Παρασκευή 27 Μαρτίου 2009

Σεργιανόπουλος: Ένα βιβλίο αναστατώνει πάλι...

Νέα προβλήματα δημιουργεί μέσα στην οικογένεια του αδικοχαμένου πρωταγωνιστή της τηλεόρασης Νίκου Σεργιανόπουλου η φημολογούμενη έκδοση αποκαλυπτικού βιβλίου με τον υποσχετικό εμπορικό τίτλο
«Ο Αντρας που Αναζήτησε την Αγάπη στο Σκοτάδι».
Κεντρικό πρόσωπο του πονήματος ήταν αρχικά ο ίδιος ο ηθοποιός και η πολυτάραχη και σύντομη ζωή του.
Οταν όμως η οικογένεια του άγρια δολοφονημένου πρωταγωνιστή είπε ορθά κοφτά «όχι» στον συγγραφέα, η ιστορία ζωής έγινε μυθιστόρημα, ο ήρωας «Νίκος» πήρε το όνομα ενός «ηθοποιού Αλέξη» και πολλά από τα «πραγματικά περιστατικά» που περιγράφονται στο βιβλίο, όπως διαρρέει, σκεπάστηκαν από τον μανδύα της μυθοπλασίας.

Είναι το... γνωστό τροπάριο της αλλαγής εκδοτικής πλεύσης όταν οι δικηγόροι απειλούν με ασφαλιστικά μέτρα. Και σε αυτή την περίπτωση (όπως και στην πρόσφατη, του βιβλίου για τη ζωή της Αλίκης Βουγιουκλάκη) η υπόμνηση που λογικά θα γίνει πάνω στο βιβλίο ότι «κάθε αναφορά σε γεγονότα και καταστάσεις που θυμίζουν αληθινό συμβάν είναι προϊόν φανταστικής πλοκής» θεωρείται από μερικούς πανάκεια.
Αυτοί όμως που επινόησαν την κυκλοφορία του βιβλίου φαίνεται ότι έχουν λησμονήσει κάτι εξαιρετικά σημαντικό - όπως τουλάχιστον υποστηρίζει ο γαμπρός του θύματος: ότι το αίμα του Νίκου Σεργιανόπουλου είναι ακόμα νωπό και πως η προστασία της μνήμης του πρόσωπου του δεν θα άντεχε σε μια απροκάλυπτη εμπορική έκθεση στις προθήκες των βιβλιοπωλείων.
Προφανώς, ένας ακόμα «πόλεμος» έχει ξεκινήσει.
Το μεγάλο θύμα όμως είναι στο χώμα.

Και ο θύτης πίσω από τα σίδερα, σε ένα δικαστικό θρίλερ που δεν έχει φτάσει ακόμα στις αίθουσες του ακροατηρίου. Δεν είναι ακόμα ξεκαθαρισμένο πότε θα κυκλοφορήσει το βιβλίο.
Η προαναγγελθείσα έκδοση για τα περασμένα Χριστούγεννα αναβλήθηκε, για τις αρχές του επόμενου μήνα. Τις ώρες ποου θα εκδικάζεται η αίτηση ασφαλιστικών μέτρων εναντίον της κυκλοφορίας του, με δικηγόρο της προσφεύγουσας πλευράς τον Αλέξη Στεφανάκη, πιθανόν τα πρώτα αντίτυπα να βρίσκονται στα κεντρικά βιβλιοπωλεία.
Ο συγγραφέας του Αντώνης Τσιπιανίτης, αρχισυντάκτης στα περιοδικά της Ιmako και τώρα συνεργάτης τους, θαύμαζε υπερβολικά τη ζωή του πρωταγωνιστή.
Σύμφωνα με πληροφορίες, παρακολούθησε από την πρώτη στιγμή την έρευνα της αστυνομίας στα δαιδαλώδη και σκοτεινά μονοπάτια αναζήτησης του δράστη: του Γεωργιανού μακελάρη με το κουζινομάχαιρο, που βρίσκεται τώρα στον Κορυδαλλό και λέει επιτηδευμένες ασυναρτησίες, όπως «δεν θυμάμαι ακριβώς πώς έσφαξα και τι ώρα και ποιοι άλλοι ήταν μέσα στο σπίτι» την αιματηρή νύχτα της 3ης Ιουνίου.
Ο συγγραφέας άρχισε μανιωδώς να μαζεύει και να αποθηκεύει στον σκληρό δίσκο του υπολογιστή του τα σενάρια, τις φήμες, τις εικασίες της πόλης για τον επώνυμο φίλο του πρωταγωνιστή που εμπλεκόταν, αλλά δεν προέκυψε από την προανακριτική διαδικασία.
Συμμάζεψε όλα τα δημοσιεύματα, τα ρεπορτάζ των αστυνομικών συντακτών, το περιεχόμενο της δικογραφίας, τις συγκλονιστικές καταθέσεις. Οπως είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε, μεγάλο μέρος της πλοκής του βιβλίου εφάπτεται με την αλληγορική παρουσίαση προανακριτικών καταθέσεων και περιγραφών που έδωσαν σημαντικοί μάρτυρες που επισκέφτηκαν την Ασφάλεια. Και φυσικά και ο μοναδικός αυτόπτης, ο κάτοικος της πλατείας Βικτωρίας, που -όπως ισχυρίστηκε- τρεις μέρες μετά τη σφαγή στο Τμήμα Ανθρωποκτονιών, είδε τον δράστη τη νύχτα του φόνου να ανοίγει την πόρτα και να μπαίνει στο αυτοκίνητο του δημοφιλούς πρωταγωνιστή.
Επίσης, μεγάλο μέρος του βιβλίου έχει αφιερωθεί στην παρουσίαση της προσωπικότητας του ήρωα: του «Αλέξη», που «φωτογραφίζει» τον Νίκο Σεργιανόπουλο, αλλά -υπό τον φόβο της απαγόρευσης- είναι άλλος.
Είναι ένας μποέμ τύπος που του αρέσει να πίνει τον «χυμό» της ζωής του μέχρι το τέλος, αναζητώντας την αγάπη στο σκοτάδι, όπως προκύπτει και από τον τίτλο του εξωφύλλου.
Με αναπόφευκτους κινδύνους στα ξεστρατίσματα και στις συμβατικότητες της καθημερινότητας, που περιγράφονται με το αγαπημένο τραγούδι του «Αλέξη», το ζεϊμπέκικο της Χαρούλας Αλεξίου: «Μια ζωή μέσα στους δρόμους και στις νύχτες, μια ζωή με παρανόμους και ξενύχτες».

Η αντιστοιχία με τις μουσικές προτιμήσεις του Νίκου Σεργιανόπουλου, βέβαια, εδώ είναι ξεκάθαρη.
Ο τηλεοπτικός Κωνσταντίνος Μαρκοράς λάτρευε την Αλεξίου και ο φίλος του Αλέξανδρος Ρήγας είχε πολλές φορές χρησιμοποιήσει τα κομμάτια της στους «Δύο Ξένους».
Ερώτημα παραμένει εάν ο συγγραφέας υιοθετήσει στο πόνημά του το κίνητρο της δολοφονίας του «Αλέξη» που δίνει η Ασφάλεια: το έγκλημα για λόγους σεξουαλικής αντεκδίκησης.
Το βιβλίο και ο συγγραφέας μένει να απαντήσουν.
ΜΕ ΕΞΩΔΙΚΑ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ «ΑΠΑΝΤΑ» Η (ΕΞΟΡΓΙΣΜΕΝΗ) ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ
Η οικογένεια του δολοφονηθέντος Νίκου Σεργιανόπουλου δεν σηκώνει δεύτερη κουβέντα περί συμβιβασμού και δεν διαπραγματεύεται με κανέναν «για ζητήματα τιμής», όπως προκύπτει από ανθρώπους του περιβάλλοντός της.
Ηδη, κατά τις ίδιες πηγές, έχει αποστείλει εξώδικες προσκλήσεις να σταματήσει κάθε απόπειρα έκδοσης. Μάλιστα, αποκαλύπτεται ότι ο συγγραφέας Αντώνης Τσιπιανίτης, ο οποίος είχε εκτεθεί στην τηλεόραση και σε περιοδικά λέγοντας ότι το βιβλίο θα αφορά τον Σεργιανόπουλο, είχε επικοινωνήσει μαζί τους και τους ζήτησε άδεια για να προχωρήσει στο εγχείρημα, την οποία του αρνήθηκαν θεωρώντας την απόπειρά του «ιεροσυλία».
Οι ίδιοι άνθρωποι παρουσιάζουν τον γαμπρό του ηθοποιού Χρήστο Παπαθεοδώρου εξοργισμένο με τον Τσιπιανίτη, αφού δεν δίστασε, όπως λένε, να επικοινωνήσει με το βαφτιστήρι του μακαρίτη (ο οποίος σήμερα είναι φοιτητής) και να ζητήσει τη βοήθειά του για συλλογή στοιχείων και εξιστόρηση λεπτομερειών που αφορούσαν την προηγούμενη προσωπική και επαγγελματική του ζωή.
Ο φοιτητής αρνήθηκε και φέρεται να του είπε με κατηγορηματικό τρόπο:
«Πού να ξέρω εγώ για τον νονό μου; Δεν θα σου πω τίποτα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου