Κυριακή 13 Μαρτίου 2016

Δώσατε στις ύαινες ανύπαρκτους "Αρχιμανδρίτες" και αθώους ανθρώπους

Kε Ρουμπάτη γιατί επιτρέψατε τόση λάσπη;

-Kε Ρουμπάτη γιατί επιτρέψατε τόση λάσπη; Γιατί αφήνετε πίσω σας τόσες προσωπικές ζωές εκτεθειμμένες; Γιατί όλα αυτά;
Οι ερωτήσεις μου έχουν να κάνουν με την περίφημη εγκληματική οργάνωση που εκβίαζε την ΕΥΔΑΠ, η οποία έχει πρεμούρα να διαφημίσει το μονοπώλιο του νερού...

Εάν τελικώς αποδεχθεί ότι δεν υπήρχε εγκληματική οργάνωση αλλά ίσως κάποιος να εκβίαζε έναν Δημόσιο Οργανισμό (ή μάλλον μια συνάδελφο και φίλη του δημοσιογράφο) που κρεμούσε στο πλυσταριό 2,5 εκατομμύρια ευρώ και φώναζε τις συμμορίες από κάτω να τα μοιρασθούν, πως θα μού δώσετε την ζωή μου πίσω;
(Το ίδιο κάνει όλα αυτά τα χρόνια και η ΔΕΗ που βγάζει στο πλυσταριό εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ για να τα μοιράσει στις συμμορίες των ΜΜΕ, την στιγμή που κόβει το ρεύμα στα φτωχόσπιτα)
Πως θα δώσετε ακόμη και στον υπουργό Επικρατείας Νίκο Παππά την χαμένη του πολιτική αξιοπρέπεια μια και εμφανίστηκε σαν “Αρχιμανδρίτης” και οργανωτής μηντιακού μηχανισμού, λες και υπάρχει περίπτωση ο οποιοσδήποτε υπουργός, (οποιασδήποτε κυβέρνησης) να αναθέσει σοβαρή αποστολή στον Μουσσά;
Γιατί ενεπλάκη η ΕΥΠ σε μια υπόθεση που θα μπορούσε να την είχε καθαρίσει ένας Εισαγγελέας και ένας αξιωματικός της Ασφάλειας χωρίς να γίνει όλο αυτό το ξεκατίνιασμα;
Πως είναι δυνατόν την ίδια ώρα που παρακολουθείτε το δικό μου κινητό να οργιάζουν οι Τούρκοι διακινητές στο Αιγαίο;
Μήπως θυμάσθε πως αντιμετώπισε η Ιστορία τον προκάτοχό σας στην περίπτωση των Ιμίων;
Εχετε αίσθηση πόσο πυκνώνουν οι απειλές σε βάρος της εθνικής μας ανεξαρτησίας τήν ώρα που η Εθνική μας Υπηρεσία παρακολουθεί το δικό μου κινητό;
Γιατί το κάνετε αυτό με τόση ευκολία κε Ρουμπάτη;
Πως εγώ θα σεβαστώ το κράτος, την πατρίδα μου και την κυβέρνηση, όταν καθημερινά συνειδητοποιώ ότι δεν είμαστε παρά μια Κολομβία των Βαλκανίων;
Γιατί με τις ενέργειές σας στην δική μου συνείδηση τοποθετείτε τον Ελληνα πρωθυπουργό στο ίδιο βάθρο καταπάτησης των ατομικών ελευθεριών με τους Ερντογάν και Νταβούτογλου;
Κι αν εμένα με αγνοείτε δώστε τουλάχιστο στο υπουργό Επικρατείας ένα επιχείρημα που να αντέχει για την λάσπη του “Αρχιμανδρίτη” που υπέστη εξαιτίας των κοριών της ΕΥΠ και μάλιστα χωρίς αποτέλεσμα.
Πόσο κόστισε στον Ελληνα φορολογούμενο η συγκεκριμένη επιχείρηση κε Ρουμπάτη;
Κλείνοντας εύχομαι για μια ακόμη φορά να μην βρεθείτε στην δεινή θέση του προκατόχου σας στην ΕΥΠ όταν οι Τούρκοι γάζωναν το ελικόπτερο με τους ήρωες των Ιμίων.
Γιατί το δικό σας όνομα (κι όχι το ασήμαντο δικό μου) θα καταγράψει ο Υπερκοριός της Ιστορίας.
Βασίλης Μπόνιος
Υ.Γ>Το επιχείρημα της εισαγγελικής παραγγελίας δεν μπορώ να το δεχθώ και οφείλει η Εθνική Υπηρεσία Πληροφοριών να “θωρακισθεί” και να υπερασπισθεί την Εθνική της αποστολή ιδαίτερα σε συγκυρίες σαν την τωρινή.

Δεν υπάρχουν σχόλια: