Παρασκευή 28 Νοεμβρίου 2014

Νότης Σφακιανάκης (Βίντεο) : «Μα εγώ είμαι Έλληνας... Δεν θα πεθάνω..»


Δεν κάνω πίσω, θα πολεμήσω... 
Και τους ρουφιάνους θα τους διαλύσω...

Μα εγώ είμαι Έλληναςαυτός είναι ο τίτλος του νέου τραγουδιού που κυκλοφόρησε ο Νότης Σφακιανάκης. 

Στο τραγούδι «Μα εγώ είμαι Έλληνας» του Νότη Σφακιανάκη οι στίχοι είναι του Κώστα Χορλιαφάκη και η μουσική είναι των Κώστας Χορλιαφάκη – Στράτου Κουμπά.
Ακούστε το στο βίντεο που ακολουθεί:



Το τραγούδι «Μα εγώ είμαι Έλληνας» συμπεριλαμβάνεται στο νέο cd που μόλις κυκλοφόρησε ο Νότης Σφακιανάκης με τον τίτλο «Μαζί» και περιλαμβάνει 16 ολοκαίνουρια τραγούδια. Η νέα δισκογραφική δουλειά του Νότη Σφακιανάκη κυκλοφορεί από την δισκογραφική εταιρεία Cobalt music και είναι διαθέσιμη σε όλα τα δισκοπωλεία και στα ψηφιακά καταστήματα.

Παράλληλα με την κυκλοφορία της νέας του δισκογραφικής δουλειάς ο Νότης Σφακιανάκης προετοιμάζεται για τις επερχόμενες εμφανίσεις του με την Πέγκυ Ζήνα στο νυχτερινό κέντρο Φωταέριο εκεί που αναμένεται να διαπρέψουν και να αποτελέσουν ένα από τα κορυφαία σχήματα της χρονιάς.

To τραγούδι «Μα εγώ είμαι Έλληνας» βρίσκεται στην θέση Νο16 του δίσκου.


Ο Σφακιανάκης είναι ο μόνος Έλληνας (και ελληνόψυχος) τραγουδιστής που πάει κόντρα στο κατευθυνόμενο ρεύμα των νεοταξιτών. 

πηγή

hellas-now

Δεν υπάρχουν σχόλια: