Παρασκευή 19 Αυγούστου 2022

Σάκης Μάγκας: «Ο πατέρας μου ζει, ο Μπιμπίλας θα υποστεί τις συνέπειες» - Η αντίδραση του Γιώργου Μάγκα - Βίντεο

Την οργισμένη αντίδραση του Σάκη Μάγκα προκάλεσε η ψευδής είδηση του θανάτου του πατέρα του και βιρτουόζου του κλαρίνου Γιώργου Μάγκα.
Ο Σάκης Μάγκας σε ανάρτησή του στo Facebook έγραψε τα εξής:
«Παιδιά καλησπέρα, θα ήθελα να ενημερώσω τον κόσμο που στέλνει μηνύματα και συλλυπητήρια για τον πατέρα μου ότι δεν πέθανε. Είναι ψέματα και όλα αυτά ξεκίνησαν από τον ηθοποιό Μπιμπίλα που έκανε ανάρτηση. Θα έχει τις συνέπειες με τα ψέματα που διαδίδει. Παραπληροφόρηση. Ο Γιώργος Μάγκας ζει και βασιλεύει»...
Σάκης Μάγκας: «Ο πατέρας μου ζει, ο Μπιμπίλας θα υποστεί τις συνέπειες»
Νωρίτερα, ο Σπύρος Μπιμπίλας μέσα από τον λογαριασμό του στο Facebook αποχαιρετούσε τον «βασιλιά» του κλαρίνου λέγοντας ότι είχε φύγει από τη ζωή.
«Με μεγάλη μου λύπη πληροφορήθηκα ότι έφυγε από κοντά μας ο βιρτουόζος του κλαρίνου κ βασιλιάς των πανηγυριών, ο υπέροχος Γιώργος Μάγκας! Τον γνώρισα σε μια περιοδεία μας με τον Γιάννη Μόρτζο πριν 20 χρόνια στα Γιάννενα σε μια ταβερνούλα και μου είπε μαζί με την υπέροχη σύντροφο του την Τζούλη, ότι με αγαπούν και με θαυμάζουν. Γίναμε φίλοι! Μας κάλεσε όλο τον θίασο στο πανήγυρι κ όταν μπήκαμε όπως μας είδε, είπε με την ωραία φωνή του, καλωσορίζω τον θίασο του αγαπημένου μου Σπύρου Μπιμπίλα.. Δεν ήξερα πως να το μαζέψω, γιατί εγώ απλά συνεργαζόμουν με τον θίασο του Γιάννη Μόρτζου… Γελάσαμε τόσο πολύ… Καλό ταξίδι υπέροχε Γιώργο Μάγκα, θα μας λείψεις πολύ… Κουράγιο Τζούλη», είχε γράψει ο πρόεδρος του ΣΕΗ.

Ωστόσο, λίγο αργότερα ο Σπύρος Μπιμπίλας με νέα του ανάρτηση ζήτησε συγγνώμη καθώς όπως είπε «για μια ακόμα φορά με πληροφόρησαν λάθος και εμφάνισα την είδηση περί του θανάτου του φίλου Γιώργου Μάγκα… Είναι η τρίτη φορά που συμβαίνει να μας πληροφορούν με ψευδείς ειδήσεις περί θανάτων! Χαίρομαι που ο Γιώργος Μάγκας ζει !!!!».

Ο ίδιος ο Γιώργος Μάγκας, μίλησε
«Τι πράγματα είναι αυτά; Ντροπή, ντροπή αυτά που γράφουν. Ντροπή σε αυτούς που διέρρευσαν ότι έχω πεθάνει».
Φανερά εκνευρισμένος, ο ίδιος είπε ότι έχουν «σπάσει» τα τηλέφωνά του, από συγγενείς, φίλους και συνεργάτες, οι οποίοι προσπαθούν να επικοινωνήσουν μαζί του για να διαπιστώσουν ότι είναι καλά.

Σύμφωνα πάντως με τον ίδιο, παρά την όλη αναστάτωση, δεν σκοπεύει να κινηθεί δικαστικά, για τον… πρόωρο «θάνατό» του.

Ας τον θυμηθούμε λοιπόν... Να είναι γερός και να τον απολαμβάνουν οι θαυμαστές του...


Δεν υπάρχουν σχόλια: