Πέμπτη 22 Φεβρουαρίου 2018

Η συγκινητική ανάρτηση της κόρης του Πικραμμένου στο Facebook - Είμαι υπερήφανη για τον πατέρα μου

Η συγκινητική ανάρτηση της κόρης του Πικραμμένου στο Facebook- Είμαι υπερήφανη για τον πατέρα μου

Με ένα συγκινητικό post στο Facebook, η κόρη του πρώην υπηρεσιακού πρωθυπουργού και πρώην προέδρου του Συμβουλίου της Επικρατείας Παναγιώτη Πικραμμένου σχολίασε την παραπομπή του πατέρα της στην προανακριτική επιτροπή που αποφάσισε χθες η πλειοψηφία της Βουλής.

Γράφει η Καρολίνα Πικραμμένου:
«Δε συνηθίζω να κάνω δημοσιεύσεις στα social media. Με τις εξελίξεις όμως των τελευταίων ημερών, δεν μπορώ να μένω αμέτοχη. Ο πατέρας μου σ' όλη τη του τη ζωή είχε και έχει ως οδηγό την προσήλωση στο Δίκαιο, συχνά με προσωπικό κόστος. Είμαι περήφανη για τη σημερινή ομιλία του, αλλά ακόμα περισσότερο που είμαι κόρη του».



Πηγή: iefimerida.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια: