Τρίτη 18 Οκτωβρίου 2016

ΠΡΩΗΝ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ ΝΑ ΧΑΣΕΙ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΗΣ: «Να δω τι θα καταλάβουν με το δικό μου σπίτι» (BINTEO)

Πρώην βουλευτής των Ανεξαρτήτων Ελλήνων αλλά και εισαγγελέας στο παρελθόν, κινδυνεύει να χάσει την πρώτη της κατοικία στην Θεσσαλονίκη.

Η Χρυσούλα Γιαταγάννα, πρώην βουλευτής...
των Ανεξαρτήτων Ελλήνων και πρώην εισαγγελέας, έχει υποστεί δύο περικοπές στην σύνταξη που λαμβάνει από το Ταμείο Νομικών.
Αδυνατεί να τακτοποιήσει τις οφειλές της σε τράπεζες και δημόσιο, καθώς με τα λεφτά της σύνταξης προσπαθεί να βοηθήσει και τον γιο της, ο οποίος παραμένει σύμφωνα με την ίδια άνεργος για τρια χρόνια.
Η πρώην εισαγγελέας κινδυνεύει να χάσει ένα μικρό διαμέρισμα που διατηρεί στη Θεσσαλονίκη που είναι και η μοναδική κατοικία της και μιλώντας στην κάμερα του “Ε” και του Live News δηλώνει χαρακτηριστικά:
“Υποστήκαμε δύο μειώσεις στις συντάξεις. Εγώ βλέπω την επικουρική μου να εξανεμίζεται. Επομένως λέω “σκέψου τους άλλους που έχουν μείνει άνεργοι”. Ο γιος μου είναι άνεργος τρια χρόνια τώρα, δεν μπορεί να βρει δουλειά και τον στηρίζω εγώ με μια μικρή σύνταξη. Σκέψου λοιπόν αυτούς που είναι άνεργοι και έχουν οικογένειες ή είναι στην ίδια θέση με μένα. Πως θα τους φανεί να βρεθούν στο δρόμο; Που θα πάνε;”
“Είναι δύο χρόνια ακόμα. Δεν μπορώ να τα πληρώσω. Δεν μπορώ. Ας το πάρουν. Να δω τι θα καταλάβουν με το δικό μου σπίτι. Δεν με πτοεί αυτό το θέμα. Με πτοεί ένα άλλο θέμα. Το θέμα ότι θα χάσουν πάρα πολλοί Έλληνες τα σπίτια τους. Δεν μπορούμε να αφήνουμε μια κυβέρνηση, η οποία είχε υποσχεθεί “κανένα σπίτι στα χέρια τραπεζίτη”, να μας φέρνει σήμερα στην κατάσταση να κινδυνεύουμε να χάσουμε σπίτια για τα οποία έχουμε δώσει και πολλά λεφτά.
Δείτε το ρεπορτάζ του LiveNews:

Δεν υπάρχουν σχόλια: