Δευτέρα 23 Φεβρουαρίου 2009

Κριτική για την Αναπτυξιακή Πορεία της Δράμας

Αναδημοσίευση από τον "Πρωινό Τύπο" Δράμας, Στήλη ¨Σαββατιάτικα", 21.02.2009

Αν κάποιοι δεν συνειδητοποιήσουν, ότι με τα ψέματα διοίκηση δεν ασκείται και ότι με υποσχέσεις ο Ν. Δράμας θα μπορέσει να βγει από την μιζέρια του, τότε πλανώνται οικτρά.
Εκτός βέβαια, αν έχουν συνειδητοποιήσει ότι, η όποια προσφορά τους στα κοινά, ήταν μέχρι εδώ, οπότε προσπαθούν με αερολογίες να δώσουν μια παράταση \στην πολιτική τους ζωή.
Ήδη, διανύουμε μια παγκόσμια κρίση, την οποία ακόμη δεν έχουμε αισθανθεί. Παράλληλα η κοινή γνώμη της περιοχής μας, διαπιστώνει ότι έργα παραγωγικά που θα δώσουν ελπίδες για μια ελάχιστη ανάκαμψη της οικονομίας μας δεν δρομολογούνται.
Ο πρωθυπουργός και τα επιτελεία του, δεν παύουν να επαναλαμβάνουν ότι στην περιφέρεια θα διοχετευτεί το 80% των πιστώσεων για μεγάλα έργα που θα δώσουν ελπίδα ανάσας.
Έτσι, δικαίως, μπορεί να τεθεί το ερώτημα.
Εμείς τι κάνουμε ώστε να έχουμε απαιτήσεις να πάρουμε ένα κομμάτι από αυτήν την πίτα;
Κατά τη γνώμη μας επιβάλλεται να κάνουμε δύο πράγματα.
Πρώτον να προγραμματίσουμε τι θέλουμε και δεύτερον να τα δρομολογήσουμε.
Κάνουμε όμως κάτι τέτοιο ή μήπως βαδίζουμε στα τυφλά και με προχειρότητα και στη διαδρομή, ότι μας τύχει;
Δρομολογήσαμε ίδρυση έστω μιας πανεπιστημιακής σχολής. Και ενώ στην Κομοτηνή ο καταγόμενος από εκεί πρώην υπουργός κ. Στυλιανίδης έδωσε δύο σχολές, εμείς εδώ στη Δράμα σιωπήσαμε. Καμιά αντίδραση, καμιά διαμαρτυρία.

Δρομολογήσαμε - σαν στόχο πάντα -την άρδευση του κάμπου της Δράμας με τα νερά του Νέστου. Ο καταγόμενος εκ Ξάν­θης πρώην υπουργός κ. Κοντός, σκανδαλωδώς αγνόησε τον αγώνα μας και πάει τα νερά στην εκλογική του περιφέρεια την Ξάνθη. Και σαν να μη φτάνει αυτό, εμείς οι ίδιοι δια του κ. Ευμοιρίδη απαξιώσαμε την ι σημασία αυτού έργου, υποστηρίζοντας ότι αρκούμεθα με μικρά φράγματα.
Ελπίζαμε, εντασσόμενοι στον αναπτυξιακό νόμο ότι κάποια βιομηχανία θα έρχονταν στη Δράμα. Δυστυχώς, αντί να έρθουν κλείνουν και μαζί μ' αυτές και σπίτια εργαζόμενων. Χωρίς φυσικά να αναρωτηθούμε τι φταίει που δεν γίνονται σοβαρές επενδύσεις.
Κάναμε προσπάθειες για τον κάθετο άξονα στην Εγνατία. Αλήθεια, όταν μιλούσαμε για κάθετο άξονα στην Εγνατία, μήπως δεν φανταζόμασταν έναν δρόμο που να συνδέει το λιμάνι της Καβάλας με την Δράμα και το τελωνείο Εξοχής στο Νευροκόπι;
Τώρα, μιλάμε για μια... παράκαμψη και τίποτε άλλο.
Κάναμε προσπάθειες για την δημιουργία Εφετείου στη Δράμα, φθάσαμε στη πηγή, αλλά απ' ότι φαίνεται και αυτή η διεκδίκηση θα πάει χαμένη.
Αλήθεια, έτσι μπορούμε να έχουμε ελπίδες για κάτι καλύτερο;
Προφανώς όχι.

Άρα, κάτι δεν πρέπει να γίνει;
Άποψη μας είναι πως επιτέλους ήρθε η ώρα να ενωθούν όλες οι θεσμοθετημένες δυνάμεις και από κοινού να ξεκινήσουν ένα σκληρό και επίπονο αγώνα επιβίωσης του νομού μας.

Αποδείχθηκε πως οι κυβερνήσεις και τον ΠΑΣΟΚ αλλά δυστυχώς και της ΝΔ δεν καταλαβαίνουν τίποτε αν δεν πιεστούν, .αν δεν έχουν απέναντι τους τον ορθό λόγο των διεκδικήσεων, αν δεν αντιληφθούν την αποφασιστικότητα μας και αν δεν καταλάβουν ότι από εδώ και μπρος δεν χαριζόμαστε σε κανέναν.

Αυτή είναι η μόνη μας ελπίδα.

Να αφήσουμε τις κομματικές μας ταυτότητες στην άκρη και να δώσουμε ίσως τον τελευταίο αγώνα επιβίωσης αυτού του τόπου.


Διαφορετικά η ανεργία θα φουντώνει, η νεολαία μας θα ξενιτευτεί, το εμπόριο και η όποια βιομηχανία θα καταρρεύσουν.




.

2 σχόλια:

  1. Συμφωνούμε απολύτως με το θέμα που αναδυκνείει ο "ΠΡΩΪΝΟΣ ΤΥΠΟΣ", πρωινή έγκριτη εφημερίδα της Δράμας!
    Όλη μας η αγωνία για την ανάπτυξη του τόπου μας, περιλαμβάνεται στην αρθογραφία μας, καθώς και στην παρουσία μας στα ηλεκτρονικά ΜΜΕ.
    Ακόμη και η δημιουργία του blog μας, στοχεύει στο ότι πρέπει όλες οι δυνάμεις και οι ιδέες μας να συνενωθούν και να αξιοποιηθούν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Την λύση δε θα την δώσουν οι «Εισαγόμενοι φοιτητές», ούτε οι περαστικοί.

    Άποψη μου είναι πως απουσιάζει η παραγωγική διαδικασία, από την πόλη της Δράμας.
    Δε θα μπορούσε να γίνει διαφορετικά, την στιγμή που, όχι μόνο αφήνονταν η μεταστέγαση επιχειρήσεων στην Βουλγαρία στα χέρια του κάθε ιδιοκτήτη, αλλά προωθούνταν μέσω διαφόρων επιδοτήσεων!

    Και δεν είναι μόνο η μεταστέγαση..
    Μέσα στις επόμενες μέρες θα κλείσουν εταιρίες και βιοτεχνίες, εξαιτίας των μεγάλων προστίμων που επιβλήθηκαν λόγω των παρανομιών των εργοδοτών. Για ποιο λόγο να μείνουν οι εργαζόμενοι στο δρόμο; Για ποιο λόγο η ίδια η κυβέρνηση και γιατί όχι και ο ΙΔΙΟΣ Ο ΔΗΜΟΣ να προωθήσει την διαχείριση των εταιριών αυτών από τους εργαζόμενους, σε τέτοιες περιπτώσεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή