Πέμπτη 23 Οκτωβρίου 2014

Τζίμης Πανούσης, ολόκληρη η αποκλειστική και απολαυστική συνέντευξη του στο monopoli.gr

Ο Τζίμης Πανούσης αποκλειστικά στο monopoli.gr
Το να πάρω συνέντευξη στον Τζίμη Πανούση μου έμοιαζε το ίδιο δύσκολο με το να επιχειρήσω να κάνω bungee jumping. 
Συναρπαστικό ως ιδέα αλλά εξίσου επίφοβο καθώς και στις δύο περιπτώσεις το τί πρόκειται να αντιμετωπίσω φάνταζε απρόβλεπτο. Και αν στη βουτιά από τον Ισθμό της Κορίνθου υπάρχει το σκοινί που θα σε κρατήσει, στη συζήτηση με τον Τζίμη Πανούση δεν υπάρχουν κανόνες, όρια και προσχήματα. 
Ωστόσο η εμπειρία είναι το ίδιο απολαυστική. ...

Την ίδια στιγμή που είναι ο πιο ευγενικός συνομιλητής που φαντάζεσαι, σου πετάει στα μούτρα βιτριολικές ατάκες που κατακρεουργούν τους πολιτικούς και συνδέουν την εκκλησία με το πορνό. 

Χωρίς δεύτερες σκέψεις και χωρίς λογοκρισία παραθέτουμε όλη τη συζήτηση που είχαμε με τον «Τζιμάκο» με ένα ολιγόλεπτο bonus video. 

Η παράσταση Χωρατόριο 3 (Horatorio) σε Ρε Μίζερο που παρουσιάζει φέτος στο Guantanamo Club ήταν μόνο η αφορμή ... 

Συνέντευξη στη Μάρη Τιγκαράκη 


Video: Premiummedia


Πως στήθηκε το Γκουαντάναμο 
Σε όλες τις παραστάσεις μου ξεκινάω από το περιτύλιγμα. Φτιάχνω στο μυαλό μου πως θα είναι ο χώρος που θα παίζω και μετά στήνεται όλη η παράσταση. Στήνεται, τρόπος του λέγειν, γιατί τίποτα δεν είναι στημένο. 

Πρόβες κάνουμε μόνο στα τραγούδια και στα video. Από αυτά που λέω εγώ τίποτα δεν είναι γραμμένο. Έχω έναν σκελετό στο μυαλό μου και μετά αυτοσχεδιάζω. Και αυτό είναι που γουστάρω κάθε παράσταση: το απρόσμενο, το διαδραστικό, το να παίζεις με το κοινό, να δοκιμάζεις ποια αστεία περνάνε και ποια όχι. Γι' αυτό και οι παραστάσεις ξεκινάνε δίωρες και καταλήγουν τρίωρες. 

Την ιδέα για της «φυλακής» μου την έδωσε ένας φίλος δημοσιογράφος που μου είπε ότι κάνει ένα ντοκιμαντέρ για τις νέες φυλακές υψίστης ασφαλείας που ανοίγουν στην Ελλάδα, στα πρότυπα του Γκουαντάναμο. Σκέφτηκα λοιπόν ότι επιτέλους θα έχουμε το και εμείς το Γκουαντάναμό μας και θα είμαστε πλέον εφάμιλλοι των συναδέλφων μας στο εξωτερικό. Έχω φτιάξει λοιπόν το χώρο έτσι που να παραπέμπει σε φυλακές και όλοι στην παράσταση, μουσικοί, σερβιτόροι είμαστε ντυμένοι με τις κλασικές πορτοκαλί φόρμες. Ξέρετε, αυτές που χρησιμοποιούν και οι Τζιχαντιστές για να μπουν στο μάτι των Αμερικάνων. 

Οι Αμερικάνοι είναι φίλοι μας... 
Είμαι πολύ απογοητευμένος γιατί τον τελευταίο καιρό οι Αμερικάνοι δεν τα πάνε καλά και ειδικά η CIA που την είχα και σε μεγάλη εκτίμηση. Ωστόσο θα θελα να ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου τους πράκτορες του FBI γιατί μ' έχουν γλιτώσει από τους κλέφτες. Στην πολυκατοικία που μένω έχουν ληστέψει όλα τα διαμερίσματα εκτός από το δικό μου. Ξέρετε γιατί; Έχω κολλήσει έξω από την πόρτα μια αυθεντική ταμπέλα του FBI που βρήκα στο Internet, το βλέπουν αυτό οι κλέφτες και δεν πλησιάζουν. 

Jimakos Cu2

Θα βγει ο Τσίπρας πρωθυπουργός;
 
Όπως είχε προφητεύσει ο συνάδελφός μου ο Παϊσιος, τον οποίο είχα γνωρίσει και προσωπικά, «οι Φραγκολεβαντίνοι θα φοβηθούνε και θα ταραχθούν από την «κοφτερή ανατολή» που θ' ανατείλει στην πατρίδα μας. Στ' αγγλικά αυτό λέγεται «sharp east» δηλαδή «Σαρπιστ», που αν το διαβάσεις ανάποδα είναι «Τσίπρας». 

Προσωπικά θεωρώ ότι ο Τσίπρας είναι λίγος και θλιβερός. Κάνει μαθήματα να μοιάσει στον Ανδρέα και τον μιμείται στον αργό τρόπο που μιλάει. Η μάνα μου τον ακούει και νομίζει ότι είναι ο Ανδρέας. Εγώ τον ακούω και με πιάνει συχνοουρία... 

Η κόρη μου που είναι 5 χρονών, όταν κάποια στιγμή της έδειξα τον Τσίπρα στην τηλεόραση και τη ρώτησα εάν αυτός θα βγει στις εκλογές μου απάντησε «Ελπίζω όχι». Από μικρό μαθαίνεις την αλήθεια αλλά ακριβώς αυτό σκέφτομαι και εγώ. 

Ωστόσο θα βγει. Βέβαια το παιδί δεν έχει την κατάλληλη μόρωση, τις απαραίτητες διασυνδέσεις, όπως τη λέσχη Μπίλντερμπεργκ κλπ, αλλά θα τις αποκτήσει. Έχει διαβάσει λίγο Μαρξ, λίγο «Κεφάλαιο»- όσο έχουμε διαβάσει όλοι γιατί δεν διαβάζεται το «Κεφάλαιο» - αλλά χρειάζεται να διαβάσει και λίγο Καστοριάδη. 

Και επειδή ξέρω ακριβώς τι θα γίνει θα το αποκαλύψω και σε εσάς να ξέρετε... Αυτή η κυβέρνηση θα πέσει σύντομα. Θα τη ρίξει το ΠΑΣΟΚ και οι διαφωνούντες της Νέας Δημοκρατίας, θα πάμε σ' εκλογές και θα κερδίσει ο Τσίπρας που θα φέρει γύρω στο 31%. Θα έχει δηλαδή 112 ή 115 βουλευτές, δεν ξέρω ακόμα ακριβώς, και τα χαρτιά που ρίχνω και κοιτάζω το θέμα και μεταφυσικά, δεν λένε ακόμα – θα ξέρω σε καμιά δεκαριά μέρες . Θα του λείπουν 30-40 βουλευτές και θα τον στηρίξουν οι Νεοδημοκράτες με τον όρο να γίνει Πρόεδρος της Δημοκρατίας ο Κωστάκης Καραμανλής. 

Και έτσι θα έχουμε αυτό το φοβερό δίδυμο: Κωστάκης Καραμανλής Πρόεδρος της δημοκρατίας και Τσίπρας πρωθυπουργός. 
Ο Τσίπρας με το που θα βγει θα παίξει με το παιχνίδι του Γιωργάκη, δηλαδή θα αρχίσει τα ταξίδια και θα τον χάσουμε: θα πάει Βολιβία, Νικαράγουα κλπ να φέρει λεφτά – παπάρια θα φέρει . Μέχρι το Μάρτιο θα τον ψάχνουμε και εδώ θα κυβερνά ο Στρατούλης και καταλαβαίνεις τι έχει να γίνει: Δηλαδή φαντάσου , θα είμαστε στα ίδια χάλια που είμαστε τώρα αλλά και με τον Στρατούλη υπουργό. 

Φυσικά δεν μιλάμε για δημοκρατία. Μιλάμε για μια κομματική χούντα, στυγνή και αδίστακτη η οποία βγάζει λαγούς από την κάλπη. Δεν μπορείς να μιλάς για δημοκρατία και να δίνεις 50 έδρες μπόνους. Αυτό είναι τηλεπαιχνίδι. 

Για αυτό τα έχω βάλει με τα κόμματα που αυτοπροσδιορίζονται αριστερά, το ΚΚΕ, το ΣΥΡΙΖΑ και τη ΔΗΜΑΡ. Στην ουσία δεν έχουν καμία σχέση με την αριστερά, είναι εντελώς συστημικά στις αντιδράσεις τους. Εάν είσαι στοιχειωδώς αριστερός έπρεπε να καταγγείλεις τη δοσιλογική κυβέρνηση και να φύγεις από τη Βουλή. Δεν συμμετέχεις σε ένα εκλογικό σύστημα με μπόνους εδρών. Είσαι γελοίος και είτε το κάνεις επειδή είσαι ηλίθιος -που δεν το νομίζω- ή πας για τα λεφτά. Και είναι πολλά τα λεφτά Αλέξη... 

Οι εκλογές & η άμεση δημοκρατία 
Ο λαός ξέρει ότι οι εκλογές δεν αλλάζουν τίποτα. Εάν άλλαζαν κάτι θα ήταν παράνομες. Είναι ένα κόλπο του συστήματος. Είναι σαν αγοράζεις απορρυπαντικό. Παίρνεις Skip αγοράζεις Γιωργάκη, παίρνεις Ariel αγοράζεις Κωστάκη. Γι' αυτό και ο λαός κοροϊδεύει και δεν συμμετέχει. Εγώ δεν θέλω να έχω καμία σχέση μ' αυτό το παραμύθι γι' αυτό και ψηφίζω πάντα άκυρα, σκισμένα, βάζω μέσα ψάρια μορταδέλες και τέτοια... 

Η μόνη λύση σ' αυτό είναι η άμεση δημοκρατία. Να βγάζουμε εκπροσώπους ανακλητούς μόνο για συγκεκριμένα έργα. Αυτά τα θέματα λύνονται με το διαδίκτυο. Σε κάθε προποτζίδικο που έχει τερματικά μπορούμε να ψηφίζουμε και να λαμβάνουμε αποφάσεις για όλα. Οι αποφάσεις των πολλών είναι σοφές. Εγώ πιστεύω στο λαό. Ο λαός είναι αλάνθαστος. Και λάθη να κάνει θα έχει το λόγο του. Και τώρα θα ψηφίσει τον Τσίπρα που είναι λάθος αλλά και πάλι έχει το λόγο του. 

Η Χρυσή Αυγή 
Δεν θεωρώ ότι υπάρχουν ξαφνικά 500.000 Νεοναζί Έλληνες. Μην τρελαθούμε. 
Ο λαός έβαλε στη Βουλή αυτούς που είναι γκάγκστερς, τραμπούκοι, αγράμματοι, καθυστερημένοι, ηλίθιοι, αρχαιόπληκτοι και φασιστόπληκτοι για να γίνει τζέρτζελο. Βέβαια αυτό δεν έγινε και καταλήξαμε στο γνωστό: φοράς γραβάτα και ψηφίζεις νομοσχέδια υπέρ των εφοπλιστών. 

Η Χρυσή Αυγή είναι κατασκεύασμα αυτού του κομματικού συστήματος. Τους έβαλαν μέσα αυτοί οι ίδιοι. Γιατί σου λέει εγώ μπορεί να είμαι απατεώνας, κλέφτης, μιζαδόρος, δοσίλογος, αλλά, είμαι δημοκράτης ενώ αυτοί είναι φασίστες. Χρειάζονται τον φασίστα για να «διαφέρουν». 

Τους σπονσονάρουνε και τους πουσάρουνε. Τους βάλανε φυλακή, τους έκαναν ήρωες χωρίς λόγο και στο τέλος αυτοί θα αθωωθούν πανηγυρικά. Αυτό όλο είναι στημένο και δεν έχει καμία σχέση με το φασισμό. 
Jimakos Geniko 
Οι πολιτικοί και τα κομματικά στελέχη 
Όλοι οι πολιτικοί είναι γελοία άτομα. Από την κομματική συμμορία, η αφρόκρεμα είναι στην κεντρική πολιτική σκηνή και όσο κατεβαίνουμε στην αυτοδιοίκηση είναι τα κατακάθια. 150.000 κομματόσκυλα σε όλη τη χώρα ζουν και πληρώνονται από το σύστημα. 

Ξέρεις πως έδιωξε Αργεντινή το ΔΝΤ; Με έναν απλό τρόπο: σε οποιαδήποτε συνέλευση ή συγκέντρωση απαγόρευσε την είσοδο των κομματικών στελεχών. Αν δεν τους διώξουμε από τη ζωή μας δεν θα σωθούμε. Πάω να πω κάτι σε μια συνέλευση στο ραδιόφωνο που δουλεύω και έρχεται ο άλλος με το Ριζοσπάστη στο χέρι και λέει «μην τον ακούτε τον Πανούση, παίρνει 50.000 ευρώ την ημέρα». Και έτσι σαμποτάρουν τα πάντα και δεν γίνεται τίποτα και μετά πουλιέται το ραδιόφωνο στο Λαμπράκη. 

Τον αντίπαλό σου πρέπει να τον παραδέχεσαι. Και ξέρεις που τους παραδέχομαι; Στην καταστολή. Εκεί λειτουργούν άψογα και βλέπεις πόσο καλά οργανωμένοι είναι. Έκαναν κάτι που θεωρώ ιδιοφυές. Δεν μας έκοψαν 100 ευρώ για να βγούμε στους δρόμους να φωνάξουμε. Μας τα έκοψαν όλα. Και εκεί μένεις άναυδος γιατί είναι κάτι που δεν μπορείς να διαχειριστείς. Πρέπει να φροντίσεις την οικογένεια σου, να ζήσεις τα παιδιά σου. 

Και όποτε πάμε να κάνουμε κάτι, ν' αντιδράσουμε έρχονται τ' αριστερά κομματόσκυλα και οι φασίστες και μας βαράν στο κεφάλι. Οι φασίστες είναι οι ίδιοι με τους μπαχαλάκηδες. Όταν με συνέλαβαν μέσα στο σπίτι μου γιατί έβγαλα το σταυρό από τη σημαία και έβαλα το σφυροδρέπανο με πήγε στο αυτόφωρο ένας τύπος –ένα δίμετρο φρικιό με ράστα μαλί, ένας κούκλος σαν το Απόλλωνα -που τον έχω πετύχει μετά σε διάφορες διαδηλώσεις, να σπάει βιτρίνες. Άλλωστε και το χτύπημα της Marfin ήταν επαγγελματικό. Είδες ότι μετά από αυτό ο κόσμος σταμάτησε να κατεβαίνει στις διαδηλώσεις. 

JimakosCU1 

Πότε θα ξεσηκωθεί ο λαός;
 
Δεν πιστεύω τις παπαριές που λένε ότι ο κόσμος κάθεται παθητικά στον καναπέ. Κάποια στιγμή ο λαός θα ξεσηκωθεί. Θα είναι αύριο, θα είναι σε 100 χρόνια, κανείς δεν ξέρει. Ο σύντροφος Καστοριάδης το είχε πει συμπληρώνοντας τον Μαρξ -μπορείς να συμπληρώσεις τον Μάρξ; ναι μπορείς-, λέει λοιπόν ο Μάρξ «Η γη θα γίνει κόκκινη από την επανάσταση», «αλλά», βάζει αστερίσκο ο Καστοριάδης «μπορεί ο λαός να θελήσει να μείνει δούλος». 

Υπάρχει και αυτή η επιλογή. Γιατί βλέπω νέα παιδιά που δουλεύουν για τρία κατοσταρικάκια και με λίγο χαρτζηλικάκι από τον μπαμπά, λίγο μαστούρα, λίγο χασισάκι και ένα κινητό και είναι μια χαρά ευτυχισμένα. 

Μπορεί τελικά να θελήσουμε και αυτό. Δεν είμαστε εμείς νταβατζήδες να πούμε στο λαό τι θα κάνει. Μπορεί να επιλέξουμε να γίνουμε Ταϋλάνδη, να βγάλουμε τα παιδιά και τις γυναίκες μας στην πορνεία. Άλλωστε μας το είπαν καθαρά οι Γερμανοί «πρέπει να εκμεταλλευτείτε τον σεξοτουρισμό» είναι μεγάλη πηγή εσόδων... Πάμε ολοταχώς για φρέσκο γυναικείο κρέας. Γι' αυτό πρέπει να μπει ένα φρένο στη φαλλοκρατία. 

Η φαλλοκρατία και το καλλιτεχνικό πορνό 
Μπήκα σ' αυτή τη δουλειά για να καλύψω το πάθος μου για το σεξ και το πορνό. Δήθεν ότι κάνω όλα αυτά τα κολάζ και τα video, καλλιτεχνικά. Παπαριές. Μπορεί να βγαίνουνε ωραία, αλλά στην ουσία όλο αυτό ξεκίνησε επειδή ότι είμαι ηδονοβλεψίας. 
Στην παράσταση παίζω με το θέμα της φαλλοκρατίας και του μισογυνισμού του Έλληνα. Γι' αυτό είμαι πηγμένος στο μουνί. 

Βέβαια αυτό το θέμα δεν είναι μόνο ελληναράδικο. Μην ξεχνάμε ότι όλη η Αφρική και όλος ο Αραβικός κόσμος είναι με κλειτοριδοεκτομές των κοριτσιών γιατί θεωρούν ότι η γυναίκα δεν πρέπει να συμμετέχει στο σεξ. Υπάρχει φόβος απέναντι στον γυναικείο οργασμό γι' αυτό και εγώ λέω: «Γυναίκες καυλωμένες ποτέ νικημένες». Θεωρώ ότι μόνο όταν αφεθεί η καύλα της γυναίκας ελεύθερη να εκφραστεί και να συμμετέχει θα προχωρήσουμε στην κοινωνία. 

Γι' αυτό με τη γυναίκα μου ξεκινάμε να γυρίζουμε ταινίες πορνό -το οποίο σέβομαι και εκτιμώ βαθύτατα -αλλά από την γυναικεία ματιά, έτσι ώστε να καυλώνει και η γυναίκα. Μέχρι τώρα το πορνό είναι εντελώς φαλλοκρατικό. 

Πάντως υπάρχουν εξαιρετικές ταινίες πορνό: έχεις δει τον «Πισινόκηπο» του Τσέχοφ; Το «Μπαίνετον»; Τελευταία είδα το «Ελαστικές κωλοτρυπίδες 8» το οποίο είναι 2ο στο box office στην Αμερική. Σκεφτόμουνα όμως ρε παιδιά μετά το «4», πόσο ελαστικές είναι αυτές οι κωλοτρυπίδες; Σαν καταβόθρες θα χουν γίνει. 
Monopoli Jimakos interview1smaller 1 
Το σεξ, η εκκλησία και ο μοναχισμός 
Μ' ενθουσιάζουν πολύ οι ατάκες που ακούγονται στη διάρκεια του σεξ. Είναι μεταφυσικό αυτό που συμβαίνει. Το σεξουαλικό ένστικτο είναι αυτό που μας οδηγεί στο Θεό. Και αναρωτιέμαι μαλάκας ήταν ο Περικλής που πριν φτιάξει την Ακρόπολη ήταν μύστης των Ελευσινίων μυστηρίων, σαν να λέμε σήμερα θρησκόληπτος. 

Είναι μεγάλο λάθος που σήμερα έχουμε απομακρυνθεί από την εκκλησία, παρόλο που είναι εντελώς μπουρδέλο. Ένας από τους αγαπημένους μου προορισμούς είναι το Άγιο Όρος και είμαι τακτικός επισκέπτης. Είναι μοναδική εμπειρία αυτό το ταξίδι. Μπαίνεις στο καραβάκι και τα βλέπεις όλα: Έχει και αγίους έχει και τις αδερφάρες. Υπάρχει και η ξιπασιά και η αγιοσύνη. 

Ξέρεις, ο μοναχισμός έχει απαγορευτεί στο Μεξικό μετά από ένα μεγάλο σκάνδαλο που αποκαλύφθηκε. Σ' ένα μοναστήρι, που τώρα είναι ξενοδοχείο, οι καλόγριες πήγαιναν με τους περαστικούς και γεννούσαν παιδιά, τα οποία μετά έχτιζαν στους τοίχους. Χάλασε κάποια στιγμή τα υδραυλικά και έτσι αποκαλύφθηκαν εκατοντάδες σκελετοί μωρών. Και έτσι τέλειωσε η ιστορία του μοναχισμού στο Μεξικό. Μακάρι να τέλειωνε αυτή η ιστορία και στην Ελλάδα. Βέβαια ο καθολικός μοναχισμός δεν έχει καμία σχέση με το δικό μας τον ορθόδοξο. Εγώ είμαι φαν των ορθόλοξων Ταλιμπάν. Είμαι με τον κατώτατο κλήρο και τους μοναχούς, έχω φίλους πολύ αγαπημένους, αλλά είμαι ενάντια στην εκκλησία. Ήμουν και ενάντια στο Χριστόδουλο που ήταν και γείτονας μου. Τον Άνθιμο όμως τον αγαπώ πάρα πολύ. Είναι σαν μια θλιβερή μεγαλοκοπέλα που έμεινε στο ράφι... 

Ένα καλό που έχει η ορθοδοξία, που πρέπει να το επισημάνουμε, είναι ότι βοήθησε όλους τους ομοφυλόφιλους να βρουν μια στέγη. Σκέψου ο άλλος που ήταν περίγελος, και τον κορόιδευαν στα καφενεία και τώρα έχει βρει ένα μισθό, έχει γίνει Μητροπολίτης. Νομίζω ότι ειδικά οι ομοφυλόφιλοι πρέπει να ανάβουν ένα κεράκι σε κάθε εκκλησία. 

Η ελληνική τηλεόραση 
Από την τηλεόραση παρακολουθώ μόνο τα σκουπιδοκάναλα. Με ξεκουράζει να βλέπω τη νύχτα κάτι φασίστες που βγαίνουν και λένε για εξωγήινους, για αρχαία και τέτοια. Η ΕΡΤ ήταν πάντα και θα παραμείνει ένα τερατούργημα. Δεν έχει τίποτα να βλέπεται. Πάντως αυτό που έγινε με το κλείσιμο της ΕΡΤ ήταν πρωτόγνωρο. Ξέρεις ότι αυτό το «Ν» που έχει το σήμα της ΝΕΡΙΤ το έχουν ξεσηκώσει από την τηλεόραση του Πινοσέτ. 

Η δουλειά και η υγεία 
Παλαιότερα έκανα πολλές παραστάσεις. Παίζαμε κάθε βράδυ για έναν ολόκληρο χρόνο χωρίς ρεπό. Τώρα όμως δεν μπορώ να το κάνω αυτό. Πέρασα πολλές περιπέτειες με την υγεία μου αλλά μυαλά δεν αλλάζω. Όπως μου εξήγησε ο γιατρός αυτό είναι μια άμυνα του οργανισμού που θέλει να ξεχνάει όσα τραβάς όταν είσαι άρρωστος. Γιατί όταν τα ανακαλείς στη μνήμη σου λες τι κάθομαι και κάνω εγώ τώρα αντί να χαίρομαι την κάθε στιγμή με τη γυναίκα μου και τα παιδιά μου. Όμως πάλι τα ίδια κάνω... 

Γιατί ο κόσμος γουστάρει τον Τζιμάκο; 
Γιατί ο κόσμος είναι ανώμαλος. Έχει βίτσια. Και οι επτά νάνοι του αρέσουν και εγώ του αρέσω και ελπίζω να του αρέσει και η κόρη μου που θ' ακολουθήσει το ίδιο επάγγελμα. 
tzimis 


Ο Τζίμης Πανούσης παρουσιάζει την παράσταση Χωρατόριο 3 (Horatorio) σε Ρε Μίζερο στο Guantanamo Club στην Ακτή Πειραιώς (Πειραιώς 178 & Λαμίας) κάθε Παρασκευή και Σάββατο στις 22.30. Τηλέφωνο κρατήσεων: 210.3418020.



Πηγή:www.monopoli.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: