Παρασκευή 16 Οκτωβρίου 2009

Βεβαίως οι Κινέζοι... να φύγουν από το Λιμάνι!..

Απορώ γιατί ακόμα το συζητάμε και το συζητάτε κα Κατσέλη.


Να φύγουν και γρήγορα…
Και γιατί να φύγουν;



1. … γιατί σταδιακά θα φέρουν στη χώρα μας 4 δις ευρώ. Μέχρι τώρα οι σωστές ξένες επενδύσεις ήταν αυτές που έπαιρναν λεφτά από την χώρα όχι που έδιναν.

2. …γιατί θα φτιάξουν υποδομές (που θα μας μείνουν) αξίας 350 εκ ευρώ. Δηλαδή να μας χαρίσουν υποδομές; Πού ξανακούστηκε; Εμείς ‘δώρα’ δεν παίρνουμε… είμαστε αδιάφθοροι.

3. …γιατί αυτά οι Κινέζοι μας τα πρόσφεραν πριν από την διεθνή οικονομική κρίση. Και ενώ όταν ξέσπασε η κρίση όλοι οι επενδυτές διεθνώς αναίρεσαν τα προσυμφωνημένα μειώνοντας κατά πολύ τις προσφορές τους, ο πρόεδρος τους Hu Jintao είχε το θράσος να μην μειώσει την προσφορά του και να έρθει και ο ίδιος στην Ελλάδα για την υπογραφή

4. …γιατί για τα παραπάνω δεν τους πουλάμε τίποτα (ούτε κυριαρχικά δικαιώματα, ούτε στρατηγικό τομέα, ούτε εκατοστό Ελληνικής γης) παρά μόνο τους νοικιάζουμε τη ΜΙΑ μόνο προβλήτα των containers. Την άλλη θα τη δουλεύουμε εμείς οι Έλληνες.

5. …γιατί έτσι θα φανεί ότι η μια προβλήτα που θα την δουλεύουν οι Κινέζοι θα τρέχει ενώ η άλλη που θα τη δουλεύουμε εμείς θα… κάθεται.

6. ...γιατί έτσι θα φανεί η απόδοση (και η διαφορά) των Ελλήνων εργαζομένων κάτω από την Ελληνική κρατική διοίκηση και των Ελλήνων εργαζομένων κάτω από τη κινεζική διοίκηση (για την ίδια ακριβώς δουλειά).

7. …γιατί πλήττονται 400 εργαζόμενοι του ΟΛΠ που σήμερα τη βγάζουν δεν τη βγάζουν με 80 χιλιάδες ευρώ το χρόνο νόμιμα (και άλλα τόσα και περισσότερα μέσω ιδιωτικών εταιριών).

8. …γιατί έτσι θα φανεί ότι το κόστος λειτουργίας της ‘κινεζικής’ προβλήτας θα είναι πολύ μικρότερο από το κόστος λειτουργίας της Ελληνικής.

9. …γιατί υπάρχει κίνδυνος να φανούν σύντομα τα αποτελέσματα και έτσι να μας βάλουν όλους να δουλεύουμε για να πληρωνόμαστε και όχι όπως τώρα να πληρωνόμαστε χωρίς να δουλεύουμε.

10. …γιατί του Έλληνα ο τράχηλος ζυγό δεν υποφέρει. Φυσικά εννοούμε ζυγό… δουλειάς.

11. …γιατί υπάρχει ο πολύ μεγάλος κίνδυνος να γίνει ο Πειραιάς το μεγαλύτερο λιμάνι της Μεσογείου… και φυσικά το μεγαλύτερο λιμάνι θα έχει και περισσότερη δουλειά. Μπρρρ… μακριά από μας.

12. …και γιατί τέλος κα Κατσέλη αν δεν διώξουμε τους Κινέζους, υπάρχει περίπτωση να έρθουν και άλλοι ξένοι επενδυτές στην Ελλάδα να δώσουν τα λεφτά τους και έτσι να αυξηθεί η πραγματική απασχόληση (μπρρρ… δουλειά δηλαδή), και η χώρα μας να κινδυνέψει να θεωρηθεί καλύτερος τόπος για επενδύσεις από τη Ουγκάντα και τη Ζιμπάμπουε…

Μα να μην έχουμε σκεφτεί έξυπνα και φρόνιμα όπως οι καθηγητές των κρατικών πανεπιστημίων.

Που ‘πριν πεινάσουν’ βάλανε στο Σύνταγμα διάταξη που απαγορεύει την παράλληλη λειτουργία των ιδιωτικών πανεπιστημίων.

Και έτσι γλίτωσαν και από τον ανταγωνισμό και από την συνεχή προσπάθεια και από την δια βίου εκπόνηση συγγραμμάτων.


1 σχόλιο:

  1. Σχέδιο...

    Είχαν σχέδιο πως θα φτιάξουν ωραία site. Είχαν σχέδιο για το πως θα κάνουν προσλήψεις. Είχαν σχέδιο για το πως θα κάνουν φιέστες στα καμμένα της Ηλίας με Ισπανούς αρχιτέκτονες. Είχαν σχέδιο για τα υπηρεσιακά αυτοκίνητα.

    ΑΛΛΑ

    Δεν έχουν κανένα σχέδιο για τα λιμάνια, κανένα σχέδιο για τα ναυπηγία, κανένα σχέδιο για τους αγωγούς και κανένα σχέδιο για την οικονομία. Τα ήξεραν όμως όλα τα μεγάλα προβλήματα/θέματα μήνες πριν... ή και χρόνια, αφού τα περισσότερα αυτοί τα δημιούργησαν είτε με τον λαϊκισμό τους είτε με την προηγούμενη κυβέρνησή τους.

    Το πρόβλημα του Έλληνα δεν είναι αν θα βγουν 1200 λαθρομετανάστες από τα κρατητήρια ή αν θα νομιμοποιηθούν τα παιδιά τους που γεννήθηκαν Ελλάδα. Ούτε είναι ο εκλογικό νόμος (και του χρόνου να τον αλλάξουν το ίδιο μας κάνει). Το πρόβλημα του Έλληνα είναι ότι η ανεργία είναι στο 9,6% σε χρονιά κρίσης. Είναι ότι ο τουρισμός μας ασφυκτιά γιατί δεν έχουν λεφτά οι ξένοι να ξοδέψουν. Είναι ότι το δημόσιο και οι βολεμένοι του τον πνίγουν. Είναι ότι δεν παράγει...

    Δημοσίευση από Vassilis

    ΑπάντησηΔιαγραφή