Σάββατο 2 Νοεμβρίου 2019

Σημαιοφόρος με καταγωγή από τη Νιγηρία: «Νιώθω σαν να είμαι Ελληνίδα»

Η 17χρονη Μέρσι, η σημαιοφόρος με καταγωγή από την Νιγηρία, βρέθηκε χθες, άθελά της, στο επίκεντρο της αντιπαράθεσης μεταξύ του Πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη, με τον αρχηγό της αξιωματικής αντιπολίτευσης, Αλέξη Τσίπρα, στην Βουλή. 
Η ίδια δηλώνει πως νιώθει όπως κάθε Ελληνίδα και αναφέρει πως όταν σήμερα το πρωί παρακολούθησε την συνέντευξη του Κυριάκου Μητσοτάκη χάρηκε πάρα πολύ...
Η μαθήτρια του Λυκείου που απέσπασε τον θαυμασμό όλων ως σημαιοφόρος στην μαθητική παρέλαση της 28ης Οκτωβρίου σε συνέντευξη που παραχώρησε στον ΣΚΑΪ μίλησε για την ζωή της στην Ελλάδα καθώς και για τα όνειρά της για το μέλλον. 
Επί καθημερινής βάσεως αναλώνει πάρα πολύ χρόνο στο διάβασμα των μαθημάτων της, καθώς έχει στόχο να κάνει αυτά τα όνειρα πραγματικότητα. «Θέλω να σπουδάσω ιατρική και ειδικότητα καρδιολογία. Είναι κάτι που το ήθελα από μικρή και ευελπιστώ να τα καταφέρω».
«Νιώθω σαν να είμαι μία Ελληνίδα επειδή έχω μεγαλώσει εδώ. Γεννήθηκα εδώ. Πάω σχολείο εδώ. Ο, τι κάνουν οι Έλληνες κάνω και εγώ. Σήμερα το πρωί είδα αυτή την συνέντευξη του Κυριάκου Μητσοτάκη και η αλήθεια είναι ότι χάρηκα πάρα πολύ. Δεν το περίμενα. Βλέπουν ότι δεν είναι μόνο Έλληνας μπορεί να είναι οποιοσδήποτε σημαιοφόρος» 
ανέφερε η 17χρονη.
Η Μέρσι γεννήθηκε στην Ελλάδα και μεγάλωσε στα Πατήσια. 
Οι γονείς της είχαν έρθει από την Νιγηρία στην Ελλάδα πριν από 20 χρόνια ως οικονομικοί μετανάστες. Όπως αναφέρει με περηφάνια η Μέρσι 
«Αυτός είναι ο κύριος λόγος που ήρθαν οι γονείς μου στην Ελλάδα για οικονομικούς λόγους. Ώστε να βρουν ένα καλύτερο μέλλον. Μερικές φορές νιώθουν πιο Έλληνες από τους Έλληνες». 
Η 17χρονη αριστούχος μαθήτρια μάλιστα έχει κρατήσει ξανά την ελληνική σημαία ως σημαιοφόρος σε παρέλαση ακόμα δύο φορές. 
Όπως δήλωσε χαρακτηριστικά
«Ήμουν σημαιοφόρος τρεις φορές. Μία στο δημοτικό, μία στο γυμνάσιο και τώρα στο λύκειο. Και στις τρεις φορές ήμουν παρά πολύ χαρούμενη και συγκινημένη επειδή τα κατάφερα και κάθε φορά ανταμείβονται οι κόποι μου μέσω αυτού. Δεν έχω δει να μου πουν: γιατί είσαι σημαιοφόρος. Όλοι ήταν πολύ υποστηρικτικοί και δεν ένιωσα κανένα αίσθημα υποτίμησης και απορίας γιατί είμαι σημαιοφόρος».
Η Μέρσι επίσης ανέφερε ότι «Οι συμμαθητές μου είναι όλοι πολύ χαρούμενοι και πιο χαρούμενοι από μένα επειδή τα κατάφερα. Συνεχώς μου λένε μπράβο Μέρσι και σου αξίζει»

Φωτογραφία: Intimenews

Δεν υπάρχουν σχόλια: