Δευτέρα 18 Δεκεμβρίου 2017

Από τη βάφτιση στο νοσοκομείο - Η σπαρακτική ανάρτηση φίλου και κουμπάρου του Βασίλη Μπεσκένη

Από τη βάφτιση στο νοσοκομείο -Η σπαρακτική ανάρτηση φίλου και κουμπάρου του Βασίλη Μπεσκένη

Η θλίψη κυριαρχεί από χθες στους οικείους, τους φίλους, τους συναδέλφους του δημοσιογράφου Βασίλη Μπεσκένη, αλλά και σε όσους έτυχε να τον γνωρίζουν.

Δημοσιογράφοι, πολιτικοί αλλά και άνθρωποι που τον γνώριζαν μέσα από τη δουλειά του και μόνο εκδήλωσαν τη θλίψη τους και εξέφρασαν τα συναισθημάτά τους... για τον αδόκητο χαμό του Βασίλη Μπεσκένη στα social media.
Ανάμεσα στο πλήθος των αναρτήσεων αυτή του Κωστή Κατσούδα ξεχωρίζει. Κουμπάροι με τον δημοσιογράφο, παρών στη βάφτιση του γιου του το απόγευμα του Σαββάτου αλλά και ώρες αργότερα στο νοσοομείο όταν οι γιατροί προσπαθούσαν επί 45 λεπτά να τον κρατήσουν στη ζωή.
«Τι σου ειναι ή Ζωή, την μια μέρα σε κάνει να γελάς με τούς αγαπημένους σου και την άλλη να κλαίς.
Εχθές στίς 12,00 βαφτίσαμε τπν γιο του νονού τής Κορης μου, τον Αγαπημένο μας Ηλία. Γελάσαμε, Χαρήκαμε, Χορέψαμε, αγκαλιαστήκαμε.
Σήμερα, στις 11,00 ο Νονός τής Κόρης μου, ο Αγαπημένος μου Κουμπάρος, ο πατερούλης του Ηλία, Εφυγε, έφυγε μακρυά μας σέ ηλικία μόλις 43 χρονών.
Αγαπημένε μου Βασίλη Μπεσκένη, ας είναι εύκολος ο δρόμος που πήρες, καί νά ξέρεις, οτι τόσο ή Βαφτισιμιά σου οσο καί εγώ θά είμαστε δίπλα στόν μικρό Ηλία καί στήν οικογένειά σου πού τόσο πρόωρα τούς αφησες Μόνους.
Δέν θά ξεχάσω ποτέ, μέ πόση αγάπη μέ χαιρέτησες εχθές, καί είπαμε νά βρεθούμε ολοι μαζί στήν Δυσκολία τής βαφτιστήρας σου αυριο τό πρωί, οπως καί ποτέ δέν θα ξεχάσω, τό δάκρυ πού κυλησε από τό άψυχο βλέμμα σου οταν σε είδα γιά τελευταία φορά στό φορείο καί σού εκλεισα τα μάτια.
Σε αγαπούσα και σε αγαπώ σάν Αδελφό μου. Καλό σου Ταξίδι Αγαπημένε».
 
Πηγή: iefimerida.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια: