Τετάρτη 10 Αυγούστου 2016

ΔΑΚΡΥΣΕ ΟΛΗ Η ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΖΙ ΤΗΣ! «Έκλαψα παρότι ήμουν αποφασισμένη να συγκρατηθώ. Στο μυαλό μου ήλθαν οι δυσκολίες που αντιμετώπιζα» τα πρώτα λόγια της Κορακάκη! [ Βίντεο]

korakaki6Λίγα λεπτά μετά την απονομή στο πιστόλι 25μ., η χρυσή Ολυμπιονίκης, Αννα Κορακάκη, δήλωσε:
«Δεν μπορώ να το περιγράψω, δεν βρίσκω λόγια. Για να είμαι ειλικρινής, δεν το έχω συνειδητοποιήσει ακόμα. Ελπίζω τα δύο μετάλλια να είναι το έναυσμα για τα νέα παιδιά να έλθουν στο σκοπευτήριο. Δεν γνώριζα ότι είμαι η μοναδική Ελληνίδα που έχει δύο μετάλλια στους ίδιους αγώνες. Τώρα...
που το μαθαίνω είμαι ακόμα πιο χαρούμενη. Ο πατέρας μου ήταν κι αυτός πρωταθλητής κι ήταν εκείνος που με μύησε στα μυστικά της σκοποβολής. Τα προκριματικά ήταν ρώσικη ρουλέτα και ο ημιτελικός δύσκολος. Οταν ήλθε το μετάλλιο απελευθερώθηκα και ήλθε το χρυσό.
Εκλαψα παρότι ήμουν αποφασισμένη να συγκρατηθώ. Στο μυαλό μου ήλθαν πολλά πράγματα, όπως τις δυσκολίες που αντιμετώπιζα με τον πατέρα μου μέχρι να φτάσουμε ως εδώ. Ακούω πάντα τον πατέρα μου, αφού έχει αποδειχθεί ότι όποτε δεν το κάνω τα πράγματα δεν πάνε καλά. Η παρότρυνσή μου στα νέα παιδιά είναι να ασχοληθούν με τον αθλητισμό.
Κατά την απονομή του χρυσού μεταλλίου και στην ανάκρουση του εθνικού ύμνου η Άννα Κορακάκη δάκρυσε εμφανώς συγκινημένη
korakaki5
korakaki4
Ο πρόεδρος της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής, Σπύρος Καπράλος, είπε: «Ηταν σημαντικό ότι καταφέραμε να πείσουμε ανθρώπους να βοηθήσουν αυτά τα παιδιά και κατάφεραν να μας κάνουν υπερήφανους. Θα έλθουν κι άλλα μετάλλια. Ηδη ξεπεράσαμε τις επιδόσεις μας στο Πεκίνο και το Λονδίνο και κοιτάμε μπροστά. Ξέρουμε ότι ο Πετρούνιας είναι ο καλύτερος στον κόσμο, η κωπηλασία έχει τις δυνατότητες να φέρει μετάλλια, στην ιστιοπλοϊα έχουμε ξεκινήσει πολύ καλά. Εχουμε πολλές πιθανότητες να πάρουμε κι άλλα μετάλλια, πριν ακόμα ξεκινήσει ο στίβος, όπου κι εκεί περιμένουμε πολλά».

Δεν υπάρχουν σχόλια: