Δευτέρα 8 Ιουνίου 2015

Δεν είπα ψέματα κε Γιουνκέρ, ηλίθιος είμαι. Τα πιστεύω αυτά που λέω...

F6552FD6FD2C7FCDDD93A1AEFE28755CΝέα σφοδρή επίθεση του Θάνου Τζήμερου στον Τσίπρα, μετά και την αποκάλυψη του Γιούνκερ για τα μνημειώδη ψέματα του Μεγάρου Μαξίμου.
Δείτε τι ανέβασε στην σελίδα του στο Facebook:

“Αγοράκι μου, σε φτύνει το σύμπαν, σου λένε κατάμουτρα ότι είπες ψέματα, δεν έχει ξαναλεχθεί τέτοιο πράγμα για πρωθυπουργό ευρωπαϊκού κράτους κι εσύ σφυράς αδιάφορα;
Έχεις ατράνταχτο επιχείρημα, το οποίο άρχισε σιγά – σιγά να το χρησιμοποιείς, θα σου χρησιμεύσει και στο δικαστήριο αύριο: “Δεν είπα ψέματα κε Γιουνκέρ, ηλίθιος είμαι. Τα πιστεύω αυτά που λέω. Δεν μου κόβει του κακομοίρη. Δεν καταλαβαίνω τι πρέπει να λέω και πού. Έχω μείνει στην εποχή του Λυκείου Αμπελοκήπων.”
Όσο πιο γρήγορα υιοθετήσεις αυτή τη στάση τόσο το καλύτερο για σένα.
Κάν’ το τώρα γιατί τα ίδια θα σου συστήσει κι ο δικηγόρος σου αύριο.”

Δεν υπάρχουν σχόλια: