Παρασκευή 6 Νοεμβρίου 2015

Είναι πολλά τα λεφτά… Τρύφωνα

Είναι πολλά τα λεφτά… ΤρύφωναΤόσα που δεν ξέρουμε και τί θα τα κάνουμε «όταν» τα μαζέψει η κυβέρνηση.

ΘΑ φορολογήσουμε τα ακίνητα των Ελλήνων στο εξωτερικό.

ΘΑ φορολογήσουμε τους έχοντες μεγάλη ακίνητη περιουσία στο εσωτερικό, με το νέο ΦΜΑΠ που σχεδιάζεται. 

ΘΑ αυξήσουμε τα τέλη στα ακριβά και μεγάλου κυβισμού Ι.Χ..

ΘΑ πατάξουμε τη μεγάλη και επώνυμη φοροδιαφυγή...

ΘΑ και ξανά ΘΑ! 

Αλλά μέχρι να έρθουν όλα αυτά τα χρήματα στα δημόσια ταμεία, κ. Τρύφωνα Αλεξιάδη το μόνο σίγουρο «ΘΑ» είναι ότι ΘΑ...
πληρώνουν οι ίδιοι και οι ίδιοι που συμμετέχουν τόσα χρόνια στα βάρη, τα γνωστά σε όλους υποζύγια.
Οι φόροι, παλιοί και νέοι, πέφτουν βροχή, τα χαράτσια παραμένουν στο χρόνο αναλλοίωτα, γιατί και σε αυτά βέβαια όπως π.χ. στον ΕΝΦΙΑ πάλι ΘΑ μειωθούν για τους αδυνάτους αλλά εν ευθέτω… στις συντάξεις πέφτει άγριο «μαχαίρι», οι μισθοί σε δημόσιο και ιδιωτικό τομέα παίρνουν και πάλι την κατιούσα, και από τη φοροδιαφυγή… ούτε φωνή ούτε ακρόαση.
Μόνο λόγια, ωραία και παχιά.
Το αποτέλεσμα φυσικά γνωστό, τα κρατικά έσοδα να «βουλιάζουν», καθώς η υστέρηση στο εννεάμηνο ξεπερνά τα 2 δισ. ευρώ, ενώ τα ληξιπρόθεσμα χρέη εκτοξεύονται σε εξωπραγματικά μεγέθη αφού επίσης στο διάστημα Ιανουαρίου – Σεπτεμβρίου οι φορολογούμενοι άφησαν απλήρωτους φόρους και πρόστιμα ύψους 1 δισ. ευρώ, ενώ τα συνολικά χρέη ξεπερνούν τα 80 δισ. ευρώ!

Δυστυχώς, κ. Τρύφωνα Αλεξιάδη η πραγματικότητα είναι σκληρή και ίσως εάν κάνατε λιγότερες τηλεοπτικές και δημόσιες παρεμβάσεις, όπως άλλωστε έχει συμβουλεύσει όλους τους Υπουργούς ο Πρωθυπουργός, να βρίσκατε χρόνο για σχεδιάσετε, όχι πώς θα επιβαρύνετε περισσότερο όσους αντέχουν ακόμη και πληρώνουν, αλλά το πότε θα αρχίσετε να συλλαμβάνετε τη φοροδιαφυγή, αφού μέσω του Taxis πλέον όλα έρχονται στο φως με το πάτημα ενός κουμπιού.

Για να τα πατήσει βέβαια κάποιος το κουμπί χρειάζεται να έχει λάβει τη σχετική εντολή, που σημαίνει φυσικά ότι ο πολιτικός προϊστάμενος πρέπει να λάβει την απόφαση επιδεικνύοντας την απαραίτητη πολιτική βούληση με όποιο κόστος...

Και επειδή δεν είναι η … πρώτη φορά που δεν βρίσκεται αυτός ο πολιτικός προϊστάμενος που να έχει την πολυπόθητη βούληση να πατάξει τη φοροδιαφυγή, ας σταματήσει επιτέλους η ανούσια τρομοκρατία και η επιχείρηση φτηνού εντυπωσιασμού της κοινής γνώμης.

Γιατί η αλήθεια είναι ότι κ. Αλεξιάδη τα ακριβά ακίνητα που κατέχουν Έλληνες στο εξωτερικό δεν θα τα φορολογήσετε ποτέ διότι πολύ απλά ανήκουν σε εταιρείες, υπεράκτιες ή μη δεν έχει σημασία, η ουσία είναι ότι μηδέν εις το πηλίκο.


Γιατί η αλήθεια είναι ότι όσους ΦΜΑΠ και να βάλετε στους «κατέχοντες» θα τους κατατάξετε και αυτούς πάρα πολύ σύντομα στους «μη έχοντες» και επομένως .. ουκ αν λάβοις παρά του μη έχοντος.

Γιατί η αλήθεια είναι ότι όσο και να αυξήσετε τα τέλη κυκλοφορίας στα ακριβά και μεγάλου κυβισμού Ι.Χ., άλλες τόσες χιλιάδες πινακίδες θα κατατεθούν στις Εφορίες με αποτέλεσμα να εισπράξετε ακόμη λιγότερα απ’ όσα εισπράττατε μέχρι πέρυσι.

Η λύση κ. Τρύφωνα Αλεξιάδη δεν είναι η υπερφορολόγηση, όσων ζουν και αναπνέουν ακόμη, γιατί η επιβολή υψηλών φόρων πάντα λειτουργεί αντίστροφα στην αγορά.

Το παζάρι της φοροδιαφυγής οργιάζει.

Ούτε είναι λύση μόνο το «κυνήγι» της επώνυμης φοροδιαφυγής, που φυσικά επιβάλλεται άσχετα αν το ανακοινώνεται κάθε μέρα ως μεγάλη ανακάλυψη, αλλά λύση είναι και το «κυνήγι» της μικρής φοροδιαφυγής.

Διότι μετά το υπουργείο Οικονομικών θα βγάζει non paper κατασυκοφάντησης των υδραυλικών, ελαιοχρωματιστών, ηλεκτρολόγων κα, με την κατηγορία ότι δηλώνουν λίγα…., όπως έκανε πρόσφατα και με τους αγρότες που μόνο φοροφυγάδες δεν τους αποκάλεσε το οικονομικό επιτελείο στην απέλπιδα προσπάθειά του να πείσει ότι πρέπει να τους γονατίσει στους φόρους.

Μήπως άραγε η αύξηση των φόρων, η τρομοκρατία ότι αν βγάζεις κάποια χρήματα θα σε «ξετινάξει» σε ελέγχους η Εφορία, η επιβολή νέων χαρατσιών και τελών, απροειδοποίητα και χωρίς κανένα προγραμματισμό, λειτουργεί υπέρ της επιχειρηματικότητας, υπέρ της προσέλκυσης επενδύσεων και εν τέλει υπέρ της ανάπτυξης;

Καλός ο συνδικαλισμός, δεν λέμε, αλλά τελικά ίσως είναι αναγκαίο για να κατανοήσει κάποιος τους κανόνες της αγοράς και του πεζοδρομίου θα πρέπει πρώτα και να έχει δουλέψει...

www.liberal.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: