Τρίτη 10 Μαρτίου 2015

Θα γίνω Βαρουφιάνα με το σομπρέρο μου

.

Photo: JR Ferrer Paris/FlickrΛοιπόν, δεν ξέρετε πόσο τυχεροί είστε παίδες μου αγαπημένοι που με έχετε φίλη.

Θα μου πείτε σπουδαία τύχη δεν το λες κοπελιά, κι εγώ θα σας πω ότι είστε αχάριστα γομάρια.

Εγώ δεν σας διαφωτίζω εντελώς δωρεάν επί τόσο καιρό για όλα τα σκοτεινά θέματα που σας προβληματίζουν; 
Εγώ δεν δίνω απαντήσεις σε δυσεπίλυτα ερωτήματα όπως το παρακάτω;
ΕΡΩΤΗΣΗ: Ο Καμμένος πότε κάηκε;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ: εκ γενετής. Φημολογείται εντόνως ότι...
ανευρέθη το υπερηχογράφημα της μητρός του και ήταν υπερφωτισμένο. Αυτή το θεώρησε σημάδι ότι θα γίνει μεγάλος. Και πράγματι έγινε μεγάλος....... (προσθέστε τον χαρακτηρισμό της αρεσκείας σας)
Υπάρχουν όμως μέρες, παίδες μου αγαπημένοι, που και τα λαμπρότερα μυαλά θολώνουν. Αυτά έπαθα κι εγώ. Έβλεπα ειδήσεις προχτές και άκουσα τα ανήκουστα: 
Ο Βαρουφάκης έβριζε δημοσιογράφους επειδή του ζήτησαν συνέντευξη (φρίξον ήλιε!), 
Ο Σαμαράς δήλωσε ότι έχασε μεν τις εκλογές αλλά κατά βάθος δεν τις έχασε (φρίξον Καρτέσιε), 
η Ζωή έκανε κριτική στον Τσίπρα φλερτάροντας ταυτόχρονα  τη Χρυσή Αυγή (φρίξον αριστερά) και 
 μια εφημερίδα τοίχου οργάνωσης της εξωεξωκοινοβουλευτικής αριστεράς καυτηρίαζε τον ΣΥΡΙΖΑ για αντιευρωπαϊκή συνωμοσία!!!! (φρίξον Μάο). 
Ε, μπερδεύτηκα η φουκαρού.
Πήρα, λοιπόν, το πρώτο πλοίο και γύρισα στο νησί. Εκεί ζει η φιλενάδα μου κυρά Φωτεινή που λέει το φλυτζάνι και πάντα με έσωζε. 
Δυο φορές έχω κερδίσει λαχείο στον λήγοντα με τη βοήθεια του Λουμίδη και δική της. Πήγα, έφαγα καμιά δεκαριά κομμάτια παστίτσιο (που βοηθάει την ενόραση) και μετά της ζήτησα έναν καφέ και μερικά προγνωστικά. 
Η γυναίκα είδε το θολωμένο μου μάτι και έφτιαξε τον καφέ μολονότι ήταν, λέει, πτώμα απ' την κούραση. Όλοι οι συγχωριανοί, της ζητούσαν να προβλέψει ποια τράπεζα δεν θα σκάσει για να μεταφέρουν τα λεφτά της σύνταξης και των rooms to let εκεί. (Μια ξανθιά, είπε το φλυτζάνι και τώρα διχάζονται οι γνώμες: ο κύριος Χαράλαμπος που είναι γνώστης διέγνωσε ότι εννοεί την Πειραιώς γιατί έχει κίτρινη ταμπέλα και ο Μπάμπης ο μπακάλης πιστεύει ότι εννοεί την Εθνική όπου η ταμίας είναι ξανθιά σαντρέ Νο 3).
Λοιπόν, πάρτε μολύβι και χαρτί και σημειώστε
Ένα Β με μπουφάν δεν έχει πολύ μέλλον, λέει η μελλοντολόγος. Άσσος μπαστούνι τού πέφτει στο κεφάλι. Έχει μαζεμένους πολλούς οχτρούς - να, εδώ, τους βλέπεις πόσοι είναι μαζεμένοι εδώ αριστερά; 
Καλέ ο Βαρουφάκης θα 'ναι, αλλά γιατί οι μεγαλύτεροι οχτροί του είναι στα αριστερά;
(Γιατί δεν γνωρίζει η αριστερά του τι ποιεί η δεξιά του, κυρά Φωτεινή μου).
Μωρέ θα τον φάνε ολόκληρο και θα φτύσουν τα κοκκαλάκια, όταν τελειώσουν κάτι κουβέντες που γίνονται σε μεγάλη πόρτα. 
Τον βλέπω να καταλήγει σε ένα νησί να κάνει κινήσεις σα να χτυπιέται. Κρίμα το παιδί, το φάγανε με τα μάτια τους. Στην Αίγινα θα είναι και θα κοπανιέται, είπε ο άντρας της που ξέρει όλα τα κουτσομπολιά. Μη στεναχωριέσαι κυρά Φωτεινή, την καθησύχασα. Εγώ νομίζω πως θα είναι στην Κούβα και θα χορεύει σάμπα. Εμείς θα κοπανιόμαστε.
Μέλλον δεν έχουν, επίσης, όλοι οι παχουλοί (ποιους να εννοεί τώρα; Ο Πάγκαλος είναι, ο Βενιζέλος είναι, ο Φίλης είναι, ο Μπίστης είναι - τι θα γίνει ρε παιδιά, κόφτε λίγο τη μάσα να ξέρουμε τι μας γίνεται…), εκτός από έναν που αρχίζει από Κ και κρατάει στα χέρια του ένα μακρύ πράμα (σουβλάκι;). Αντίθετα βλέπει πολύ μέλλον για δυο γυναίκες με ίσκιο, λέει. Από Φ η μία και από Ζ η άλλη. Αυτές τις είδε να σπρώχνουν κάποιους από μια καρέκλα για να καθίσουν αυτές (τς τς… άντρες, μουρμούρισε η κυρά Φωτεινή. Δεν θα έπρεπε να σηκωθούν από μόνοι τους να καθίσουν τα κορίτσια;)

Όσο για μένα, αν ενδιαφέρεστε, εγώ έχω ένα άλφα μέλλον αλλά είναι κάπως αόρατον. Μέχρι το καλοκαίρι θα βολοδέρνω, λέει, ακριβώς όπως η χώρα. 

Κατά τον Ιούνιο, όμως, με βλέπει κι εμένα σε ένα νησί να τριγυρνάω τυλιγμένη σε κάτι καλώδια. 
Όπως το ερμηνεύω εγώ δύο είναι τα ενδεχόμενα
 ή θα λωλαθώ τελείως και θα με δέσουνε ή 
θα καλωδιωθώ, θα γίνω Βαρουφιάνα και θα μπουκάρω στα rooms to let να ξετρυπώνω φοροφυγάδες. 
Ε ρε μηνύσεις που έχουν να πέσουν!!!

το κορίτσι του διπλανού portal

Δεν υπάρχουν σχόλια: