Τετάρτη 16 Σεπτεμβρίου 2015

Αυτό είναι το μετοχολόγιο της εταιρείας Φλαμπουράρη - Εχει το 50,01% [έγγραφα]

Αυτό είναι το μετοχολόγιο της εταιρείας Φλαμπουράρη -Εχει το 50,01% [έγγραφα]

Για πρώτη φορά στη δημοσιότητα ο φάκελος που κατέθεσε η ΔΙΑΤΜΗΣΗ για να πάρει το έργο στην Πελοπόννησο
Προκύπτει σαφώς ότι στις 23/9/2014 ο Φλαμπουράρης κατείχε 650.130 μετοχές της εταιρείας, ήτοι το 50,01% - Δείτε το έγγραφο
Πληροφορίες ότι το ίδιο ποσοστό κατέχει ως σήμερα
Ο λογιστής και ο δικηγόρος του πήγαν το πρωί στο ΓΕΜΗ για να αλλάξουν την πλειοψηφία των μετοχών

Γιατί δεν προσκομίζει το συμβόλαιο πώλησης των μετοχών του, τα κέρδη από την πώλησή τους, τη δήλωση στην εφορία και το Πόθεν Εσχες του...

Το μετοχολόγιο της εταιρείας ΔΙΑΤΜΗΣΗ του Αλέκου Φλαμπουράρη αποκαλύπτει σήμερα το iefimerida.gr.
Οπως προκύπτει από τα σχετικά έγγραφα, ο πρώην υπουργός Επικρατείας και «πολιτικός μέντορας» του Αλέξη Τσίπρα ήταν μέτοχος σε ποσοστό 50,01% (650.130 μετοχές) όταν η εταιρεία κατέθεσε τον φάκελο στην Περιφέρεια Πελοποννήσου για να πάρει το έργο. 
Δείτε σε μορφή pdf το μετοχολόγιο της εταιρείας
Μόλις η υπόθεση με την ανάθεση του έργου, προϋπολογισμού 3,9 εκατ. ευρώ, είδε το φως της δημοσιότητας, ο ίδιος ο κ. Φλαμπουράρης με δηλώσεις του στα μέσα ενημέρωσης είπε ότι μεταβίβασε τις μετοχές του στον διευθύνοντα σύμβουλο και πρόεδρο της εταιρείας Γιάννη Κοτταρίδη.
Συγκεκριμένα, δήλωσε στον Βήμα FM: «Λίγο πριν ή μόλις μου ανακοινώθηκε ότι θα γίνω υπουργός μεταβίβασα τις μετοχές μου στον υπάρχοντα διευθύνοντα σύμβουλο και πρόεδρο. Στον Γιάννη Κοτταρίδη. Στην εταιρεία αυτή, που την είχα φτιάξει εγώ, είμαστε τρεις συνεταίροι. Στον ένα από αυτούς τους συνεταίρους μου μεταβιβάστηκαν οι μετοχές».
Πρόσθεσε δε ότι «αυτός (σ.σ.: ο κ. Κοτταρίδης) ήταν διατεθειμένος να τις αγοράσει, τις αγόρασε, θα τις πληρώνει με δόσεις, δεν είναι και εύκολο». Υποστήριξε ακόμη ότι δεν υπάρχει «κανένα ηθικό θέμα». «Τη δουλειά που έχει πάρει την έχει πάρει το 2014. Βρύση ψεμάτων είναι το δημοσίευμα. Ότι μέσα σε τέσσερις μήνες πήρε τα λεφτά. Η εταιρεία δεν έχει πάρει καμία δραχμή, κανένα ευρώ τώρα, ενώ δικαιούνταν να πάρει το 10% της προκαταβολής και της το κόψανε. Δεν της δίνουν παράταση και της λένε "σε δυο μήνες να τελειώσεις". Αν πάντως στο Βραχάτι το έργο κοντεύει να τελειώσει, από ό,τι λέει το χαρτί, και μου το έστειλε και εμένα, δεν έχουν πάρει ούτε ένα ευρώ».
Χθες, σε άλλη συνέντευξή του (στον 9,84) είχε τονίσει ότι δεν απαγορεύεται να έχει μετοχές κάποιος που είναι υπουργός. «Η πρώην εταιρεία μου πήρε το έργο με διαγωνισμό, ο οποίος έγινε πριν από ενάμιση χρόνο. Κάθε Έλληνας μπορεί να έχει μετοχές σε διάφορες εταιρείες. Δεν απαγορεύεται να έχει μετοχές σε εταιρείες ούτε ο υπουργός. Εγώ έχω αποχωρήσει από την εταιρεία, έκλεισα το επάγγελμα μόλις έγινα υπουργός, παρέδωσα το πτυχίο μου, το εργολαβικό πτυχίο, και υπέβαλα τα χαρτιά μου για σύνταξη», είπε χαρακτηριστικά ο κ. Φλαμπουράρης. 
Ωστόσο, σήμερα, μιλώντας στον ΣΚΑΪ, είπε ότι «δεν είμαι μέτοχος στην εταιρεία και έχω μεταβιβάσει τις μετοχές μου. Δεν είμαι τίποτα, είμαι ένας κοινός θνητός».
Σκιές: Ο κ. Φλαμπουράρης άλλαξε σήμερα το πρωί το μετοχολόγιο
Σύμφωνα με πληροφορίες που δημοσιεύει το protothema, ο λογιστής του Αλέκου Φλαμπουράρη έσπευσε σήμερα το πρωί στην αρμόδια υπηρεσία του υπουργείου Οικονομίας για να καταθέσει νέο, αναθεωρημένο πρακτικό γενικής συνέλευσης, αλλάζοντας το προηγούμενο με ημερομηνία 30 Ιουνίου 2015.
Ουσιαστικά, επιχειρήθηκε να καλυφθούν τα ίχνη του κ. Φλαμπουράρη και να παρουσιαστεί αναδρομικά μια νέα μετοχική και διοικητική εικόνα στην εταιρεία που έχει δοσοληψίες με το Δημόσιο, ώστε να απαλλαγεί από τις κατηγορίες ο πρώην υπουργός.

Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με αδιάψευστες πληροφορίες, έως και σήμερα το πρωί ο κ. Φλαμπουράρης εξακολουθούσε να είναι μέτοχος της ΔΙΑΤΜΗΣΗ ΑΤΕ με ποσοστό 50,01% και πάνω από 650.000 μετοχές. Αυτό το έγγραφο κατατέθηκε από την κατασκευαστική εταιρεία στην Περιφέρεια Πελοποννήσου όταν υπέγραψε την ανάληψη της επίμαχης εργολαβίας, προϋπολογισμού 3,9 εκατ. ευρώ.
Μπορεί λοιπόν στις 4 Φεβρουαρίου 2015 ο τέως υπουργός να αποχώρησε από τη διοίκηση της εταιρείας, όμως κανονικά παρέμενε βασικός μέτοχος μέχρι και σήμερα το πρωί, οπότε και επιχειρήθηκε παρέμβαση.
Τι απάντησε σήμερα ο κ. Φλαμπουράρης
«Βρύση ψεμάτων» χαρακτηρίζει ο Αλέκος Φλαμπουράρης το δημοσίευμα που αναφέρεται στο θέμα της σύμβασης με το Δημόσιο που υπέγραψε κατασκευαστική εταιρεία στην οποία ήταν μέτοχος ο πρώην υπουργός.
«Δεν τίθεται κανένα ηθικό θέμα», λέει σε συνέντευξή του στον Βήμα FM 99,5, τονίζοντας ότι μόλις του ανακοινώθηκε η υπουργοποίησή του μεταβίβασε τις μετοχές του στον υπάρχοντα διευθύνοντα σύμβουλο και πρόεδρο.
Μιλώντας νωρίτερα στο Mega, έκανε λόγο για προσπάθεια σπίλωσης τόσο του ίδιου όσο και του ΣΥΡΙΖΑ.
«Εγώ νομίζω ότι υπάρχει προσπάθεια σπίλωσής μου και -εμμέσως- του ΣΥΡΙΖΑ. Δηλαδή 50 χρόνια στην Αριστερά ανιδιοτελώς, όπως γνωρίζουν όλοι, 40 χρόνια στο επάγγελμα, χωρίς να υπάρχει το παραμικρό και βγαίνει το "Πρώτο Θέμα" με στοιχεία του 2011 και 2012 και προσπαθεί να αποδείξει ότι εγώ είμαι μέτοχος στην εταιρεία Διάτμηση, που ήμουν μέτοχος το 2012 και το 2013 και το 2014, γιατί ήταν η δουλειά μου, από αυτή ζούσα. Εγώ την είχα ιδρύσει το 2002», είπε στο Mega.
Και συνέχισε παραθέτοντας τις περαιτέρω κινήσεις του: «Όταν τη Δευτέρα 26 του Γενάρη μού ανακοινώθηκε ότι υπουργοποιούμαι σήμερα ή αύριο, εγώ έτρεξα αμέσως και έκανα τις εξής ενέργειες: Έδωσα εντολή να φύγω από το ΔΣ της εταιρείας, να πάει να κατατεθεί το πτυχίο ΜΕΚ (είναι το πτυχίο του εργολάβου στο ΥΠΕΧΩΔΕ), τρίτον μεταβίβασα το μετοχολόγιο, έκλεισα το επάγγελμα του ιδιώτη μηχανικού, τακτοποίησα εκκρεμότητες με ΙΚΑ, ΤΣΜΕΔΕ και υπέβαλα τα χαρτιά μου για τη συνταξιοδότησή μου».
Υποστήριξε, μάλιστα, ότι η εφημερίδα «Πρώτο Θέμα» δεν τον πήρε τηλέφωνο για να εξηγήσει ο ίδιος τι ακριβώς έχει γίνει.
Σχετικά με το εάν ο επικεφαλής του ΣΥΡΙΖΑ στην Α' Αθήνας επηρέαζε θετικά λόγω της υπουργικής του ιδιότητας την εταιρεία, απάντησε ότι σε έγγραφο της εταιρείας που εστάλη, για διαφύλαξη του κύρους της, «αποδεικνύεται ότι όχι μόνο αν ήμουν εγώ μέτοχος δεν μπορούσα να επηρεάσω, αλλά επηρέασα και αρνητικά, διότι ενώ δικαιούνται με βάση το νόμο να πάρουν 10% προκαταβολή, κάνανε την αίτηση και δεν πήραν τίποτα».
Πηγή:iefimerida.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: