Σάββατο 17 Νοεμβρίου 2018

Η οργισμένη αντίδραση του Αντ/δρου του ΕΔΕΣΣΑΙΚΟΥ, Θωμά Μάτσιου, για το bullying Τσίπρα: «Εγώ τον ψήφισα και αυτός με εξευτέλισε...» [video]

Οργισμένα αντέδρασε ο Θωμάς Μάτσιος, πρώην αντιπρόεδρος του Εδεσσαικού στο πρωτοφανές bullying που δέχτηκε από τον Τσίπρα πριν από μερικές μέρες στην Βουλή.

Όπως μάλιστα αποκαλύπτει σήμερα μιλώντας στα "ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ" και τον Γιώργο Κατσίγιαννη , ο Θωμάς Μάτσιος είναι ψηφοφόρος του ΣΥΡΙΖΑ!
Το εξοργιστικό πάντως είναι πως ο Τσίπρας  που υποτίθεται είναι ένας ηγέτης της Αριστεράς... ο οποίος τιµά την ανθρώπινη αξιοπρέπεια και δεν προσβάλλει τους συµπολίτες του µε όρους υφολογικής συµπεριφοράς, έφτασε στο σηµείο να χλευάζει τον Μ. Μάτσιο για να κερδίσει πόντους στην αντιπαράθεσή του µε τον Κ. Μητσοτάκη.
Ο κ Μάτσιος ήταν πραγματικά χείμαρρος μιλώντας στα "Παραπολιτικά":
"ΕΙΝΑΙ ΝΤΡΟΠΗ. Ποτέ δεν περίμενα να δεχτώ τέτοιο bullying από έναν αριστερό πρωθυπουργό τον οποίο είχα μάλιστα ψηφίσει...
Στενοχωρήθηκα πάρα πολύ για τον Τσίπρα τον είχα ψηφίσει και γελάστηκα και εγώ όπως όλος ο κόσμος!  Δεν το περίμενα να με διακωμωδήσει στη Βουλή.
Δεν με σεβάστηκε καθόλου. Αν ήμουν μέσα στη Βουλή θα έλεγα λυπάμαι για λογαριασμό του. Αυτός έχει παιδιά. Εγώ δεν έχω οικογένεια για να με προσβάλει έτσι; Και εμένα ο πατέρας μου ήταν αριστερός και έκανε φυλακή.
Είναι ντροπή αυτό που συμβαίνει .Τι άλλο να κάνω, Να φτάσω στο σημείο να αυτοκτονήσω από ντροπή; Φτάνει πια..."

Θυμηθείτε τι είχε πει ο Μάτσιος

Η δευτερολογία Μητσοτάκη


Δεν υπάρχουν σχόλια: