Παρασκευή 14 Ιουνίου 2019

Εγώ είμαι ο Ρασπούτιν! Ε μα πια…


Αποτέλεσμα εικόνας για Εγώ είμαι ο Ρασπούτιν! Ε μα πια…
Η υπόθεση αυτή έχει ξεπεράσει εδώ και καιρό τα όρια της ιλαροτραγωδίας. 
Δύο κορυφαίοι δικαστικοί λειτουργοί καταγγέλλουν έναν αόρατο, πανούργο, συνωμότη υπουργό. Αλλά δεν λένε το όνομά του. Ίσως επειδή φοβούνται! Να τους βγάλουμε όλους από την δύσκολη θέση. Λοιπόν, αποκαλύπτομαι! Εγώ είμαι ο Ρασπούτιν! 
Γράφει ο αντιεισαγγελέας του Αρείου Πάγου κ. Αγγελής στην τελευταία του δημόσια παρέμβαση


«στο εύλογο ερώτημα, ποιος τέλος πάντων είναι ο "πανίσχυρος κ. Ρασπούτιν" παρακαλώ τον συνάδελφό μου κ. Δασούλα, να αναζητήσει την πορεία και την κατάληξη της σχετικής ποινικής έρευνας που έχει διαταχθεί, από την κα Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου. Στο βαθμό πάντως που μου το έχει γνωστοποιήσει (το όνομα) η κα Εισαγγελέας του Αρείου Πάγου (όταν ήμουν το πλέον "αγαπημένο της παιδί στην Εισαγγελία του Αρείου Πάγου" και οι απόψεις μας ταυτίζονταν, μέχρι βαθμού παρεξηγήσεως, ότι δηλαδή δεν ήμουν μόνο το αγαπημένο της, αλλά και το "υπάκουο παιδί της"), αυτός είναι μέλος της κυβέρνησης και έχει την δυνατότητα να διορίζει "παιδιά και νύφες" ατόμων που βρίσκονται στις ανώτερες βαθμίδες της δικαιοσύνης, "ενδεχομένως δε και ατόμων της Εισαγγελίας του Αρείου Πάγου"»

Το λέει ο άνθρωπος καθαρά! Δείχνει με το δάκτυλο! Και για όποιον έχει ακόμη απορίες, προσθέτει: «Αναμένοντας το επόμενο (τρίτο εναντίον μου) κτύπημα του "κ. Ρασπούτιν", επικαλούμαι προς απόδειξη της αλήθειας όλων των παραπάνω τα έγγραφα τα οποία αναγράφω στις από 7-1-2019 και 21-2-2019 αναφορές μου. Παρακαλώ επίσης τον διενεργούντα την έρευνα κ. συνάδελφό μου να καλέσει ως μάρτυρες την κα Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου και τον κ. Υπουργό Δικαιοσύνης και σε περίπτωση άρνησής των όσων αναφέρω παραπάνω παραπάνω, να μας εξετάσει κατ΄ αντιπαράσταση». 

Προσέξτε σας παρακαλώ! Καλεί τον υπουργό Δικαιοσύνης ως μάρτυρα. Ως μάρτυρα! Ποιος μένει έξω από τον χορό; 
Θα είχαμε την απαίτηση από τον κ. Αγγελή, όπως την είχαμε και από την κυρία Ράϊκου (είχαμε γράψει και σχετικά) να πουν κατευθείαν το όνομα. Να μην τον αφήσουν να κρύβεται στις σκιές. Κι εν πάση περιπτώσει, έχουμε την απαίτηση από τους ανθρώπους της Δικαιοσύνης να μιλάνε με ονόματα και διευθύνσεις. Να έχουν το θάρρος να σταθούν όρθιοι απέναντι στους δήμιούς τους. Αν δεν μπορούν να το κάνουν αυτοί, δεν υπάρχει άλλος να μπορεί να κάνει αυτή την δουλειά. Αυτοί είναι οι θεματοφύλακες της Δικαιοσύνης, οι υπερασπιστές της αλήθειας. 

Ποιος είναι ο Ρασπούτιν; Σαν να λέμε ποιος ήταν χτες στην δεξίωση και φορούσε κόκκινη ποδιά, μπλε καπέλο και μαύρα γυαλιά.

Διαφορετικά, είναι σαν να λένε ότι ο Ρασπούτιν είμαι εγώ! Ή εσείς! Ή ο οποιοσδήποτε από εμάς τους βλέπει να έχουν κλείσει τα μάτια, τα αυτιά και το στόμα. Τις μύτες τις έχουμε κλείσει εμείς…

Έχουν ακόμη περιθώρια να σώσουν την χαμένη τιμή της Δικαιοσύνης. Τα στοιχεία της σκευωρίας της Novartis είναι μπροστά τους. 


Θανάσης Μαυρίδης
thanasis.mavridis@liberal.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: