Δευτέρα 7 Δεκεμβρίου 2015

H ΠΑΣΙΓΝΩΣΤΗ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΓΓΟΝΗ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΑΪΣΙΟΥ: «Ωραία τραγουδά η εγγονή μου…» έλεγε ο γέροντας (ΦΩΤΟ)


Η μαμά του Γέροντα Παΐσιου και η γιαγιά της ήταν αδελφές, κάτι που το έμαθε εκ των υστέρων η δημοφιλής τραγουδίστρια. 

Με έκπληξη όμως η Μαριώ θα ενημερωνόταν από κοινούς συγγενείς της ότι ο παππούς της, γνώριζε για εκείνη και τη θαύμαζε για τη μοναδική ρεμπέτικη φωνή της. 
«Εγώ πιστεύω πάρα πολύ στη θρησκεία αλλά...
έχω πάρα πολύ κι εκείνο το αλανιάρικο. Πιστεύω, αλλά θέλω να κινούμαι και όπως γουστάρω εγώ. Δεν θέλω να μου δίνουν εντολές.


Είμαι ελεύθερος άνθρωπος. Έμαθα εκ των υστέρων ότι ο παππούς ο Παΐσιος με ήξερε. Το έμαθα από τις ξαδέλφες μου τις άλλες που είναι στην Ηγουμενίτσα και έλεγε ο παππούς ότι «ωραία τραγουδάει αυτή η εγγονή μου» και που να με άκουγε όταν έλεγα «Χασίσι ήπιε και ο θεός» αποκάλυψε στα «Καλά Καθούμενα» η Μαριώ.


Δεν υπάρχουν σχόλια: