Προτάσεις και Κριτική για την Οικονομία, την Πολιτική, την Κοινωνία & την Ανάπτυξη!
Τρίτη 10 Μαρτίου 2009
Τέρμα ο βραχνάς της Ολυμπιακής Αεροπορίας, ή μήπως...όχι ;
Όπως δείχνουν τα πράγματα μέχρι το τέλος της εβδομάδας -εκτός σοβαρού απροόπτου- «κλειδώνει» η συμφωνία του Ελληνικού Δημοσίου με το σχήμα MIG και Swissport για την οριστική πώληση του χρόνιου δημοσίου καρκινώματος που λέγεται Ολυμπιακή.
Σίγουρα πρόκειται για μια μεγάλη επιτυχία της κυβέρνησης στον δρόμο για την εξυγίανση του δημοσίου.Αυτό που δεν κατάφεραν προηγούμενες κυβερνήσεις (σε έξι προσπάθειες) ολοκληρώνεται επιτυχώς με τα ιδανικότερα αποτελέσματα.
Η ΟΑ θα συνεχίσει να πετά ανά τον κόσμο (γιατί πραγματικά το σήμα της ΟΑ είναι συνυφασμένο με την Ελλάδα, και αποτελεί μια διαρκή διαφήμιση για την χώρα μας).Τηρήθηκαν όλοι οι κανόνες ανταγωνισμού για τους οποίους εδώ και αρκετά χρόνια πληρώναμε τα πρόστιμα που επέβαλε η Ε.Ε για την μη συμμόρφωσή τους .
Η οικονομία της χώρας μας βγαίνει κερδισμένη από την πώληση αφού εκτός του τιμήματος που καταβάλει ο αγοραστής , αποτινάσσει από τον κρατικό προϋπολογισμό το 1 εκατ. ευρώ που μας στοίχιζε καθημερινά η ΟΑ.
Η πώληση βρίσκει συμπαραστάτες και τους εργαζόμενους , αφού όχι μόνο δεν χάνονται οι θέσεις εργασίας των, αλλά οι ιδιώτες επενδυτές που αναλαμβάνουν το τιμόνι της ΟΑ προχωρούν αμέσως σε 4.000 νέες προσλήψεις προσωπικού,καθώς και σε προμήθεια σε πρώτη φάση τουλάχιστον 10 νέων αεροσκαφών - βάσει προγράμματος πλήρους ανανέωσης του στόλου των 27 αεροσκαφών της εταιρίας, για την εξυπηρέτηση του βασικού δικτύου πτήσεων εσωτερικού και εξωτερικού, στο οποίο αναμένονται αναδιαρθρώσεις και νέοι προορισμοί.
Τελικά όπως δείχνουν τα πράγματα η επιτυχής έκβαση του εγχειρήματος στηρίχθηκε σε ένα ολοκληρωμένο κυβερνητικό σχέδιο με την έγκριση της Ευρωπαϊκής Ένωσης , ακολουθώντας τον δρόμο της ευθύνης, της διαφάνειας και εντέλει της κοινής λογικής.
Επιτέλους το κράτος της λούφας και της παραλλαγής , που επί μια τουλάχιστον 20ετια χρηματοδοτούσε επανειλημμένα τις οικονομικοκοινωνικές παθογένειες αυτού του καρκινώματος συντηρώντας το στην εντατική μονάδα της ψηφοθηρίας , κατάφερε να βρει την ιδανικότερη θεραπεία .
Όμως ... (γιατί πάντα υπάρχει ένα ...όμως) κάποια πράγματα με βάζουν σε διαρκείς σκέψεις .Θα ξεκινήσω από την δήλωση του (αγοραστή)κ. Βγενόπουλου ότι σε περίπτωση που κάποια άλλη κυβέρνηση της χώρας μας θελήσει να .... επανακρατικοποιήσει την Ολυμπιακή, μπορεί να το κάνει μέσα σε διάστημα τριών μηνών μετά τις εκλογές.Η δήλωση ( που αποτελεί παγκόσμια πρωτοτυπία ακόμα και για χώρες της Αφρικής) από μόνη της αποτελεί «AMBER ALERT» για οποιονδήποτε νοήμονα πολίτη.
Ακολουθεί άλλο ένα γεγονός που επιτείνει την «νοητική φαγούρα μου». Αυτό της εντελώς ξαφνικής την ...τελευταία ώρα προσφοράς της Aegean Airlines, ο ιδιοκτήτης της οποίας είχε συναντηθεί στο μυστικό δείπνο της Εκάλης μόλις λίγες ημέρες νωρίτερα με τον Αρχηγό της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης κ Γ. Παπανδρέου.
Η προσφορά της απορρίφθηκε αφού είχε κάποια νομικά προβλήματα περί ανταγωνισμού και μονοπωλίων , αλλά και την κάθετη αντίθεση και αντίδραση των εργαζομένων στην ΟΑ.
Η πλευρά λοιπόν της Aegean Airlines,.... αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο να φτάσει έως τα δικαστήρια σε εγχώριο και ....κυρίως ευρωπαϊκό επίπεδο.
Οι προβληματισμοί μου σ` αυτές τις παράδοξες τακτικές και ...συμπτώσεις έχουν και συνέχεια.
Το ΠαΣοΚ στο παρελθόν είχε ξεκαθαρίσει την θέση του λέγοντας π.χ ο κ. Βερελής , τότε Υπουργός Μεταφορών, το 2000 ότι «η Ολυμπιακή Αεροπορία έχει δύο δυνατότητες. Ή να βρεθούν ταχύτατα ιδιωτικά κεφάλαια ή να αφεθεί να πτωχεύσει».
Ο δε κ. Πάγκαλος δήλωνε το 2000 ότι «η Ολυμπιακή δεν πρόκειται να ορθοποδήσει, εάν δεν πωληθεί σε ιδιώτη».Γνώριζαν πολύ καλά ότι αυτός ο ασθενής ήταν ο …..ορισμός της κρατικής παράνοιας.
Όμως η σημερινή στάση τους ...αλλάζει....Χθες, ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΠΑΣΟΚ Χρ. Παπουτσής διευκρίνισε ότι, όπως έχει δηλώσει .... προσωπικά (....) ο κ.Γ. Παπανδρέου στον κ. Βγενόπουλο, «θέλουμε ....ένα μικτό σχήμα και προς αυτή την κατεύθυνση θα ....επαναδιαπραγματευτούμε τη σύμβαση».
Όπα!!!Για αφουγκραστείτε τους προβληματισμούς μου ξεκινώντας με την σειρά που τους έθεσα . Ο πρώτος με τον τρίτο καταδεικνύονται .... αλληλένδετοι.
Ο ...δεύτερος είναι το .. όχημα και η ...δικαιολογία.
Ποιος προετοιμάζει ( αλαζονικά και ξεδιάντροπα) νέο colpo grosso στην πλάτη του Έλληνα φορολογούμενου, ..... με ....νέα κυβέρνηση;
emprosdrama.blogspot.com από politis.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου