Πέμπτη 24 Δεκεμβρίου 2015

Κυριάκος: Εκφράζω το πλειοψηφικό ρεύμα στη ΝΔ - Απαντώ πολιτικά...

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης μιλώντας στον Αθήνα 9.84 υπογράμμισε ότι θα αποφύγει τους προσωπικούς χαρακτηρισμούς ενόψει του β’ γύρου των εκλογών της ΝΔ και υπεραμύνθηκε των θέσεων του τονίζοντας ότι μιλάει τη γλώσσα της αλήθειας.
Μεταξύ άλλων είπε:
«Αγωνίστηκα για την ανοιχτή διαδικασία. 
Θεωρώ κέρδος σε μια εποχή πολιτικής απαξίωσης 400.000 άνθρωποι να στηθούν στις ουρές.
Δεν έχω κάνει συμφωνίες για να έχω την ελευθερία την επόμενη μέρα να κάνω...

αξιοκρατικές επιλογές.
Θα αποφύγω οποιοδήποτε προσωπικό χαρακτηρισμό & δεν θα ανεβάσω τους τόνους. Απαντώ πολιτικά διότι θέλω να διασφαλίσω ένα πολιτισμένο κλίμα.
Προσωπικό μου στοίχημα ήταν να μιλήσω τη γλώσσα της αλήθειας. Δεν στρογγύλεψα τις πολιτικές μου θέσεις &δεν συντάχθηκα με δημοσκοπικά ρεύματα.
Πιστεύω ότι εκφράζω το πλειοψηφικό ρεύμα στη Νέα Δημοκρατία και δεν είμαι σε καμία περίπτωση συνιστώσα»
.

Δεν υπάρχουν σχόλια: