Τετάρτη 6 Μαΐου 2020

Π. Πολάκης: «Πίσω ρε Νταβέλη που θα στείλεις και εξώδικο»

Ο επιχειρηματίας Αχιλλέας Νταβέλης «τόλμησε» να επενδύσει σε ένα προϊόν που σήμερα διαθέτει ισχυρή ζήτηση. Στην κατασκευή μασκών. 
Δεν ρώτησε όμως τον Παύλο Πολάκη, ο οποίος επί σειρά ημερών επιτίθεται στοχοποιώντας τον. 
Το πρωί είδε τα πανό των αναρχικών έξω από τις επιχειρήσεις του και φέιγ βολάν στο σπίτι του.
Βλέποντας τις εξελίξεις ο ίδιος έστειλε εξώδικο στον Παύλο Πολάκη, την πρώτη σελίδα του οποίου δημοσιεύει ο ίδιος στο facebook ενώ εξέδωσε και ανακοίνωση σημειώνοντας ότι μετά την... «ανανδρη επίθεση μιας μικρής ομάδας ανθρώπων, κάποιας αυτοαποκαλούμενης «συλλογικότητας», στα γραφεία των επιχειρήσεων μου και στην οικία μου, παρουσία μάλιστα των ανήλικων παιδιών μου» οι «συκοφάντες μου παύουν να είναι φαιδροί και μετατρέπονται σε επικίνδυνους ηθικούς αυτουργούς».
Όμως ούτε η εξέλιξη αυτή, η επίθεση δηλαδή ακόμη και στο σπίτι του επιχειρηματία, οδήγησε τον Πολάκη να αλλάξει ρότα. Αντιθέτως, το εξώδικο τον οδήγησε σε νέα ανάρτηση σε προσωπικό επίπεδο και σε νέες κατηγορίες καλώντας μάλιστα τον Αχιλλέα Νταβέλη να του κάνει μήνυση.
«Εδώ είμαι, ΚΑΝΕ ΜΟΥ ΜΗΝΥΣΗ ΠΩΣ ΣΕ ΔΥΣΦΗΜΩ!!!» αναφέρει σημειώνοντας παράλληλα «Πίσω ρε Νταβέλη που θα στείλεις και εξώδικο πως σε προσβάλλαμε!!!!», θυμίζοντας το «Μόνος μου και όλοι σας, Σας έχω» που παλαιότερα έγραφε απευθυνόμενος σε πολιτικούς αντιπάλους και δημοσιογράφους, τους οποίους κανονικά θα έπρεπε «να χώσω τρία μέτρα κάτω από τη γή».
Δείτε την ανάρτηση:
«Πίσω ρε Νταβέλη που θα στείλεις και εξώδικο πως σε προσβάλλαμε!!!!
ΑΘΩΩΘΗΚΕΣ ΜΕ ΨΕΥΔΟΜΑΡΤΥΡΕΣ ΚΑΙ ΕΣΤΗΣΕΣ ΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΣΕ ΕΝΑ ΜΗΝΑ με τη βοήθεια της κυβέρνησης και τώρα που έγινε και η μάσκα υποχρεωτική έχεις εξασφαλισμένη πελατεία.
Όταν μπορουσε το εργοστάσιο του στρατού στο Μενιδι μια χαρά να τις παράγει(όπως έκανε και με τα αντισηπτικά) με τα μηχανήματα που έχει και το σταμάτησαν !
Εσυ σε 1 μήνα εστησες εργοστάσιο με αδειοδοτήσεις που έγιναν στο πι και φι και ΣΤΑ ΧΑΝΙΑ ΤΡΕΙΣ ΜΗΝΕΣ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΔΕΙΟΔΟΤΗΣΟΥΝ ΕΝΑ ΟΙΚΙΣΚΟ ΚΟΝΤΕΙΝΕΡ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΜΠΡΟΣ Η ΓΕΜΝΗΤΡΙΑ ΟΞΥΓΟΝΟΥ ΤΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ ΠΟΥ ΑΓΟΡΑΣΕ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΣΥΡΙΖΑ !!

Εδώ είμαι ,ΚΑΝΕ ΜΟΥ ΜΗΝΥΣΗ ΠΩΣ ΣΕ ΔΥΣΦΗΜΩ!!!»

Δεν υπάρχουν σχόλια: