Τετάρτη 1 Μαρτίου 2017

Συγκλονίζει η μητέρα του συνοδηγού της Porsche - «To παιδί μου έσβησε τόσο νωρίς» [βίντεο]

Συγκλονίζει η μητέρα του συνοδηγού της Porsche -«To παιδί μου έσβησε τόσο νωρίς» [βίντεο]

Δύο 24ωρα μετά το τροχαίο δυστύχημα που σόκαρε το πανελλήνιο, η μητέρα του συνοδηγού της Porsche, Ελένη Μπούζα μίλησε για τον γιο της Αντρέα Γεωργακόπουλο που χάθηκε στην άσφαλτο.

«Είμαι σε πολύ άσχημη κατάσταση. Το παιδί μου δυστυχώς δεν μπορεί να γυρίσει πίσω. Ο Ανδρέας μου ήταν ένα παιδί μοναδικό, δεν...
υπάρχουν τέτοια παιδιά. Ήταν σε μια πολυ νεαρή ηλικία, παρόλα αυτά είχε φτάσει πάρα πολύ ψηλά σε όλα τα επίπεδα. Είχε πολλούς στόχους, είχε πολλές βλέψεις και θα είχε μία λαμπρή πορεία στο μέλλον. Ήταν ένα καταπληκτικό παιδί, ένα χαρισματικό - καταπληκτικό παιδί και είναι κρίμα, κρίμα, κρίμα που έσβησε τόσο νωρίς. Αυτό είναι το μόνο που μπορώ να πω», είπε η τραγική μητέρα στην τηλεόραση του Alpha.
Να σημειωθεί ότι τα δύο νεαρά παιδιά πήγαιναν εκδρομή στην Αράχωβα για να περάσουν το τριήμερο της Καθαράς Δευτέρας, ωστόσο ο ταξίδι τους δεν ολοκληρώθηκε ποτέ.
Συγγενείς και φίλοι θα πουν το τελευταίο αντίο στον Αντρέα την Πέμπτη (2/3), στο Α’ Νεκροταφείο ενώ σύμφωνα με πληροφορίες η οικογένεια του Γιώργου έχει αποφασίσει ο νεαρός να αποτεφρωθεί στη Βουλγαρία.
Πηγή: iefimerida.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: