Τετάρτη 14 Σεπτεμβρίου 2016

ΤΙ ΕΙΠΕ ΣΤΗΝ ΤΑΤΙΑΝΑ Η ΤΣΙΚΡΙΚΑ: «Δεν εξεπλάγην από τις αντιδράσεις… Ήξερα ότι θα εκνεύριζε η ερώτηση μου» (ΒΙΝΤΕΟ)

Καλεσμένη στην εκπομπή της Τατιάνας Στεφανίδου στο Epsilon, ήταν η Ευαγγελία Τσικρίκα.
Η δημοσιογράφος που τις τελευταίες ημέρες βρίσκεται στο επίκεντρο, λόγω της ερώτησής της στον πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα, μίλησε στο «Tatiana Live» για το συγκεκριμένο θέμα.
«Είχα πολύ άγχος τις προηγούμενες ημέρες. Ζούμε όλοι σε ένα καθεστώς μεγάλης...
αγωνίας και πριν από τη συνέντευξη, τις προηγούμενες ημέρες, με έπιαναν συνάδελφοί μου και μου λέγανε να εκφράσεις και τη δική μας αγωνία μέσα από την ερώτησή σου και αισθανόμουν ένα μεγάλο βάρος. Αισθάνθηκα ότι υπήρχε ο κίνδυνος να εκτεθώ, αλλά από την άλλη έπρεπε αυτό που νιώθω εγώ και οι συνάδελφοί μου να το αποτυπώσω. Ελπίζω να εξέφρασα όλους. Είχα τις προηγούμενες ημέρες άγχος, εκείνη την ημέρα δεν είχα γιατί είπα “τι θες να πεις; Πες το”. Κατάλαβα ότι θα προξενούσε έναν εκνευρισμό και μια νευρικότητα αυτή η ερώτηση. Επειδή ακριβώς εξέφραζα αυτό που νομίζω ότι αισθανόμουν, νομίζω ότι ήταν λογικό να προξενήσει έναν εκνευρισμό, οπότε δεν μπορώ να πω ότι απόρησα», είπε μεταξύ άλλων η Ευαγγελία Τσικρίκα.
Δείτε το βίντεο:

Δεν υπάρχουν σχόλια: