Παρασκευή 16 Ιανουαρίου 2015

Ανοικτή Επιστολή προς Αντώνη Σαμαρά..!

Κύριε πρόεδρε 

Είμαι παλιός ψηφοφόρος και οπαδός της ΝΔ και αν μου επιτρέπεται
να κάνω κάποιες επισημάνσεις όσον αφορά τον προεκλογικό αγώνα

1 Διώξτε ΤΩΡΑ από δίπλα σας τους συμβουλάτορες της κακιάς ώρας
Αυτοί θα σας οδηγήσουν στην καταστροφή .
Άτομα που δεν μπόρεσαν ποτέ να βγουν βουλευτές τους έχετε να σας βοηθήσουν να ξαναγίνεται ( πράγμα πολύ δύσκολο με τον τρόπο που γίνεται ο αγώνας ) κυβέρνηση . 
Αφήσατε τον Βενιζέλο να σας παρασύρει , αλλά τέλος πάντων το λάθος έγινε 
2 Βγάλτε όσο είναι νωρίς ακόμα μπροστά στελέχη της πραγματικής ΝΔ , δυναμικά ,να κάνουν παιχνίδι . Υπάρχουν ακόμα , όσο και αν...
τους απομακρύνατε από λάθος συμβουλές.
3 Φέρετε το προεκλογικό παιχνίδι στο δικό σας γήπεδο .Και τι θέλω να πω ?
Πρέπει να κάνετε την συνέντευξη με τον Τσίπρα , μην τον φοβάστε , δεν έχει θέσεις , μπορείτε να τον κατατροπώσετε και να σας ακούσει όλος ο κόσμος . 
Τις ομιλίες στην τηλεόραση τις βαρέθηκε ο κόσμος και δεν τις ακούει πλέον .
Κάντε συνέχεια ερωτήσεις για εθνικά θέματα , για Μακεδονία , για μετανάστες , για αστυνομία ,για αγροτικά θέματα και θέματα παιδείας . Παντού είναι κενός .
Μην κλείνεστε στο ευρω κλπ .
Αυτά είναι παρωχημένα και δεν τα ακούει ΚΑΝΕΙΣ . Είναι φανερό ότι ποντάρουν στην α και β Αθηνών και Αττικής , εκεί που ο κόσμος είναι πιο λαβωμένος από τα λάθη σας . Στην επαρχεία δεν τραβάει να είστε σίγουρος . 
Μιλούσα με άτομο της αγοράς , εκεί ανήκω και εγώ , και μου λέει ΣΥΡΙΖΑ
Όταν έβαλα κάτω τα ερωτήματα για 750 ευρω , ( πρώτα να μας πουν που θα βρεθούν οι θέσεις εργασίας όταν έκλεισαν τόσες επιχειρήσεις ) και συμβάσεις εργασίας ,για αφοπλισμό Αστυνομίας , για κατάργηση ΕΝΦΙΑ ( που θα βρεθούν τα λεφτά για να καλύψει το κενό ) κλπ , η απάντηση του ήταν άστα να πάνε , κλονίσθηκε .
Και πόσοι άλλοι . Μην τους ακολουθείτε στις φωνές περί καταστροφής . Αυτή έγινε , τώρα τι γίνεται .
Κάντε άνοιγμα προς τα δεξιά , να φέρεται πίσω τους ψήφους εκδίκησης και διαμαρτυρίας , όπως είναι και η δική μου ,
Ξέρετε γιατί δεν θα σας ψηφίσω , έτσι λέω μέχρι στιγμής , γιατί θα φέρεται στην εξουσία το 4 % την αριστερά , κάτι που δεν μπορώ εγώ σαν Γιάννης να συγχωρήσω . 
Όλα τα αλλά τα συζητώ , αυτό όχι .Είναι το μεγαλύτερο έγκλημα κατά της Ελλάδος που θα γίνει .
Κάντε άνοιγμα στο κέντρο , με το να δείξετε ότι ο βασιλιάς είναι γυμνός , ο κόσμος να είστε σίγουρος καταλαβαίνει ,και αφήστε τον ξύλινο λόγο .
Όχι σε Σπυράκη , Άδωνη , Βορίδη , Σταμάτη κλπ .
Αυτοί δεν είναι συμπαθείς στον λαό και το ξέρεις καλά μέσα σου .
Τόλμησε και θα βγεις κερδισμένος , και εσύ και η παράταξη και ο τόπος .
Έτσι όπως το πάτε το χάσατε το κορμί πατριώτη .
ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας ( αν μου κάνατε την τιμή να το διαβάσετε )


Ζέρβας Γιάννης 

Σκύδρα Πέλλης

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Κ. ΖΕΡΒΑ, ΑΝ ΕΣΕΙΣ ΕΙΣΤΕ ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΗΣ, ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΑΣΤΡΟΝΑΥΤΗΣ!!!