Κυριακή 25 Οκτωβρίου 2015

Μανωλάς: «Αυτή η ΑΕΚ έχει στοιχεία από την παλιά του Μπάρλου» [video]

Μανωλάς: «Αυτή η ΑΕΚ έχει στοιχεία από την παλιά του Μπάρλου» (vid)Διαβάστε στο όλα όσα είπε ο υπηρεσιακός τεχνικός της ΑΕΚ για τη νίκη της ΑΕΚ με μεγάλο σκορ, για την ψυχολογία των παικτών μετά την ήττα στο Καραϊσκάκη, αλλά και για τον μέχρι πρότινος προπονητή της ομάδας, τον Δέλλα
Αναλυτικά οι δηλώσεις του Στέλιου Μανωλά:

«Ηταν μια δύσκολη εβδομάδα για την ΑΕΚ, μετά το αποτέλεσμα με τον Ολυμπιακό. Ο Τραϊανός παραιτήθηκε και ο κλήρος έπεσε σε μένα ως προσωρινός προπονητής. Έριξα το βάρος στην ψυχολογία, να τους ανεβάσω. Τα παιδιά ανταποκρίθηκαν. Έγινε ένα ωραίο παιχνίδι. Απέναντι σε ομάδα που παίζει σφιχτά και πειθαρχημένα. Κατορθώσαμε με την κυκλοφορία της μπάλας και εκμεταλλευόμενοι την ποιότητα μας να διασπάσουμε την αντίπαλη άμυνα. Κάναμε 17 τελικές και πετύχαμε 5 γκολ. Ήταν ωραία εμφάνιση. Θέλω να ευχαριστήσω τα παιδιά, τώρα έχουμε συνέχεια με Ξάνθη και ΠΑΟ. Εγώ είμαι προσωρινός, μην παρεξηγηθούμε.
Eχει ποιότητα αυτή η ΑΕΚ, γιατί δεν έκανε ανάλογες εμφανίσεις και στα προηγούμενα ματς; «Εμένα η ΑΕΚ μου αρέσει, και πριν μου άρεσε. Πριν 2 χρόνια άρχισε με ένα ρόστερ, έκανε προσθήκες πέρυσι και φέτος. Και τον Ιανουάριο πιστεύω το ίδιο θα κάνει. Η ΑΕΚ πιστεύω και ξέρω πως δουλεύουν ο πρόεδρος και ο Μπάγεβιτς για να χτίσουν την παλιά ΑΕΚ. Αυτή έχει στοιχεία από την παλιά ΑΕΚ. Με υπομονή θα φτιάξουμε την μεγάλη ΑΕΚ».
Εγινε κουβέντα για το ρόστερ και την ποιότητα του μετά την αποχώρηση Δέλλα. Το σχόλιο σας;
«Δεν ξέρω αν ήταν το καλύτερο παιχνίδι της ΑΕΚ. Είδα αυτά που απαιτεί το σύγχρονο ποδόσφαιρο. Ταχύτητα και συνδυασμούς. Με Ηρακλή δεν το κάνεις εύκολα αυτό. Είδα ότι υπάρχει ποιότητα, αλλά υπάρχουν και αδυναμίες. Δεν γίνονται από την μία μέρα στην άλλη όλα. Ακόμη και η ΑΕΚ του Μπάρλου, ξεκίνησε με τον Φάντροκ, μετά από 3-4 χρόνια ήρθε το πρωτάθλημα. Ο υποβιβασμός έχει επηρεάσει ψυχολογικά τον κόσμο και τους παίκτες».
Μπορούν οι Ακαδημίες να στηρίξουν την πρώτη ομάδα; Να προσδοκά η ΑΕΚ;
«Από παντού να προσδοκά. Και στις Ακαδημίες. Δείτε τον Αγιαξ. Δεν βγαίνουν κάθε μέρα Κρόιφ και Φαν Μπάστεν. Με τον Ζήκο και τον Μητροτάσιο μπήκαν αρχές εδώ και 2 χρόνια. Υπάρχει και το σκάουτινγκ μαζί».
Η ήττα τράνταξε τα παιδιά;
«Τα παιδιά ήταν πολύ στεναχωρημένα για το αποτέλεσμα που ήταν βαρύ. Δεν ήμασταν για 4-0. Δεν είναι η αλλαγή που χαλά τα πάντα, μία αλλαγή δεν χαλά τα πάντα. Δεν δικαιολογώ τον Δέλλα. Και με παίκτη λιγότερο γυρίζεις τα παιχνίδια. Δεν θέλω να ψάχνουμε εξιλαστήρια θύματα. Ο Ολυμπιακός έχει εμπειρία και καλούς παίκτες και μπορεί εύκολα να βάλει γκολ».
Θα κάνετε ροτέισον στα επόμενα παιχνίδια:
«Ο αγωνιστικός χώρος σήμερα ήταν τέλειος για ποδόσφαιρο. Τρεις ημέρες δεν έχω κοιμηθεί. Έχω να κάνω ανάλυση, να μάθω τους παίκτες. Δεν τα ξέρω τα παιδιά και ας εόμαι στην ΑΕΚ. Είναι πολλή η δουλειά. Να δούμε τι κάναμε τώρα. Να δούμε την Ξάνθη και εγώ να σας πω δεν είμαι υπέρ του ροτέισον. Οι παίκτες ειδικά αν μπορούν τα συνεχή παιχνίδια».
Αν πάνε καλά τα αποτελέσματα θα μείνετε;
«Εχω μιλήσει με τον πρόεδρο. Είμαι προσωρινός. Ότι λέω το εννοώ. Αν έρθουν τα αποτελέσματα, αν νομίζουν ότι είμαι ο Μουρίνιο, δεν είμαι ο… Μουρίνιο. Ξέρω που πατάω. Να είσαι προπονητής στην ΑΕΚ είναι ευθύνη και μεγάλη υπόθεση».


Δεν υπάρχουν σχόλια: