Δευτέρα 4 Ιουλίου 2022

Ντίνα Κώνστα: 17+1 ατάκες της Ντένης Μαρκορά που άφησαν εποχή

Συγκλονισμένος παραμένει ο καλλιτεχνικός -και όχι μόνο- κόσμος της χώρας μας, μετά την είδηση του θανάτου της αγαπημένης ηθοποιού, Ντίνας Κώνστα.

Η σπουδαία ηθοποιός, η οποία το τελευταίο διάστημα έπασχε από άνοια, μας χάρισε μοναδικούς ρόλους στην ελληνική τηλεόραση, αλλά και σπουδαίες ερμηνείες στο θέατρο.
Ένας από τους πιο χαρακτηριστικούς ρόλους της ήταν αυτός της Ντένης Μαρκορά στη σειρά «Δύο Ξένοι». Μπορεί να μην ήταν ο... καλύτερός της, αφού αν κοιτάξει κανείς το βιογραφικό της, θα δει πολλά ακόμα αριστουργήματα.
Ωστόσο, η Ντένη Μαρκορά την έκανε γνωστή στο ευρύ κοινό, ενώ οι ατάκες της λέγονται μέχρι και σήμερα.
Ξανθό μαλλί «λάχανο», σετάκια σε μονοχρωμίες, στρας, φανταστικοί διάλογοι με τη Νινέτα, υστερία στη φωνή, διαρκής απέχθεια για τη Μίνα και στο στόχαστρο η Φλωράνς.

Η μία ατάκα μετά την άλλη…

Ατάκες που άφησαν εποχή…

Εμείς συγκεντρώσαμε τις καλύτερες και πιο φαρμακερές ατάκες της και που, κακά τα ψέματα, πολύ θα θέλαμε να εκτοξεύσουμε και εμείς σε μερικούς-μερικούς που μας κάνουν τα νεύρα κρόσσια!

  • Αρσενικό είπαμε να της βάλουμε. Με αυτόν ψωνίζουμε μαζί κιλότες από τον Αεράκη
  • Η δίκη μου η γιορτή αργεί χρυσή μου. Ενώ η δική σου βήματα. Ψυχοσάββατο δε γιορτάζεις;
  • Ποιος είναι ο Τόλης; Αυτή η κουδουνίστρα, ο φίλος της Μαρίνας.
  • Δε σε πνίγω μωρή γιατί θέλω να είμαι έξω στην κηδεία σου να μοιράζω 10χίλιαρα
  • Εγώ να πάω στην εκκλησία να δω το γιο μου να παντρεύεται με αυτό το πράμα. Δε νεκροφιλάω καλύτερα τη φαλκονέρα.
  • Τι λες μωρή διασταύρωση ασβού με μυρμηγκοφάγο
  • Η κατίνα και η πλατίνα, τον πρώτο χρόνο φαίνονται.
  • Χριστέ μου τί ντεκαντανς.
  • Τι να περιμένει κανείς από γυναίκα που είδε παρκέ διαρκείας στα 35
  • Έχει καταντήσει μάστιγα Χριστέ μου. Δεν τολμάει να μπει παντελόνι εδώ μέσα
  • Τώρα θα σε χαστούκιζα αλλά θα μου χαλάσει το μαλλί
  • Μιλάς εσύ που για να τελειώσεις το δημοτικό έδωσε ο πατέρας σου πέντε τενεκέδες λάδι και ήταν και Κατοχή.
  • Χριστέ μου τι ακούω και δε σωριάζομαι.
  • Μιλάς εσύ χρυσή μου που θα στα 14 σου σε έστειλε ψυχοκόρη στον Μαρκορά, κουρεμένη σαν το γίδι, για να ξεχάσουν οι Κυκλάδες τις πομπές σου.
  • Είσαι σίγουρη ότι δεν είναι ο Χάρος να σε πάρει;
  • Με ένα εισιτήριο διαρκείας είσαι πάντα ασφαλής. Με έναν άνδρα ποτέ
  • Είναι άραγε ανοιχτή η Σπιναλόγκα;

Και Bonus… η απόλυτη ατάκα στο repeat


Δεν υπάρχουν σχόλια: