Δευτέρα 8 Δεκεμβρίου 2014

Κλαρίνα, αρκούδες, και … ντουντούκες!

Σήμερα είπα να ξεφύγω από τη βαρετή καθημερινότητα και την μονότονα ανάλγητη επικαιρότητα.

Βαρέθηκα τη κρίση, τους μπαχαλάκηδες, τη τρόικα, και όλα αυτά μου με τρώνε σαν σαράκι εδώ και μερικά χρόνια.

Έτσι αποφάσισα να πάω μια εκδρομή.

Πήρα λοιπόν τον πιτσιρικά μου, και παρέα με τον δεξιοτέχνη του μπουζουκιού και καλό φίλο Μάκη Πετούγια, είπαμε να πάμε στη Γουμένισσα του Κιλκίς.
Για να δούμε και να ακούσουμε από κοντά τα περίφημα χάλκινα.
Και αυτό κάναμε…


Και περάσαμε πολύ ωραία, απολαμβάνοντας τη φραπεδιά μας και αργότερα τις γράπες μας συνοδεία τσούσκας, παστουρμά, και βουβαλίσιας συκωταριάς.
Με τα χάλκινα να βαράνε δίπλα μας.
Και όλα ήταν όμορφα και μελωδικά μέχρι που από την άκρη του ματιού μου είδα κάτι μου με χάλασε.
Είδα, μέσα στη κομπανία που έπαιζε τους ρυθμούς της, μια σκατόφατσα, με ένα ασημοστολισμένο σκαλιστό μαλακό κλαρίνο στο στόμα, να παράγει … άγιες μελωδίες.
Και σκιάχτηκα.
Μα πως είναι δυνατόν, αναρωτήθηκα;
Αυτή η θεία μελωδία, όλο πόνο και συναίσθημα…
Είναι δυνατόν αυτός να είναι ο Σκουρλέτης;
Στην αρχή νόμισα ότι με πείραξε ο καθαρός αέρας, ή το ανόθευτο πενταπλής απόσταξης τσίπουρο, και έβλεπα οπτασίες.
Όταν όμως το συζήτησα με τον Μάκη, συνειδητοποιήσαμε ότι όντως ήταν αυτός!
Ναι! Ο Πάνος Σκουρλέτης έπαιζε (μαλακό) κλαρίνο στην Γουμένισσα… και είχε και χρυσό δόντι!
Χριστός και Παναγία.
Τα μαζέψαμε και φύγαμε άρον άρον, τρομαγμένοι.
Είπα κι εγώ να ξεφύγω από τα καθημερινά σκατά και έπεσα πάνω στον κατ εξοχήν παραγωγό τους; Για όνομα…
Αποφασίσαμε λοιπόν να αλλάξουμε παραστάσεις, και βάλαμε πλώρη για το ορεινό Νυμφαίο.
Μπας και στρώσει το στομάχι μας μετά από αυτή την αναπάντεχη συνάντηση με τον … Βελζεβούλ.
Εσύ είσαι που το λες;
Με το που φτάνουμε στο γραφικό αυτό ορεινό χωριό, και πάμε να επισκεφτούμε τις αρκούδες που έχουν βρει εκεί καταφύγιο, φροντίδα, και θαλπωρή, ποια βλέπουμε;
Και μάλιστα σκαρφαλωμένη στα κάγκελα της περίφραξης, με μαύρα γυαλιά, να φωτογραφίζει με το iPhone της τις αρκούδες;
Την Ζωζώ!!!!
Την άλλοτε «καγκελάριο» της καρδιάς μας.
Μα είναι δυνατόν;
Όλος ο Σύριζας μαζεύτηκε σήμερα στη Δυτική Μακεδονία;
Σε λίγο δεν θα εκπλαγώ αν δω και τον Στρατούλη να χορεύει καρσιλαμάδες σε καμιά πλατεία … στας Σέρρας!
Τηλεφώνησα λοιπόν αμέσως τον φίλο μου τον Προκόπη, πρώην Πασόκο και νυν οργανωμένο Συριζαίο, μπας και ξέρει να μου πει τι συμβαίνει.
Στην αρχή προβληματίστηκε, αλλά λίγο μετά, έχοντας κάνει κάποια καίρια τηλεφωνήματα, μου τηλεφώνησε πίσω και μου εξήγησε γελώντας ότι δεν φταίει ούτε η γράπα, ούτε ο καθαρός αέρας, και ότι όντως είδα τον Σκουρλέτη να παίζει μαλακό κλαρίνο, και τη Ζωζώκα να παρακολουθεί εκ του σύνεγγυς τις αρκούδες!
Για όλα υπάρχει μια απλή εξήγηση, μου είπε, και προχώρησε στο διά ταύτα.
Ο Σύριζας λοιπόν, που είναι έτοιμος ανά πάσα στιγμή να αναλάβει τη διακυβέρνηση της χώρας, έχει σκοπό να έρθει σε πλήρη ρήξη με την τρόικα και την Μέρκελ, και να τους χορέψει στο ταψί.
Μάλιστα, όπως είπε πρόσφατα ο Αλέξης (με κάθε σοβαρότητα), ο Σύριζας θα βαράει το ντέφι, και οι διεθνείς αγορές θα χορεύουν σαν … αρκούδες.
Ε, για αυτό λοιπόν προετοιμάζονται στα σοβαρά οι μεγαλόσχημοι του Σύριζα.
Έτσι, με απόφαση του Αλέξη (Τσε Παπάρα), ο μεν Σκουρλέτης προπονείται στο κλαρίνο και στο ντέφι, και που αλλού καλύτερα από τα χάλκινα της Γουμένισσας, η δε Ζωζώ παρακολουθεί επισταμένως τη συμπεριφορά των αρκούδων που επί χρόνια χόρευαν για τους γύφτους, και που τώρα ζούνε ελεύθερες από χαλκάδες στο καταφύγιο του Νυμφαίου.
Κάτι μου είπε και για τον Κουράκη που ανοίχτηκε στον Θερμαϊκό με καίκι, προκειμένου να μάθει ναυτικές πολεμικές τεχνικές, αφού αυτός είναι που θα αντιμετωπίσει τυχόν ναυτική επέμβαση των Τούρκων, αλλά δεν κρατήθηκα και έκλεισα το τηλέφωνο…
Και σηκώθηκα να επιστρέψω πάραυτα στο σπίτι μου, να πω τη γυναίκα μου να μου βάλει βεντούζες, να πιω κανένα βερμούτ, και να ηρεμήσω…
Και αυτό έκανα.
Και μάλιστα οδήγησα στην επιστροφή με χίλια, χωρίς να κοιτάω δεξιά και αριστερά. Τόσο ταραγμένος ήμουν…
Αφού, να φανταστείτε, ότι ούτε καν σταμάτησα όταν είδα τον περίφημο Τσε Ντουντούκα (με το μεγάφωνο στον ώμο) να μου κάνει οτοστόπ έξω από τον Λαγκαδά!
Τουναντίον γκάζωσα ακόμη περισσότερο…


Strange Attractor

Δεν υπάρχουν σχόλια: