μαζικής μεταφοράς.


Όπως έγινε γνωστό, ήδη υπογράφηκε από το Υπουργικό Συμβούλιο νέα πράξη νομοθετικού περιεχομένου που θα λάβει αριθμό ΦΕΚ αύριο.



Επίσης, καταργείται ο πράσινος δακτύλιος του κ. Σουφλιά, και όπως είπε η υπουργός περιβάλλοντος κ. Μπιρμπίλη:

«ο δακτύλιος θα ενταχθεί σε ένα συνολικό πλαίσιο για την πολιτική αυτοκινήτου και τη βιώσιμη κινητικότητα, το οποίο θα περιλαμβάνει τον τεχνικό έλεγχο των ΙΧ, την ενίσχυση του ρόλου των δημοσίων μέσων μεταφοράς, τις κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, τους πεζόδρομους, ποδηλατοδρόμους, κλπ».


Η υπουργός Περιβάλλοντος κ. Μπιρμπίλη ανακοίνωσε ότι τροποποιούνται και τα περιβαλλοντικά τέλη ΙΧ αυτοκινήτων σε σχέση με αυτό που ορίζονταν στην προηγούμενη πράξη Σουφλιά.


Με τη νέα ρύθμιση επιβαρύνονται λιγότερο τα μικρού κυβισμού αυτοκίνητα και επιβαρύνονται περισσότερο τα μεγάλου κυβισμού που είναι και ενεργοβόρα.
Στη νέα ρύθμιση τα τέλη κυκλοφορίας χωρίστηκαν σε τέσσερις κλάσεις ανάλογα με το έτος και τον κυβισμό του αυτοκινήτου.


Τα νέα τέλη κυκλοφορίας που ανακοινώθηκαν είναι:



Οχήματα που κυκλοφόρησαν μετά το 2005 (κατηγορία Α)


Από 785 έως 1357 κυβικά από 112 ευρώ θα πληρώσουν 94.
Από 1358 έως 1928 κυβικά από 202 ευρώ θα πληρώσουν 184.
Από 1929 έως 2357 κυβικά από 446 ευρώ θα πληρώσουν 428 ευρώ
Από 2357 κυβικά και επάνω από 580 ευρώ θα πληρώσουν 562.

Οχήματα που κυκλοφόρησαν από 1-1-2000 έως 31-12-2004 (κατηγορία Β)


Από 785 έως 1357 κυβικά από 112 ευρώ θα πληρώσουν 137 ευρώ ενώ ο νόμος Σουφλιά προέβλεπε 162 ευρώ.
Από 1358 έως 1928 κυβικά από 202 ευρώ θα πληρώσουν 252 ευρώ όσα προέβλεπε ο και ο νόμος Σουφλιά.
Από 1929 έως 2357 κυβικά από 446 ευρώ θα πληρώσουν 521 ευρώ ενώ ο νόμος Σουφλιά προέβλεπε 496 ευρώ.
Από 2357 κυβικά και επάνω από 580 ευρώ θα πληρώσουν 680 ευρώ από 630 ευρώ.


Οχήματα που κυκλοφόρησαν από 1-1-1996 έως 31-12-1999 (κατηγορία Γ)


Από 785 έως 1357 κυβικά από 112 ευρώ θα πληρώσουν 162 ευρώ.
Από 1358 έως 1928 κυβικά από 202 ευρώ θα πληρώσουν 302 ευρώ.
Από 1929 έως 2357 κυβικά από 446 ευρώ θα πληρώσουν 596 ευρώ ενώ ο νόμος Σουφλιά προέβλεπε 546 ευρώ.
Από 2357 κυβικά και επάνω από 580 ευρώ θα πληρώσουν 780 ευρώ ενώ ο νόμος Σουφλιά προέβλεπε 680 ευρώ.

Οχήματα που κυκλοφόρησαν πριν από 1-1-1996 (κατηγορία Δ)


Από 785 έως 1357 κυβικά από 112 ευρώ θα πληρώσουν 187 ευρώ ενώ ο νόμος Σουφλιά προέβλεπε 262 ευρώ.
Από 1358 έως 1928 κυβικά από 202 ευρώ θα πληρώσουν 352 ευρώ όσα προέβλεπε ο και ο νόμος Σουφλιά.
Από 1929 έως 2357 κυβικά από 446 ευρώ θα πληρώσουν 671 ευρώ έναντι 596 ευρώ.
Από 2357 κυβικά και επάνω από 580 ευρώ θα πληρώσουν 880 ευρώ ενώ ο νόμος Σουφλιά προέβλεπε 730 ευρώ.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου