Παρασκευή 4 Δεκεμβρίου 2015

Η επιστολή που τρόμαξε την Ευρώπη: «Δεν ήμουν στην Αφρική, ήμουν στην Ελλάδα - Σοκαρίστηκα, έφριξα»

Φωτογραφία: Nick Paleologos / SOOCΜία επιστολή καταπέλτη για την Ελλάδα φέρεται πως έγραψε ο Λιθουανός επίτροπος περιγράφοντας στο Κολλέγιο των Επιτρόπων την κατάσταση που βίωσε στην επίσκεψή του στις 19 Νοεμβρίου στη Μυτιλήνη με το προσφυγικό.

Ο Βιτένις Αντριουκάιτις έγραψε ...

«Δεν ήμουν στην Αφρική, ούτε σε κάποια απομακρυσμένη αναπτυσσόμενη χώρα. Τα είδα όλα αυτά εδώ στην ΕΕ, στο νησί της Λέσβου, στην Ελλάδα. Σοκαρίστηκα, έφριξα». 

Σύμφωνα με τα ΝΕΑ που δημοσιεύουν τμήμα της επιστολής τα λεγόμενα του Λιθουανού επιτρόπου εξόργισαν τους Ευρωπαίους στην Κομισιόν.

Τι αναφέρει στην επιστολή του
Ο Λιθουανός επίτροπος, μεταξύ άλλων, γράφει: 
«Ήμουν σε μια ακτή, όταν έφθασε μια μικρή βάρκα, όπου βρίσκονταν γυναίκες και παιδιά, κάποια άρρωστα, κάποια απλά εξαντλημένα, παγωμένα, αφυδατωμένα. 
Δεν υπήρχε μέρος για την εξέταση ή την περίθαλψή τους, δεν υπήρχε εξοπλισμός, ούτε προσωπικό υγείας, εκτός από έναν γιατρό μιας ΜΚΟ. Κανένα ασθενοφόρο, καμία κουβέρτα. 
Μου είπαν ότι τρία μικρά παιδιά που είχαν φτάσει στην ίδια παραλία πέθαναν από υποθερμία μερικές ημέρες πριν. 
Κύριε Πρόεδρε δεν ήμουν στην Αφρική, ούτε σε κάποια απομακρυσμένη αναπτυσσόμενη χώρα. Τα είδα όλα αυτά εδώ στην ΕΕ, στο νησί της Λέσβου, στην Ελλάδα. Σοκαρίστηκα, έφριξα».
Πηγή:iefimerida.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: