Σάββατο 31 Ιανουαρίου 2015

Τι άλλο θα μας βρει;


Πόσα ερωτήματα Θεέ μου… μα πόσα μου γεννήθηκαν από την Κυριακή μέχρι σήμερα;

Θα τον βγάλουμε τελικά τον νεκρό της Αμφίπολης, ή μήπως θα "κλαπεί" για να μην στεναχωρηθούν οι γείτονες;
Θα πάμε με τη Ρωσία ή θα πάμε με την Αμερική;
Μήπως να "συμβληθούμε" με την Μποτσουάνα, ως πιο σίγουρο;
Ρωτάω η ξανθιά… 
Ποιος ήταν ο πρώην Βουλευτής που ενώ έλεγε "εγώ τέλος με την πολιτική" και δεν μπήκε καν στον πολιτικό στίβο, ενώ παράλληλα προέτρεπε να μην ψηφιστεί Πρόεδρος της Δημοκρατίας, τελικά ανέλαβε χαρτοφυλάκιο;
Και περίμεναν πάνω από τα τηλέφωνα οι πρώην συντρόφοι του; Ποιος;
Και εν πάση περιπτώσει ο κυρ Φώτης πότε θα μιλήσει να πει αλήθειες; Εεε;
Πότε επιτέλους θα γίνουν νόμιμες οι "απαλλοτριώσεις" των τραπεζών;
Έχω να βγάλω κάτι αφίσες και μου λείπει το ρευστό…
Μπάι δε γουέι, από το ΝΑΤΟ πότε θα φύγουμε; Έτσι για να ανοίξω μια Ντομ Περινιόνστη μνήμη του Αντρέα.
Σουλντς, Ολαντ, και Μέρκελ… γιατί δεν κάλεσαν σε γεύμα τον δικό μας Πρωθυπουργό;
Τον σαμποτάρουν μήπως; Την ελπίδα της Ευρώπης μας;
Ή είναι απλά μοναχοφάηδες γαμώτο μου…
Η άμυνα του κράτους σε στιιβαρά χέρια, η οικονομία σε άνθρωπο που ζούσε εκτός της πατρίδας, πολλοί εκλεκτοί καθηγητές πανεπιστημίων σε πόστα...αλλά όλοι καθηγητές επί των θεωρητικών… και είχαμε και την πρωτοτυπία- καινοτομία ένα ζευγάρι να λαμβάνει δύο υπουργικούς θώκους, ήθελα να ήξερα έχουν σκοπό να υπουργοποιήσουν και την υπόλοιπη οικογένειά τους; Για να ξέρουμε ντε...
Με τούτα και με εκείνα τα αναπάντητα ερωτήματα, μένει και ένα ακόμα (ερώτημα ντε)  καθημερινό:
Τι να παίξω στο ΛΟΤΤΟ;
Και με τούτο το ερώτημα, κλείνω το σημερινό μου σημείωμα
Τα σοβαρά έπονται...
Καλό Κουράγιο... και το Πάσχα μας βλέπω να σφάζουμε … αβγά!

Μπιάνκα

ΥΓ1. Όσο για την Πειραϊκή Πατραϊκή, είναι σίγουρο ότι θα "κρατικοποιηθεί" διότι αξίζει κανείς να δει την σχέση του υπουργου!!! με την εν λόγω βιομηχανία...
Σύντροφοι θα μας φάει η λιτότης... θα πουλήσω την Καγιέν σας λέω.
ΥΓ2. Να ψαχτούν στη νέα κυβέρνηση γιατί σε 3-4 ημέρες συνέβησαν ουκ ολίγα που μου θύμισαν τον Μητσοτάκη…
1. Πτώση F16 στην Ισπανία
2. Πτώση χρηματιστηρίου
3. Πτώση του F/B
4. Πτώση του επιτίμου
5.Χάσαμε τον Ντέμη Ρούσο
6. Ηλιο (που μας υποσχεθήκατε) έχουμε να δούμε από την Δευτέρα
   Και που είμαστε ακόμη…

Δεν υπάρχουν σχόλια: