Τρίτη 4 Δεκεμβρίου 2018

Πρωτοφανής αθλιότητα Τσίπρα: Υπό διωγμό ο Μίκης Θεοδωράκης από τη Λυρική Σκηνή

Σε μία σοβαρή καταγγελία προχώρησε ο σπουδαίος μουσικοσυνθέτης, Μίκης Θεοδωράκης.

Ο συνθέτης στρέφεται κατά του διευθυντή της Λυρικής Σκηνής, Γιώργου Κουμεντάκη, αλλά και του πρωθυπουργού, Αλέξη Τσίπρα, καθώς με δήλωση του που ανάρτησε στο προσωπικό του ιστολόγιο, καταγγέλλει πως το έργο του έχει γίνει και πάλι αντικείμενο διωγμού.
Μάλιστα, ο σπουδαίος μουσικοσυνθέτης που είχε έντονη πολιτική δράση σε κρίσιμες για τη χώρα περιόδους κάνει λόγο για «διωγμό» του από τη Λυρική Σκηνή...
«Πρόκειται για αποκυήματα προσωπικού πάθους και μισαλλοδοξίας που όμως -μεταξύ άλλων- εκθέτουν την κυβέρνηση του κ. Τσίπρα», τονίζει ο Μίκης Θεοδωράκης, «γιατί μπορεί να εκληφθούν ως πράξης εκδίκησης λόγω των γνωστών πολιτικών μου πεποιθήσεων και θέσεων».
Ο Μίκης Θεοδωράκης καταγγέλλει «στον ελληνικό λαό και στους φίλους της μουσικής του στο εξωτερικό» πως το έργο του «διώκεται αυτή τη φορά από μέρους του διορισμένου από την παρούσα κυβέρνηση κυρίου Κουμεντάκη, διευθυντή της Λυρικής Σκηνής».
«Η δίωξη και ο αποκλεισμός μου από έναν Δημόσιο Οργανισμό», αναφέρει ο κ. Θεοδωράκης, «θεωρώ ότι γίνεται με τρόπο αυθαίρετο, καταχρηστικό και προ παντός ανεξάρτητο από την αποτίμηση της αξίας της καλλιτεχνικής προσφοράς μου».
Όπως αναφέρεται από συνεργάτες του Μίκη Θεοδωράκη, η καταγγελία έγινε επειδή εδώ και χρόνια δεν έχει παιχθεί έργο του στην Εθνική Λυρική Σκηνή, η οποία επιμένει να αγνοεί τον μεγαλύτερο εν ζωή Έλληνα συνθέτη, με το πλούσιο όσο και πολύμορφο έργο.

Ολόκληρη η δήλωση-καταγγελία του διάσημου μουσικοσυνθέτη:

«Καταγγέλλω στον Ελληνικό Λαό και στους φίλους της μουσικής μου στο εξωτερικό ότι το έργο μου έχει γίνει και πάλι αντικείμενο διωγμού.
Αυτή τη φορά από μέρους του διορισμένου από την παρούσα κυβέρνηση κυρίου Κουμεντάκη, Διευθυντή της Λυρικής Σκηνής.
Η δίωξη και ο αποκλεισμός μου από έναν Δημόσιο Οργανισμό θεωρώ ότι γίνεται με τρόπο αυθαίρετο, καταχρηστικό και προ παντός ανεξάρτητο από την αποτίμηση της αξίας της καλλιτεχνικής προσφοράς μου.
Πρόκειται για αποκυήματα προσωπικού πάθους και μισαλλοδοξίας που όμως -μεταξύ άλλων- εκθέτουν την κυβέρνηση του κ. Τσίπρα, γιατί μπορεί να εκληφθούν ως πράξης εκδίκησης λόγω των γνωστών πολιτικών μου πεποιθήσεων και θέσεων.

Αθήνα, 3.12.2018
Μίκης Θεοδωράκης».

Δεν υπάρχουν σχόλια: